Supersöta, onda minions i film från nya Overlord-spelet

Robot
Supersöta, onda minions i film från nya Overlord-spelet
Medlem
Supersöta, onda minions i film från nya Overlord-spelet

Är det julafton idag?


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

TREASURE FOR YOUUUUUU!

Medlem

Älskar Overlord! När jag först hörde nyheten om ett nytt spel så ominstallerade jag 1:an och 2:an

Medlem

hehe riktigt skön stämming i dessa spel !

Medlem

YEEEEESSSH MAAAASTAH

blir orolig...ska dom flytta fokus från minions till hjältarna nu:/


signatur

New life, New hope

Medlem

Bara det inte blir något j*vla MOBA-aktigt skräp:-/

Medlem

Efter att ha kikat på filmen är jag skeptisk.

Medlem

waaaaaait.. det där lilla klippet från nästa overlord... jag är skeptiskt!

Medlem
Skrivet av Zigge__:

Efter att ha kikat på filmen är jag skeptisk.

Fantastiskt skarpt att kunna döma ut ett helt spel efter att ha sett ungefär tre sekunder av gameplay.

(Jo jag var sarkastisk.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Testpilot

Trist att de bara visade tillbakablickar från de gamla spelen och bara några snabba blinkningar från det nya.

Medlem

Att vara skeptisk är inte det samma som att döma ut ett helt spel.

Medlem
Skrivet av Akronym:
Skrivet av Zigge__:

Efter att ha kikat på filmen är jag skeptisk.

Fantastiskt skarpt att kunna döma ut ett helt spel efter att ha sett ungefär tre sekunder av gameplay.

(Jo jag var sarkastisk.)

Skarpt nog av dig att inte ens kunna bedöma tonen i en vanlig mening. Att vara skeptisk innebär inte i sammanhanget på långa vägar att man dömer ut ett helt spel.

Allt behöver inte handla om gameplay-video heller, det kan handla om hela framtoningen som videon har.

Medlem

Blev först glad och intresserad, gilla ju dom andra spelen starkt. Sen fick man se det korta klippet från det nya och där störtdök allt intresse. Good job.

Medlem

När jag såg det nya försvann allt intresse...
Fan också! Hade hopppats på en riktigt bra uppföljare, inte något MOBA aktigt skit...

Medlem

Jag tror inte att det rör sig om ett moba, kan vara ett co-op lir typ i stil med Lara Croft and the Temple of Osiris. Hade ju dock föredragit som dom gamla spelen oavsett...

Medlem

Kan någon förklara för mig var ni får "moba" ifrån trailern??
Flera overlods= Automatiskt moba. WTF? Det är det sista jag tänker på när jag ser det. Kanske att man får välja overlord eller typ coop läge... men moba... ehhh

Medlem

Typ man har olika overlords som styr varsin typ av minions. En för gula, en för röda, en för blåa och en för gröna. Sen gör man flera olika uppdrag per stort uppdrag som hjälper nån annan overlord att komma framåt.

Hoppas detta iaf

Medlem

Nu med kvinnliga alternativ så att inte de två kvinnor som spelar börjar grina över att inte kunna identifiera sig med en demon.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Nu med kvinnliga alternativ så att inte de två kvinnor som spelar börjar grina över att inte kunna identifiera sig med en demon.

http://i856.photobucket.com/albums/ab125/Masquerade17/OVerlor...

Men Kebbe, for real? Orka!

Medlem

Två nya klipp släppta: https://www.youtube.com/user/OverlordTheGame/videos

Nya spelet verkar vara Overlord: Fellowship of Evil, snarare än Overlord 3, då dom enligt Dev diary'n har bytt inriktning i spelet.

Medlem
Skrivet av Nightsorrow:

Två nya klipp släppta: https://www.youtube.com/user/OverlordTheGame/videos

Nya spelet verkar vara Overlord: Fellowship of Evil, snarare än Overlord 3, då dom enligt Dev diary'n har bytt inriktning i spelet.

Där försvann intressset totalt...
meh :/

Medlem

Om tankarna dras åt något håll så är det väl Diablo eller Torchlight.

Lovar inte gott av det lilla jag såg.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Akronym:
Skrivet av Zigge__:

Efter att ha kikat på filmen är jag skeptisk.

Fantastiskt skarpt att kunna döma ut ett helt spel efter att ha sett ungefär tre sekunder av gameplay.

(Jo jag var sarkastisk.)

Skarpt nog av dig att inte ens kunna bedöma tonen i en vanlig mening. Att vara skeptisk innebär inte i sammanhanget på långa vägar att man dömer ut ett helt spel.

Allt behöver inte handla om gameplay-video heller, det kan handla om hela framtoningen som videon har.

Nästan irrelevant den här gången, eftersom videon bara var en resume av handlingen i de två tidigare spelen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar