Råkade Star Wars: Battlefront-trailern avslöja en viktig detalj från den nya filmen?

Robot
Råkade Star Wars: Battlefront-trailern avslöja en viktig detalj från den nya filmen?

Spoiler-varning utfärdas – överlevde en känd karaktär originaltrilogin?

#nyhetstips, #star-wars-battlefront


Medlem
Råkade Star Wars: Battlefront-trailern avslöja en viktig detalj från den nya filmen?

Tre röda streck, HL3 confirmed!

OT: Meh, tror mer på att det är helt random.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Det är väl ingen konstighet att Boba Fett överlever? Det gjorde han även i det expanderade universumet (nu: Star Wars Legends)

Medlem

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

Inaktiv

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Medlem

Förövrigt så sa DICE på star wars celebration att Battlefront har koppling till The Force Awakens och en av sakerna är Star destroyern på planet Jakku. hahaha

Medlem

Svårt att veta vad man ska dra för slutsats. Den kraschade star destroyer:n kan lika gärna vara en tillfällighet, och platsen i trailern är Tatooine. Dessutom visar trailern Darth Vader delaktig i striderna på Endor, något som inte är särskilt troget till filmen eftersom Vader i stort sätt bara landar och plockar upp Luke för att sedan flyga upp till dödsstjärnan. Så de kan ju bara ha smällt till med Boba för att han är omtyckt. Men tro mig, jag hoppas ju!

Medlem
Skrivet av Törstig:

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Fast Darth Vader kommer antagligen inte vara spelbar på den banan utan på en planet och bana han hör hemma på.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Törstig:

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Haha, jojo, men i miljöer där han faktiskt levde.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Det var väl inte Boba? Bara en arg Storm Tropper deluxe


signatur
Medlem

Well, enligt Lucas så lever Fett tydligen....

http://www.starwars7news.com/2014/07/george-lucas-jonathan-ri...

Inte mig emot bara han får lite mer screentime ;P

Men är det så att han faktiskt dyker upp i de nya filmerna får de montera hans ryggraketer på hans rullstol istället

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Det var väl inte Boba? Bara en arg Storm Tropper deluxe

Det talas dessutom att denna karaktär spelas av en kvinna.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Andaril:

Well, enligt Lucas så lever Fett tydligen....

http://www.starwars7news.com/2014/07/george-lucas-jonathan-ri...

Inte mig emot bara han får lite mer screentime ;P

Men är det så att han faktiskt dyker upp i de nya filmerna får de montera hans ryggraketer på hans rullstol istället

Haha!


signatur
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Har fått uppfattningen att det där inte är Boba Fett utan en mer "Elit" variant av storm troopers.
Typ som Navy seals elr andra special enheter... ialf vad ja hört

Medlem

Ähh släpp det gamla och kom på lite nya blivande klassiska karaktärer istället säger jag.

Annars har vi snart som i EU igen där varenda karaktär och hans brylling återupplivades på mer eller mindre absurda vis.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SID 6.7:

Ähh släpp det gamla och kom på lite nya blivande klassiska karaktärer istället säger jag.

Annars har vi snart som i EU igen där varenda karaktär och hans brylling återupplivades på mer eller mindre absurda vis.

Jag hoppas att det är blott lite fanservice under den första filmen, och att de nya karaktärerna får breda ut sig. Lite som Alex Guinness var en ursäkt för den äldre generationen att hänga med på Star Wars: A New Hope.


signatur
Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Har fått uppfattningen att det där inte är Boba Fett utan en mer "Elit" variant av storm troopers.
Typ som Navy seals elr andra special enheter... ialf vad ja hört

Det där tros vara "Captain Phasma” som nog spelas av långa Game of Thrones bruden Gwendoline Christie. Man ser även henne i tie fightern som jagar mellenium falcon senare i trailern.

Men disney har som jag förstått det gått ut officiellt med att Boba Fett lever så det kan mycket väl vara så att han är med i filmen, eller åtminstone i någon av de fristående filmerna som planeras

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av SID 6.7:

Ähh släpp det gamla och kom på lite nya blivande klassiska karaktärer istället säger jag.

Annars har vi snart som i EU igen där varenda karaktär och hans brylling återupplivades på mer eller mindre absurda vis.

Jag hoppas att det är blott lite fanservice under den första filmen, och att de nya karaktärerna får breda ut sig. Lite som Alex Guinness var en ursäkt för den äldre generationen att hänga med på Star Wars: A New Hope.

Är det därför Max Von Sydow är med på rollistan i den nya?

Medlem

för det första så är det små skilnader på dom två krachade SD'na och för det andra så har scenen från spelet ett berg som scenen från filmen inte har

Medlem

Har nog aldrig trott att Bobba Fett dog, de ger en ganska stor hint att Sarlacc tar enormt lång tid på sig att smälta maten som den sväljer.

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Har fått uppfattningen att det där inte är Boba Fett utan en mer "Elit" variant av storm troopers.
Typ som Navy seals elr andra special enheter... ialf vad ja hört

The emperors sardaukar!

...Förlåt, fel universum


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Jag tycker Dice kunde ha lite humor och lägga in Jar Jar Binks som spelbar karaktär bara för att busa lite. Tänk att bli tauntad av hans emotes haha.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av rubbiten:

för det första så är det små skilnader på dom två krachade SD'na och för det andra så har scenen från speled bärg som scenen från filmen inte har

Olika tider på dygnet? Likadan kraschad X-Wing. Skulle tro att det är precis samma scen.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eatem:

Jag tycker Dice kunde ha lite humor och lägga in Jar Jar Binks som spelbar karaktär bara för att busa lite. Tänk att bli tauntad av hans emotes haha.

Lite som ETC i Heros of the Storm - sjukt irriterande crowd control.


signatur
Medlem

Who cares, spelet kommer äga! Hur autentiskt är sw överhuvudtaget. Det är star wars vem bryr sig om nån är död eller inte. Bara jag får döda så är jag nöjd...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Törstig:

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Haha, jojo, men i miljöer där han faktiskt levde.

Ehm, Carl jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta men... Starwars är bara på låtsas. Darth Vader levde aldrig på riktigt, allt är bara fantasi.

Förstår att allt det här måste komma som en chock för dig men jag tror det var dags att du fick veta detta nu, i en skyddad miljö.

Medlem
Skrivet av crownofthorns:

Den kraschade star destroyer:n kan lika gärna vara en tillfällighet, och platsen i trailern är Tatooine.

Platsen i trailern är Jakku

Medlem

Jag har aldrig fattat varför alla är så jävla kåta på Boba Fett. Men att han är med i Battlefront säger ingenting om filmen.


signatur

// Bacon <3

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Törstig:

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Haha, jojo, men i miljöer där han faktiskt levde.

Ehm, Carl jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta men... Starwars är bara på låtsas. Darth Vader levde aldrig på riktigt, allt är bara fantasi.

Förstår att allt det här måste komma som en chock för dig men jag tror det var dags att du fick veta detta nu, i en skyddad miljö.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooOOOooooooooOOOOOO!


signatur
Medlem

Boba Fett överlevde Sarlacc, det vet alla riktiga Star Wars-fans.
Hail to the King!!!!

12
Skriv svar