Läckt Batman-trailer visar hur Batman spöar skurkar med hjälp av polare

Robot
Läckt Batman-trailer visar hur Batman spöar skurkar med hjälp av polare

Robin och Catwoman lobbar upp skurkar och Batman smashar med knytnävarna – det nya "dual play"-läget ser grymt ut

#batman-arkham-asylum, #rocksteady-studios, #batman-arkham-knight


Medlem
Läckt Batman-trailer visar hur Batman spöar skurkar med hjälp av polare

Alltså, det här användadet av ordet "läckt". Är inte det ett ord man använder när en tex trailer är upplagd utan att den skulle det? En läcka liksom?
Men i detta fall så är det ju självaste företaget som medvetet laddat upp klippet, hur kan det då vara en "läcka"?

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Alltså, det här användadet av ordet "läckt". Är inte det ett ord man använder när en tex trailer är upplagd utan att den skulle det? En läcka liksom?
Men i detta fall så är det ju självaste företaget som medvetet laddat upp klippet, hur kan det då vara en "läcka"?

kallas clickbait

Medlem

"Läckt" är nya "next gen" dvs skitsnack

Medlem

Jag har spelat 1an och 2an och fann de riktigt bra. Däremot inte känt någon hype inför detta. Men med den där trailern så blev jag skit taggad för detta spel!

Arkham Knight skurken är fan den bästa Batman skurken tror jag. Älskar hans design och hur han är så smart så han "out smarts" Batman och sen hans design och hänsynslöshet.

Så gick från Mortal Kombat wallpaper med Scorpion till Arkham Knight vs. Batman.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ser fram emot Batman Arkham Knight. Ska släppas 23:e juni till PS4/XBO/PC.

Medlem

Meh, börjar bli larvigt och stelt nu med den här "serösa" läderlappen, dags 60-tals Batman att göra comeback...

...mycket grymmare musik också.

Medlem
Medlem

Fan alltså det kommer redan i juni?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar