Någon här på FZ som spelar Fractures Space?

Någon här på FZ som spelar Fractures Space?

Köpte detta lir från Steam Early Acces för 90kr då jag är ett enormt battlestar galactica fan
och älskar spel o filmer där stora capital ships duke it out i rymden där ingen kan höra dig skrika.

Fractured Space är ett MOBA i rymden om utvecklarna själv får beskriva det.

Ursäkta dålig stavning btw
Mitt namn i spelet är: Yang_unchained

Jag fick det gratis under testhelgen, men har inte testat än. Förösker ha paus från allt vad spelande heter, men ville gärna ha det i biblioteket. Vad jag vet kräver det mycket team work (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Precis som dota likande spel, Inget för ensamvargen.

Var bara bered på att spelet är i extremt tidigt alfa stadie, och de var inte beredda på den enorma mängd jingles följare som skrev upp sig.

"While we’re still crunching the numbers from our various sources, we do have a few top-line stats we’re able to share. Given that our community goals were set at 5000, 10,000, and 15,000 new players, we were delighted to burst through those in a matter of hours, before seeing a total amount of new downloads numbering 250,000 and rising at the time of writing."

Mycket som saknas, så som att de bara har en extremt simpel server hanterare. helt utan några filter eller möjlighet att hoppa in i grupp.

Det har potential, men med stor sannolikhet så har de tillåtit full åtkoms alldeles för tidigt. Det borde ha stannat i stängd alfa minst hela sommaren ut. Får hoppas att det inte kommer ställa till problem senare.

Innan kunde man snacka med utvecklarna en gång i veckan över teamspeak. Samt att man kan rösta i deras sprint log. Rätt sannolikt lär de behöva se över det, då det blir lite ohanterligt med över 250k testare istället för ett par hundra

Skrivet av walter_iego:

Jag fick det gratis under testhelgen, men har inte testat än. Förösker ha paus från allt vad spelande heter, men ville gärna ha det i biblioteket. Vad jag vet kräver det mycket team work (?)

kräver oerhört mycket teamwork, tyvärr så är folk som vanligt ensamvargar i detta spel och pratar mer elr mindre inte något i chatten tyvärr

Trist, då förstår jag vikten av att ha bra kommunikation i det spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar