Ingen rusning efter Crysis ?

Medlem
Ingen rusning efter Crysis ?

Gick till spelbutiken där jag bor för att säga att jag inte ville ha mitt ex av Crysis som jag bokat , killen bakom disken sa att det var lugnt det fanns massor av ex på hyllan och på lagret .
Troode att folk skulle slita till sig spelet när det släpptes idag , själv har jag tröttnat på spelet innan jag ens spelat demot .

Medlem

"Care"

Du anar inte vad du missar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Årets PC spel? De hade inte ens plockat fram det på MegaStore i city. Fick springa in på NK´s mediaavdelning. Där frågade killen i kassan mig om det hade lanserats? Jaaaaa, sa jag, IDAG! Därefter kollade han i sin terminal och försvann in på lagret, kom tillbaka efter 4 minuter med ett 10-tal kopior som han la bakom disken. De hade tydligen kommit sa han förstrött..... Jag hade räknat med lite posters bland PC spelen, reklam!?

Köpte ett ex.

Medlem

"själv har jag tröttnat på spelet innan jag ens spelat demot ." ???
"Årets PC spel? De hade inte ens plockat fram det på MegaStore i city"

herregud...
Nu när ett BRA spel inte hypas till tusen så är det inte bra?
mega SUCK.
var GLADA för att man inte får skyltar uppkörda i röven av hype istället. den biten fixar ifs forum gott själva...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

såklart har folk tankat ner det när det kom på diverse piratsidor för några dagar sen, och så har folk köpt det från internet också, varför så jävla sur över att ett spel som hypas med tanke på dagens situation inte är slutsålt överallt?
Så revolutionerande är det inte, och så många har väl inte dator nog att klara det på högre grafik


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag kommer att skaffa spelet så småningom , är själv nyfiken , tror säkert att spelet är bra att döma efter vad mina polare säger , men efter allt snack om "årets spel ", "förhandsboka " osv , trodde jag det skulle vara tomt på hyllorna .
När FEAR kom var det slut i butiken där jag bor ,
jag tror inte spelet är dåligt för att det finns ex kvar men enligt de som jobbade i butiken är de överraskade eftersom de tagit hem så många ex och hade räknat med rusning efter det .

Medlem

är du skön lr?! Du går verkligen miste om något...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av IceMan:

"själv har jag tröttnat på spelet innan jag ens spelat demot ." ???
"Årets PC spel? De hade inte ens plockat fram det på MegaStore i city"

herregud...
Nu när ett BRA spel inte hypas till tusen så är det inte bra?
mega SUCK.
var GLADA för att man inte får skyltar uppkörda i röven av hype istället. den biten fixar ifs forum gott själva...

Jag uttrycker bara min förvåning för det faktum att inte ens personerna i kassan visste om releasen? Det handlar inte om överdriven skyltning, det är bara dålig information från EA. Det borde du också förstått? För dig verkar det vara svart eller vitt? Syns du inte så finns du inte. Det är inte alla som har +9000 post´s och hänger med så bra på forum som vissa andra, de personerna behöver vägledas, därav reklam, enkelt!

Medlem

Lite rätt har du nog


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

spelet kräver ganska mycket datorkraft, därför ingen rusning skulle jag gissa.
är själv sugen på spelet men ingen ide att skaffa till den här datorn iaf.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Internet står för en del av det hela, i princip alla jag känner (Inklusive mig själv) som skaffat spelet har beställt det från olika internetaffärer eller direkt via EA. Affärerna säljer mindre för att det är mycket enklare för oss att bara beställa spelen 2-3 månader i förväg och sedan få en lapp i brevlådan där det står ungefär "Ditt spel är framme, ta en 5 minuters promenad till postkontoret och hämta det" eller "Ditt spel är här, i lådan du håller i, GRATTIS!"

Postkontor ligger oftast närmare än spelbutiker om man inte bor i en stor stad.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar