CS:GO Scumbagförening baserad i Gävle tar betalt för boosting med cheats.

Medlem
CS:GO Scumbagförening baserad i Gävle tar betalt för boosting med cheats.

Tar betalt för att boosta folk med hjälp av cheats. Under matchen bad dom oss registrera oss på deras hemsida och informerade om att det kostar 100 kr i timmen.

http://frostzone.eu/

http://steamcommunity.com/groups/frostzoneeu

http://steamcommunity.com/id/faass2 , moderator för gruppen och personen som cheatade (mest) under matchen.

När jag först såg FZ klantaggen blev jag positivt överaskad. Men när cheatsen startade och jag undersökte saken så insåg jag att FZ inte stod för FragZone.

Medlem

Värt att bli boostad av fuskare, ranken försvinner ju när(om dom får ban.
Och man lär ju ramla ner till sin rätta rank igen när man spelar själv igen

Medlem

Bra att du postar. Svin som dessa måste rensas ut från Steam.

Edit: Om de uttryckte sig i skrift i chatten så kan du ladda ner replayen och ta en screenshot av det och posta.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Lägg upp några bevis först istället för att bara slänga ut massa tomma anklagelser

Medlem
Skrivet av zobino:

Lägg upp några bevis först istället för att bara slänga ut massa tomma anklagelser

Hur vet du att de är tomma?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av zobino:

Lägg upp några bevis först istället för att bara slänga ut massa tomma anklagelser

Hur vet du att de är tomma?

Så länge som de inte backas upp av fakta och/eller bevis är de tomma per definition.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Hade varit intressant med en video som visar allt detta du anklagar dem för. Annars är dessa anklagelser ganska meningslösa.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av zobino:

Lägg upp några bevis först istället för att bara slänga ut massa tomma anklagelser

Hur vet du att de är tomma?

Så länge som de inte backas upp av fakta och/eller bevis är de tomma per definition.

Nej det är de inte. "Tomma" är en värdering. Vet man inte om det stämmer så vet man inte. De kanske stämmer, och då är de inte tomma.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av zobino:

Lägg upp några bevis först istället för att bara slänga ut massa tomma anklagelser

Hur vet du att de är tomma?

Så länge som de inte backas upp av fakta och/eller bevis är de tomma per definition.

Nej det är de inte. "Tomma" är en värdering. Vet man inte om det stämmer så vet man inte. De kanske stämmer, och då är de inte tomma.

Kanske stämmer? Så du menar att vi ska sitta här och hänga ut personer baserat på att saker kanske stämmer. TS kan mycket väl bara vara en konkurrent som vill ha lite fler kunder. Eller att han heelt missuppfattat kraven.

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av zobino:

Lägg upp några bevis först istället för att bara slänga ut massa tomma anklagelser

Hur vet du att de är tomma?

Så länge som de inte backas upp av fakta och/eller bevis är de tomma per definition.

Nej det är de inte. "Tomma" är en värdering. Vet man inte om det stämmer så vet man inte. De kanske stämmer, och då är de inte tomma.

Kanske stämmer? Så du menar att vi ska sitta här och hänga ut personer baserat på att saker kanske stämmer. TS kan mycket väl bara vara en konkurrent som vill ha lite fler kunder. Eller att han heelt missuppfattat kraven.

Nej det menar jag inte. Jag sa bara att man inte kan veta om det är tomma anklagelser eller inte eftersom det inte presenterats något bevis åt något håll.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Går tyvärr inte att posta något bevis. Man har bara ett antal matcher i sin history man kan gå in på och ladda hem. Jag föreslår att ni som undrar om jag har en konkurrerande ideell spelförening i Gävle går in på steam och frågar killen om han kan boosta dig/er för en femhunka. Om personerna nu inte redan läst det mitt tidigare inlägg och kommer neka din/er förfrågan.
Hur ni ska få bevis för att personerna har läst inlägget och därav kommer förneka inblandning.. det vet jag inte hur det går att ordna tyvärr. Ord mot ord, i guess. The truth is out there.

1
Skriv svar