Ny trailer för Call of Duty: Black Ops 3 avslöjar viktiga detaljer om handlingen

Robot
Ny trailer för Call of Duty: Black Ops 3 avslöjar viktiga detaljer om handlingen

Treyarch verkar inte återvända till det kalla kriget utan blickar istället framåt - blir hånade av Deus Ex-skaparna.

#call-of-duty-black-ops-3, #call-of-duty-advanced-warfare, #deus-ex


Medlem
Ny trailer för Call of Duty: Black Ops 3 avslöjar viktiga detaljer om handlingen

2065 är väl sista året?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Responsen från Deus Ex utvecklaren är klockren xD

Medlem

tyckte jag kände igen konceptet men vette katten ifrån var...

Medlem

Treyarch har hittills gjort bra COD-spel faktiskt... det jag önskar från detta är:
- Bra story
- Normala verkliga vapen (inget framtidspåhitt)
- INGEN EXO-SUIT..skräp

Medlem

varför inte gå tillbaka till kalla kriget istället för detta framtid skit? Finns fortfarande berättelser att berätta ifrån kalla kriget.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pretorian24:

2065 är väl sista året?

Tack!


signatur
Medlem
Skrivet av MacNille:

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/165/844/1314...

varför inte gå tillbaka till kalla kriget istället för detta framtid skit? Finns fortfarande berättelser att berätta ifrån kalla kriget.

för det är svårt att hitta på nått nytt om gamla krig utan att veva in nån galen doktor som hittat på nått långt före sin tid.

du har en begränsad uppsättning vapen, platser det kan hända på och typ av konflikter. precis som andra världskriget.
därför tror jag de undviker det hela.

men jag hade såklart inte haft nått emot en remake av hela andra världskriget i de nya grafikmotorerna

Medlem

Finns det någon över 12 som spelar COD?

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av MacNille:

varför inte gå tillbaka till kalla kriget istället för detta framtid skit? Finns fortfarande berättelser att berätta ifrån kalla kriget.

för det är svårt att hitta på nått nytt om gamla krig utan att veva in nån galen doktor som hittat på nått långt före sin tid.

du har en begränsad uppsättning vapen, platser det kan hända på och typ av konflikter. precis som andra världskriget.
därför tror jag de undviker det hela.

men jag hade såklart inte haft nått emot en remake av hela andra världskriget i de nya grafikmotorerna

Exakt - en oskriven historia ger utvecklarna mer frihet och svängrum. Jag tror dessutom att diverse konspirationsteorier säljer som smör i solsken hos konsumenterna.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Cod är dagens arkad spel för barn.

Medlem

Är 25 o lirar AW ibland. Ganska kul online

Medlem

Förstod inte den där bilden med katten....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Förstod inte den där bilden med katten....

Katten är en meme för "inte imponerad".

Deus Ex har berört mänskliga augmentationer i sedan 10+ år tillbaka. CoD får dte att verka som om det vore något nytt påhitt.

Medlem

Call of Duty är inte vad den en gång var. Spelen förr var faktiskt roliga. Nu är det bara en massa upprepningar. Var visserligen så förr med, men då fanns det inte så många spel. World at War var grymt och 4:an också såklart.

Black ops blir förstört av att utspelas i framtiden. Risken finns att BO3 känns väldigt mycket som Advanced warfare 1.01.

Deus ex är en betydligt bättre spelserie än CoD.

Skrivet av rewoX:

Treyarch har hittills gjort bra COD-spel faktiskt... det jag önskar från detta är:
- Bra story
- Normala verkliga vapen (inget framtidspåhitt)
- INGEN EXO-SUIT..skräp

1 kan ske men 2 och 3 är inte särskilt troligt. Om något kommer det nog vara ännu mer "framtidspåhitt" och exo suits.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av rewoX:

Treyarch har hittills gjort bra COD-spel faktiskt... det jag önskar från detta är:
- Bra story
- Normala verkliga vapen (inget framtidspåhitt)
- INGEN EXO-SUIT..skräp

1 kan ske men 2 och 3 är inte särskilt troligt. Om något kommer det nog vara ännu mer "framtidspåhitt" och exo suits.

