Fastnat (varning för spoiler)

Inaktiv
Fastnat (varning för spoiler)

Tro det eller ej, men jag har fastnat i Crysis. Har kommit in i rymdmeckapären och flyter omkring å pfffsss'ar. Har varit överallt, tycker jag iaf. Men tydligen inte, för jag kommer inte framåt, jag flyter bara omkring på samma ställe hela tiden, runt runt runt runt.... Någon som kan beskriva för mig vart fan man ska ta vägen?


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Hur långt du simmat sedan vätskan släpets?
Har du kört en kort stund ska du kolla uppåt, har du kört lite längre så portar som öppnas vid ett vist intervall. Är du långt ska du vänta en 5 min på att du bli utspolad

Inaktiv

Utspolad? I vilket rum? Det stora med en massa aliens som ploppar ut ur väggarna ur såna tuber lr vad fan det är...


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Lyssna vad han säjer han bruka ge ledtrådar, är de generatror ska man ta sönder dem

Inaktiv

låter som samma ställe jag flöt runt i ungefär 30 minuter..

kan även tänka mig att det stället är svårt att förklara.. det ser identiskt ut å till slut flyter du runt i cirklar.. tills du hittar ett litet hål i taket

Inaktiv

Yey hittade, tack muscle...ni andra var helt ute å cyklade


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Lånar tråden lite...men är det bara jag som är "fast" (får inga nya objectives) efter man har förstört de två KPA stridsvagnarna när man ska rädda gisslan i början ?

edit: ladda hem ett par saves så det är fixat nu, men laddade hem dem från Internode Games Network...en tråd där om crysis...tydligen fler som hade det problemet.

Medlem

Lånar tråden lite jag också, min burk crashade och jag förlorade mina SaveGames och allt tyvärr. Jag råkade befinna mig på samma ställe som eutf-Zero, så min fundering nu är om någon har ett SaveGame över till mig på den punkten så slipper jag spela om allt, inte för att det är så hemskt, tar bara lite för mkt tid

Medlem

Har en precis där

Medlem

PMat dig om det

1
Skriv svar