Känd sportkommentator: "Skulle jag tvingas täcka e-sport skulle jag säga upp mig"

Robot
Känd sportkommentator: "Skulle jag tvingas täcka e-sport skulle jag säga upp mig"
Medlem
Känd sportkommentator: "Skulle jag tvingas täcka e-sport skulle jag säga upp mig"

Hmm, skall man skratta eller skratta hårt? Moget >_<

Medlem

Han är rädd för sådant han inte förstår.

Medlem

Åh nej, någon för mig okänd snubbe vars jobb är att göra något som inte intresserar mig uttalar sig om en sak han inte kan något om.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Stackars liten. Han är rädd för att nördarna han mobbade i skolan ska få lika stor uppmärksamhet som hans sportidoler.

EDIT: Nähä, karln är över 50. Snacka om barnsligt beteende.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Mmm...men det som är skrämmande också tyvärr är att han har delvis rätt. En väldigt stor del av alla gaming communityn och då speciellt inom e-sport är fulla av pubertala och ouppfostrade snorungar...


signatur

Hemsidan för min "persistent world server" för Neverwinter Nights 1:
http://genesisnwn.weebly.com/

Medlem

vilken tuffing.

Medlem

Löjliga kommentarer. Dock så kan man ju förstå om en sportkommentator inte vill kommentera dator/tvspel.

Medlem

J, det är ju äpplen och päron. Jag förmodar att esportskommentatorerna inte vill kommentera vanlig sport heller.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Lyssnar oftar på ESPN Radio på jobbet och det blir en del The Herd. Colin Cowherd är negativ till allt och det här är säkert en av 300 saker han kommer att hata som pesten under år 2015. Han är ingen kommentator utan en klassisk programledare, vars jobb är att tycka kontroversiellt.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Okej kul för honom att han gillar att vara en kommentator för lekar men inte för spel, påverkar inte direkt oss på något sätt.

Medlem

Hmm ska man orka surfa över för att höra ifall citaten är lösryckta från någon större kontext och bilda sig en egen uppfattning...

Äh fack it, burn the WITCH!!!!

Medlem

Dryg snubbe, hoppas hans chefer tvingar honom att täcka E-Sport nu så man kan ställa honom frågan "You talk the talk but can you walk the walk?"


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Jag kan förstå att det skulle kännas jävligt lamt att kommentera sånt, fy fan va trist.

Medlem

Man kan ju hoppas att han faktiskt sätter en pistol i munnen då.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Första kommentaren är det ju inget fel på, det är ju bara hans åsikt. Men dom andra två är ju bara respektlösa och barnsliga

Medlem
Skrivet av SuperFly_2000:

Mmm...men det som är skrämmande också tyvärr är att han har delvis rätt. En väldigt stor del av alla gaming communityn och då speciellt inom e-sport är fulla av pubertala och ouppfostrade snorungar...

Jag är sportfan och gamer. Tycker inte det är så stor skillnad, det finns massor av omogna sportfans. När det gäller sport verkar det finnas många vuxna idioter också.

Medlem
Skrivet av SuperFly_2000:

Mmm...men det som är skrämmande också tyvärr är att han har delvis rätt. En väldigt stor del av alla gaming communityn och då speciellt inom e-sport är fulla av pubertala och ouppfostrade snorungar...

För vuxna agerar ju så moget när det gäller fotboll, hockey, handboll etc

Medlem

Håller med om att Heroes of the storm är ett skitspel , något av de andra stora esport spelen hade varit roligare att titta på.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Inte den skarpaste kniven i lådan...

Medlem

VIlken dipshit, ignorant idiot, men det passar för att hans show heter "The herd".


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Han känner precis samma för e-sporten som jag och många många andra känner för den "vanliga" sporten på TV.

Medlem
Skrivet av Törstig:

Jag kan förstå att det skulle kännas jävligt lamt att kommentera sånt, fy fan va trist.

Ja, det är bland det töntigaste som finns. Försökt kolla nån gång, men det går bara inte.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Säger en snubbe som gjorde sig ett namn genom att kommentera en sport man bara spelar i typ USA och Japan...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

k3m
Medlem

De första reaktionerna kan bli starka, det är vanligt. Men han gick över gränsen där på slutet. Vilken sne gubbe, tycker synd om han.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Säger en snubbe som gjorde sig ett namn genom att kommentera en sport man bara spelar i typ USA och Japan...

Men det är ganska många som kollar på det...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Haha, tyckte hans kommentarer var ganska roliga

Medlem

Nåja, jag förstår ju onekligen att han inte har lust att kommentera e-sport men det var något onödigt att kläcka ur sig det andra som han sa.

Själv så finner jag e-sport något så otroligt tråkigt.

Medlem

Vilken självgod idiot, gemensamt för dom flesta i USA som jobbar inom showbiz.

Medlem

inte så konstigt., kidsen blir ju feta och koffein beroende av spel.
men sköj e det.

123
Skriv svar