Hoppas det du säger inte stämmer.. för Exo-Suit förstörde totalt "COD-multiplayer" upplevelsen.. körde spelet över gratishelgen på steam samt på PS4, men helt värdelöst i min mening med Exo-suit.. körde en match där det inte fanns exo-suit och det vart helt plötsligt ett helt annat spel

Medlem

I teasern syns något som påminner om exo-suit. Och vi kan vara säker på att det utspelas i framtiden med framtidsvapen.

Och vi kan också vara säker på att man har någon typ av framtidsdräckt. Om det blir som i Advanced warfare återstår att se.

http://www.codwatch.com/will-black-ops-3-have-exo-suits-our-p...

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av rewoX:

Treyarch har hittills gjort bra COD-spel faktiskt... det jag önskar från detta är:
- Bra story
- Normala verkliga vapen (inget framtidspåhitt)
- INGEN EXO-SUIT..skräp

1 kan ske men 2 och 3 är inte särskilt troligt. Om något kommer det nog vara ännu mer "framtidspåhitt" och exo suits.

Hoppas det du säger inte stämmer.. för Exo-Suit förstörde totalt "COD-multiplayer" upplevelsen.. körde spelet över gratishelgen på steam samt på PS4, men helt värdelöst i min mening med Exo-suit.. körde en match där det inte fanns exo-suit och det vart helt plötsligt ett helt annat spel

Av trailern att dömma är det väldigt troligt. Det är ju uppenbarligen moddade individer. Att göra en soldat mer tålig och uthållig är ju nåt som arméer drömmer om. Jag finner det underhållande att bara CoD gör det så är det "nytt". Ingen kommer ihåg varken Crysis, Blacklight eller Deus Ex. Innovation heter det helt plötsligt :S

Varför gör dom inte WW2 igen? Visst det gjordes i MoA:AA. Men nu när vi har datorer och konsoler som är så mycket bättre på att göra nåt "filmiskt" varför tar dom inte tillvara på det :/. Kan man gissa att Blops3 har ryssar, koreaner, kineser eller mellanöstern som antagonister? Sånt jevla tjat om riskländer hela tiden.

Jag skulle vilja ha ett spel i andra världskriget eller åtminstånde ett till i det förflutna, men av trailer av döma börjar jag nog nästan tro att det här här bättre. Istället för en handling med "Åh nej ryssarna är igång igen" och sånt så verkar detta fokusera på moralen i teknologi och hur länder använder teknologi på sina egna soldater för att göra sin egna arme starkare än andra länders.

Jag tror med Treyarch som utvecklare kan det här mycket väl bli ett av de bästa Call of Duty spelen hittils

Medlem

Treyarch har glimten i ögat mer än de andra utvecklarna. Ghost var horribelt. AW var dugligt. BO3 kommer förmodligen vara bättre än de båda. Men så lär den ju släppas kring Battlefront. Tufft läge.

Medlem
Skrivet av disinfect:

Finns det någon över 12 som spelar COD?

Jag.


signatur

autograph

Medlem

Ser ut att kunna bli kul!


signatur

autograph

Medlem

Kommer verkligen INTE bli ett köp.
Senaste COD var ju dåligt. Jag undrar om det är många spelare som kör dom äldre spelen, COD MW 2 osv.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kommer verkligen INTE bli ett köp.
Senaste COD var ju dåligt. Jag undrar om det är många spelare som kör dom äldre spelen, COD MW 2 osv.

Jodå, jag och två kompisar.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av rewoX:

Treyarch har hittills gjort bra COD-spel faktiskt... det jag önskar från detta är:
- Bra story
- Normala verkliga vapen (inget framtidspåhitt)
- INGEN EXO-SUIT..skräp

Om det är det du önskar verkar du komma att bli besviken, en massa framtids skräp, och zombies verkar vara på menyn.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av rewoX:

Treyarch har hittills gjort bra COD-spel faktiskt... det jag önskar från detta är:
- Bra story
- Normala verkliga vapen (inget framtidspåhitt)
- INGEN EXO-SUIT..skräp

Om det är det du önskar verkar du komma att bli besviken, en massa framtids skräp, och zombies verkar vara på menyn.

Blev besviken av trailern som kom nyss med... zombies däremot är relativt kul, framförallt zombies från World at War.

1
Skriv svar