Elder Scrolls Online-betan till Playstation 4 drar igång idag

Robot
Elder Scrolls Online-betan till Playstation 4 drar igång idag
Jyu
Medlem
Elder Scrolls Online-betan till Playstation 4 drar igång idag

Ingen bryr sig.

Medlem
Skrivet av Jyu:

Ingen bryr sig.

Och hur vet du att ingen bryr sig? Bara för att du inte är intresserad av spelet så betyder det inte att alla andra gör det också.

Medlem
Skrivet av Jyu:

Ingen bryr sig.

Jag bryr mig.

Medlem

Är dessa inbjudningar låsta till ens PS4 konto? Om inte så köper jag gärna någons key för en billig peng.

Mvh

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Jyu:

Ingen bryr sig.

Jag bryr mig.

Me too

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Jyu:

Ingen bryr sig.

Jag bryr mig.

Me too

Me 3

Medlem

Jag är sugen på att köpa den där "100kr för att klona PC-kontot till PS4"-dealen de har. Men jag vill veta vilken FPS spelet springer i först.

Kan någon tänka sig testa runt i lite olika miljöer och skriva en rad om ert intryck? (Jag kom inte in i betan.) Jag hade uppskattat det enormt!

Medlem

Nice men jag laddar upp inför FFXIV-expansionen

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Jag är sugen på att köpa den där "100kr för att klona PC-kontot till PS4"-dealen de har. Men jag vill veta vilken FPS spelet springer i först.

Kan någon tänka sig testa runt i lite olika miljöer och skriva en rad om ert intryck? (Jag kom inte in i betan.) Jag hade uppskattat det enormt!

Jag har en extra nyckel om du vill testa på ps4?

Medlem
Skrivet av xarss:
Skrivet av Chiefen:

Jag är sugen på att köpa den där "100kr för att klona PC-kontot till PS4"-dealen de har. Men jag vill veta vilken FPS spelet springer i först.

Kan någon tänka sig testa runt i lite olika miljöer och skriva en rad om ert intryck? (Jag kom inte in i betan.) Jag hade uppskattat det enormt!

Jag har en extra nyckel om du vill testa på ps4?

Det vore supersnällt! Jag har en känsla av att blocksystemet är vassare på gamepad. Men först vill jag se om Zenimax kan fixa en bra port!

Medlem

Ska jag skicka den till din mail ?

Medlem
Skrivet av xarss:

Ska jag skicka den till din mail ?

Ett meddelande här på FZ funkar fint, annars kan jag skicka min info till dig

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av xarss:

Ska jag skicka den till din mail ?

Ett meddelande här på FZ funkar fint, annars kan jag skicka min info till dig

Gör så!:)

Medlem

Om man kan spela splitscreen så kommer man direkt att bänka sig med tjejen i 1år .

Medlem

Någon som har testat och kan säga nått? Är skillnaden stor mellan pc - ps4?

Medlem
Skrivet av Valli:

Någon som har testat och kan säga nått? Är skillnaden stor mellan pc - ps4?

Yes! Nu har jag hunnit testa runt, tack vare nyckeln från xarss (tack igen!).

Spelet är låst på 30fps. Jag har hunnit spela runt i ca 5-6 olika miljöer och spelet lyckas nästan alltid hålla sina 30fps, om inte för många spelare dyker upp på skärmen. Typiskt konsol finns inga ordentliga grafikinställningar men det ser ut som mycket är inställt på low. Hittar inga reflektioner i vattnet och få post-effects igång.

Gamepad känns perfekt. Tänk dig Skyrim där spells/abilities är bundna till de fyra knapparna + bumpers. Block+Melee på triggers tillsammans med vibration som feedback är klockrent.

Har inte upplevt något server lag än men jag vill också påpeka att det inte direkt sprudlar med människor som lirar.

Det är enkelt och smidigt att sortera inventory, gear och annat i detta interface. Det är smartare upplagt än på PC. Bra som UI't är blir man lite lätt putt på avsaknaden av mods. Då tänker jag framför allt på Research Assistant och Lootdrop, som personligen känns obligatoriskt för att spara tid.

1
Skriv svar