Skyrim är gratis på Steam, hela helgen!

Robot
Skyrim är gratis på Steam, hela helgen!

Nu finns det verkligen ingen ursäkt längre.


Medlem
Skyrim är gratis på Steam, hela helgen!

Ifall någon läser det här och inte redan har spelet så KÖP! Detta är verkligen ett av mina all time bästa spel.

Medlem

En helg? Det är väl ungefär vad det tar att installera alla moddar man vill ha, om man har tur.

Medlem
Skrivet av Namm:

En helg? Det är väl ungefär vad det tar att installera alla moddar man vill ha, om man har tur.

Vem har råd med sånt lyx?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tänkte passa på och köpa spelet och lira under helgen men får det här meddelandet:

"The Elder Scrolls V: Skyrim is already in your Steam library"

Bra koll man har...

Medlem
Medlem

Edda123: Såg samma sak men det var bara för att det var gratis i helgen. Egentligen ägde jag inte spelet, ifall det kan vara samma grej.

Medlem

Vilken jävla slump att Valve då precis börjat pumpa ut mods man får betala för!

Medlem

Valve som vill att man ska punga ut för mods. Ingen slump.
Money for nothing!

Medlem

Varje gång jag får suget att spela skyrim slutar det med att jag sitter i 2-3 dagar och moddar spelet, sen har all lust att spela det försvunnit....

Medlem
Skrivet av wastaah:

Varje gång jag får suget att spela skyrim slutar det med att jag sitter i 2-3 dagar och moddar spelet, sen har all lust att spela det försvunnit....

Amen brother!

Fast i mitt fall är det mer 2-3 veckor innan jag tappar suget...

Medlem
Skrivet av Edda123:

Tänkte passa på och köpa spelet och lira under helgen men får det här meddelandet:

"The Elder Scrolls V: Skyrim is already in your Steam library"

Bra koll man har...

Det står det nog för alla under tiden det är gratis att spela, du har ändå möjlighet att köpa det permanent om du kollar lite längre ner.

Medlem
Skrivet av wastaah:

Varje gång jag får suget att spela skyrim slutar det med att jag sitter i 2-3 dagar och moddar spelet, sen har all lust att spela det försvunnit....

Haha, exakt samma här!


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem
Skrivet av StarscreamSWE:

Valve som vill att man ska punga ut för mods. Ingen slump.
Money for nothing!

...and the chicks for free?

Medlem

Tack för tipset FZ! Jag köpte självklart skyrim legendary edition. Ca. 100 kr för all den här spelglädjen, kan det bli bättre?

Jag har tidigare spelat 360 versionen, men nu när det var så billigt till PC så var det lika bra att passa på.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Inaktiv

hmm, har de nåt 2.0 nu.?

Tänk er dom som hela tiden har följt efter med avgörande verktyg och en vettig Donation.

och nu blir de en enda röra med...Blir väl mest i slut ändan att moddarnas egna steam plånböker cirkulerar i en endless loop..

Medlem
Skrivet av Namm:

En helg? Det är väl ungefär vad det tar att installera alla moddar man vill ha, om man har tur.

hahaha, så sant


signatur

MattiAceGaming

Skrivet av Edda123:

Tänkte passa på och köpa spelet och lira under helgen men får det här meddelandet:

"The Elder Scrolls V: Skyrim is already in your Steam library"

Bra koll man har...

Alla spel som är gratis under en viss tid, hamnar i biblioteket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bara jag eller är workshop relativt belastat?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Bara jag eller är workshop relativt belastat?

yes, det är belastat och segt. Du är inte ensam.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

1
Skriv svar