Silent Hills nedlagt efter Konami-kaoset

Robot
Silent Hills nedlagt efter Konami-kaoset

Hideo Kojimas plötsliga avhopp och ett uttalande från Guillermo del Toro sätter skräck i skräckälskare.

#silent-hills, #konami


Medlem
Silent Hills nedlagt efter Konami-kaoset

Konami verkar ha tappat konceptet helt.

Medlem

Men vad fan....... teaser demot var ju grymt.

Medlem

R.I.P Konami.

Medlem

Kan lägga till att de kommer att plocka bort PT från Playstation store så ni som vill ha det bör ladda ner snarast.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Damn...

PT som var så bra...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

My reaction when

MEG
Medlem

Det vore intressant att veta hur det kunde bli så här när demot är ett av de bättre som gjorts....


signatur

Death is only the beginning

SoL
Medlem

Fan också! Jag som hade sett fram i mot silent hills så mycke

Medlem

JÄVLA KUK! det spelet jag var mest intresserad av! Det spelet som gav mig känslan att det skulle bli något unikt för en gångs skull igen. tvspelindustrin har blivit extremt tråkig alltså.. allt är bara samma hela tiden :/

Medlem

Fan också! Spelet som jag sett fram emot mest av allt!!

Medlem

Jäkla skit fan. Såg ut att bli det bästa spelet i serien sedan 2:an.

Medlem

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Fy fan va tråkigt, spelet hade all potential i världen, blir nästan gråtfärdig. Hoppas nån annan plockar upp det!

Medlem

Nej men för i helvete!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

all hideo kojimas fault.

Medlem

MEN VAD FANNN!!!! DÅ får ni fan remastra dom andra som med allt annat i denna generation.

Medlem

Läste detta redan i Polygon..Jag antar vi kan glömma Hideo's Limited edition med extra färska byxor?

Medlem
Medlem

Hela Konami-affären blir bara värre och värre. Det enda jag hoppas på nu är att MGSV kommer ut som det ska den första september och att Konami låter bli att smutsa ner spelet med sina lortiga fingrar.

Såg verkligen fram mot ett Silent Hill som skulle få mig att må dåligt av rädsla varje gång jag spelade det. P.T. är förbannat snyggt dessutom tack vare Kojimas Fox Engine.

Medlem

Antagligen ville Konami göra en timmes spel till fullpris, och lägga resten på DLC vid release, vilket fick de andra att dra sig ur.

Helt sjukt att misslyckas med något som är så positivt hypat redan.

1
Skriv svar