Skaffa dig ett unikt stridsfordon. Vart fan då ?

Inaktiv
Skaffa dig ett unikt stridsfordon. Vart fan då ?

Sitter här med mitt Crysis Special Edition och man har fått en liten lapp där det står att man kan gå till www.nanosuit.com och skaffa sig ett unikt fordon. Dock hittar jag ingenstans på den sidan vart man gör detta. Någon som vet något som inte jag vet?


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Tror inte att du kan aktivera fordonet förns den 16'e.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vad är det för fordon?


signatur

<3

Inaktiv

det är väl 2 nya fordon som man får med i speciel edition....

Medlem
Skrivet av urken:

Vad är det för fordon?

Tror att det var någon slags APC.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

jag har precis beställt crysis speciel edition, jag undrar nu , är man tvungen att ladda ner de nya fordonen eller får man det automatiskt?

Inaktiv

Alltså ingen som vet?!

"Amfibiepansarfordonet är det absolut senaste inom stridsfordon mot infanteri, på land och i vattnet. Den har samma prestanda, eldkraft och hastighet som en vanlig APC, men ger dessutom fler taktiska alternativ på kartor med vatten. Den kan bekämpa mindre fartyg, patrullbåtar och är ändå ett effektivt vapen mot befästa positioner."


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

en APC som kan gå i vatten.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Angående Amfibiepansarfordonet så gick jag in på denna sida för att få det. www.nanosuit.com/preorder

Medlem

Fordonet släpptes inte direkt, utan de väntade ett litet tag efter release av nån anledning, fick reda på för nån dag sen att "Nu kan du gå till *hemsida* och skaffa ditt fordon"

Hemsidan är den som står i Who_am_i's post ovanför.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar