Så här ser Just Cause 3 ut i rörelse. Typ.

Robot
Så här ser Just Cause 3 ut i rörelse. Typ.

Explosioner, stridsplan och motorcyklar i galet hetsig trailer. Weee!


Medlem
Så här ser Just Cause 3 ut i rörelse. Typ.

Det ska bli gutt att få BLOW SHIT UP!!!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

"Preorder now to get the exclusive this and that" Kan man ta bort glädjen mer om man försöker?

Medlem
Skrivet av nilfisk:

"Preorder now to get the exclusive this and that" Kan man ta bort glädjen mer om man försöker?

Precis var taggad i början. Så kommer det på slutet då var det bara, Fuuuuuuuuuuuuuck yooooou!

Gen
Medlem

Och där var den väck

Releasehästryttare

jupp, klippet borttaget.

Medlem
Skrivet av nilfisk:

"Preorder now to get the exclusive this and that" Kan man ta bort glädjen mer om man försöker?

Bend over to get the full package!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av nilfisk:

"Preorder now to get the exclusive this and that" Kan man ta bort glädjen mer om man försöker?

"Exklusivt" Kommer komma ut som DLC dagen efter spelet är släppt som resten av alla exklusiva preorder saker.

Medlem

Trevlig trend det där att hypa upp en kommande "gameplay"-trailer som visar sig sakna all form av gameplay.

Medlem
Skrivet av LordOfNomnom:
Skrivet av nilfisk:

"Preorder now to get the exclusive this and that" Kan man ta bort glädjen mer om man försöker?

Precis var taggad i början. Så kommer det på slutet då var det bara, Fuuuuuuuuuuuuuck yooooou!

Precis, don't tell me what to do motherkisser. Bara för att tänker jag inte förbeställa det

Medlem

Kommer att förboka, men det känns ändå pissigt att de tvunget ska köra med pre-order exclusives..

Medlem
Skrivet av kebbe:

Trevlig trend det där att hypa upp en kommande "gameplay"-trailer som visar sig sakna all form av gameplay.

Avalanche Studios gjorde exakt samma sak med Mad Max tidigare trailer "Soul of the man" och kallade den gameplay trailer. De fick en del kritik för det, men svarade bara lite hånfullt på twitter.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Trevlig trend det där att hypa upp en kommande "gameplay"-trailer som visar sig sakna all form av gameplay.

Det där var ju gameplay, fast från andra kameravinklar. Om man spelat de andra spelen så tog det bara sekunder att förstå detta.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Inaktiv

Förstår inte varför inte multiplayer finns i Just Cause 3.

Medlem

Just Cause 2 var ett av de värsta spelen jag någonsin spelat. Det kändes som ett skämt rakt igenom, kontrollerna fick mig att gråta.

Medlem

Klart dom har extrasaker till förbeställningar för att locka till sig fler sådana, eller vad är problemet?
Om dom inte haft med bonusar för förbeställare så hade det varit snålt...?

Medlem
Skrivet av Ziern:

Klart dom har extrasaker till förbeställningar för att locka till sig fler sådana, eller vad är problemet?
Om dom inte haft med bonusar för förbeställare så hade det varit snålt...?

Problemet är detsamma som det alltid varit. Spelet ska kunna sälja sig själv på egna ben utan massa lockbete skit. Sånt här brukade man få hitta gömt i spel. Numera är det preorder crap. Värsta scenariot är om förköpsprylar gör din spelupplevelse annorlunda än vad som är tänkt. Typ att det blir för lätt. Då har du förköpt dig till nånting som förstör.

GTAV hade också preorder bonus i form av pengar. Nu kan man ha massa saker mycket tidigare. Sånt som man borde först få andra spelrundan imo.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Just Cause 2 var ett av de värsta spelen jag någonsin spelat. Det kändes som ett skämt rakt igenom, kontrollerna fick mig att gråta.

Du får tycka vad du vill om spelet.

Men kontrollerna i JC2 är riktigt bra. Att köra en helikopter i JC2 är helt underbart, att jämföra med t.ex. GTA V där det är dåligt utfört.

Medlem

Just Flaws 3, låter spännande eller

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Ziern:

Klart dom har extrasaker till förbeställningar för att locka till sig fler sådana, eller vad är problemet?
Om dom inte haft med bonusar för förbeställare så hade det varit snålt...?

Problemet är detsamma som det alltid varit. Spelet ska kunna sälja sig själv på egna ben utan massa lockbete skit. Sånt här brukade man få hitta gömt i spel. Numera är det preorder crap. Värsta scenariot är om förköpsprylar gör din spelupplevelse annorlunda än vad som är tänkt. Typ att det blir för lätt. Då har du förköpt dig till nånting som förstör.

GTAV hade också preorder bonus i form av pengar. Nu kan man ha massa saker mycket tidigare. Sånt som man borde först få andra spelrundan imo.

Jag ser absolut poängen i den biten, men oftast(?) brukar det inte vara något man tvingas på att behöva använda.

Medlem

Köper när multiplayer kommer till det. Så man kan free roam:a med polarna.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Dreijer:

Just Cause 2 var ett av de värsta spelen jag någonsin spelat. Det kändes som ett skämt rakt igenom, kontrollerna fick mig att gråta.

Du får tycka vad du vill om spelet.

Men kontrollerna i JC2 är riktigt bra. Att köra en helikopter i JC2 är helt underbart, att jämföra med t.ex. GTA V där det är dåligt utfört.

Jag antar att du menar mus och tangentbord när du skriver "kontroller".
Men eftersom det är implementerat att sömlöst kunna byta mellan tangentbord+mus och xbox360 kontroller så funkar det perfekt att flyga helikopter

ett tips bara ifall du inte provat på det.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Men vill man inte förboka och få den extra skiten kan man ju strunta i att förboka och slippa den extra skiten. Eller?

Medlem

Synd med preorder. Man vill ju ha allt utan att behöva sälja sin stolthet. Avvaktar till efter release ändå.

Medlem

Nej. Kommer inte att köpa.
Såg ju precis ut som den förra!


signatur

autograph

1
Skriv svar