Codemasters har släppt ett nytt spel i Dirt-serien!

Robot
Codemasters har släppt ett nytt spel i Dirt-serien!
Medlem
Codemasters har släppt ett nytt spel i Dirt-serien!

Hoppas de har med gänget bakom RSRBR modden.

Ända verkliga rally spelet som gjorts.

Inaktiv

Looking good, looking good! Spelet finns nu i min önskelista :3

"It is like a hardcore simulation game": https://www.youtube.com/watch?v=ZWnebLUI5Vw

Medlem

Blev köp direkt! Hoppas dom håller det dom lovar att lyssna på communityn!


signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | AIO: Alpenföhn Gletscherwasser 360mm HS | MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO (Wi-Fi) X570 | GPU: MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X | RAM: Team T-Force Xtreem ARGB 4x8GB (32GB) DDR4 3600 MHz CL14 | PSU: ASUS ROG Thor 850W | SSD: WD Black SN850 Gen 4 SSD 2TB | CASE: Phanteks Eclipse P500A

Inaktiv

Ett givet köp för alla rallyfans!

Medlem

Om man har åsikter ang spelet vart bör man vända sig då?

Medlem

Härligt, blir ett köp direkt, men dom borde tagit bort "DIRT" stämpeln och bara döpt spelet till "RALLY" less is more!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Bästa rallyspelet jag spelat gjordes av DICE för många år sedan (Nej, inte jävla STCC) men de sitter ju fast i one trick pony-träsket numer, dom stackarna. (Tänk, de gjorde Pinball Dreams/Fantasies också innan de tacklade av.)

Tycker Colin McRae kunde göra comeback i titeln som en hyllning om inget annat, men fasen, icke att jag spelar en racer på datorn trots att jag har en jäkligt bra ratt liggande.

Medlem

Um, vänta nu, såg trailer... Ser det inte *väldigt* gammalt och trött ut?

Medlem

Tyckte filmen ovan gav en känsla av flytande styrning. Något jag tycker inte borde vara i dagen spel med fysik som vi har.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Rally har ju varit det bästa i alla Dirt spelen!

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Tyckte filmen ovan gav en känsla av flytande styrning. Något jag tycker inte borde vara i dagen spel med fysik som vi har.

Hur menar du med flytande styrning? ren nyfikenhet

Medlem

Det här kan nog vara något för oss rallyälskare och som klarar oss utan Gymkhana.... Från en användare på Steam:

"Oh god, finally a Rally game without any of the other ♥♥♥♥♥♥♥♥. Thank you!

Edit:

Alright, now that I have some playtime under my belt I want to give my first impressions.

- Great choice of cars
- The tracks, cars and the game in general look absolutely fantastic
- 3 monitor support + FOV settings
- OculusRift support
- Cars feel realistic (without a wheel you should probably not buy this)
- Great performance (3 monitors (=5670x1080) + high settings on a single 970 with ~80fps)
- Great damage model
- You can manage your team and repair your car
- Online challenges are fun
- League support "


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Så jävla gött! Köp dirr! Fan vilken go överraskning

Medlem

Såg rätt bra ut ändå. och rally är ju alltid rally =D.

Medlem

Att köpa ett spel av consolemasters är milt uttryckt uteslutet efter alla tidigare fiaskon och direkta bedrägerier.

Medlem

Jag har köpt bland annat "Next Car Game: Wreckfest", "Carmageddon: Reincarnation" och "Assetto Corsa" som Steam Early Access.
Men, det har inte hänt så mycket med Bugbear's "Wreckfest". Carmageddon händer det inte heller så mycket med (fast ibland glimmar det till), inte heller de andra Early Access-spel de senaste månaderna ...
Så jag blir ju lite tveksam nu till ytterligare spel som Early Access.
Men jag har alla tidigare "Dirt" och "Grid" i serien.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Qnott:
Skrivet av Ctrl:

Tyckte filmen ovan gav en känsla av flytande styrning. Något jag tycker inte borde vara i dagen spel med fysik som vi har.

Hur menar du med flytande styrning? ren nyfikenhet

Jag fattar vad han menar! Det ser ut just precis så. Vet hur det känns. Inte bra.
Men det går kanske att fixa i inställningarna, eller så rättas det förhoppningsvis till i patcherna.


signatur

autograph

Medlem

Det såg tyvärr otroligt tråkigt och gammalt ut.
Kanske köper jag det bara för att köra in i ett träd.
Gillar spelsättet i "Grid" mer.


signatur

autograph

Medlem

Dirt har många poäng i min bok.
Rent PC detta då, eller?

RallyCrossen har dock alltid varit min favvo. Väldigt underhållande och adrenalin om det är bra AI. Last Man Standing också kul.

Om man så bara ska slå ihjäl en kvart, hinner man med några lopp.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Bästa rallyspelet jag spelat gjordes av DICE för många år sedan (Nej, inte jävla STCC) men de sitter ju fast i one trick pony-träsket numer, dom stackarna. (Tänk, de gjorde Pinball Dreams/Fantasies också innan de tacklade av.)

Tycker Colin McRae kunde göra comeback i titeln som en hyllning om inget annat, men fasen, icke att jag spelar en racer på datorn trots att jag har en jäkligt bra ratt liggande.

Ralli Sport Challenge 2 var det klart bästa rallyliret

Inaktiv

ännu en större spelutvecklare som dragits in i allt-i allo-svampen. "steam" har en allt för stor magnet åt flera håll och kanter. Är hög tid att de sätter nya domäner för va de slukar in, med ny layout/design gentlemot området.

Samma pricetag/utseende som de har i deras butik har STEAMWORK. Va e re de vill uppnå me de hära.? Allt ska vara en enda stor symbios kring..?

Medlem

More relevant than ever.
http://9gag.com/gag/a5Px6dq


signatur

autograph

Medlem

Blev ett köp direkt..


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av autograph:

Det såg tyvärr otroligt tråkigt och gammalt ut.
Kanske köper jag det bara för att köra in i ett träd.
Gillar spelsättet i "Grid" mer.

Är varken tråkigt eller fult. Kul med bra ljud och redan bra körkänsla, lätt bättre än alla ändra skräpspel de producerat med Dirt,Gird. Det första Dirt är vad detta liknar om något..

Känns riktigt bra för att vara codemasters.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av ulrik.borg:

Bästa rallyspelet jag spelat gjordes av DICE för många år sedan (Nej, inte jävla STCC) men de sitter ju fast i one trick pony-träsket numer, dom stackarna. (Tänk, de gjorde Pinball Dreams/Fantasies också innan de tacklade av.)

Tycker Colin McRae kunde göra comeback i titeln som en hyllning om inget annat, men fasen, icke att jag spelar en racer på datorn trots att jag har en jäkligt bra ratt liggande.

Ralli Sport Challenge 2 var det klart bästa rallyliret

Gillade RBR mer faktiskt, även om det nog är det svåraste rallyspelet som finns.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av ulrik.borg:

Bästa rallyspelet jag spelat gjordes av DICE för många år sedan (Nej, inte jävla STCC) men de sitter ju fast i one trick pony-träsket numer, dom stackarna. (Tänk, de gjorde Pinball Dreams/Fantasies också innan de tacklade av.)

Tycker Colin McRae kunde göra comeback i titeln som en hyllning om inget annat, men fasen, icke att jag spelar en racer på datorn trots att jag har en jäkligt bra ratt liggande.

Ralli Sport Challenge 2 var det klart bästa rallyliret

Ja så jävla bra det var, kontrollerna var helt klockrena på Xbox med och nog den bästa force-feedback/rumble jag känt i ett spel. Det enda jag kunde sakna var de landsrena tävlingarna som Colin-spelen hade men annars var det nog helt perfekt.
Det var ju ingen simulator på långa vägar kanske men det var en riktigt härlig körkänsla

Medlem

Efter vad jag sätt av spelet verkar fysiken vara bra i spelet. Men känns det inte som att det går väldigt långsamt?
Tittar man på RSRBR så är det en jäkla skillnad i fartupplevelse. Samt att vägarna får gärna vara betydligt smalare och "gropigare" som riktiga grusvägar, precis som i RSRBR.

Medlem

Håller med det tidigare... ser gammalt ut.
Tex vägens geometri, polygonerna ser riktigt lågupplösta ut (inbillar jag mig bara eller? se redan 1sta krönet i erazerswe video). Detta är inte 2005. KOM IGEN!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Det femte hjulet mitt under bilen är kvar. Synd.


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar