Diablo 3-spelare når level 70 – på 1 minut

Robot
Diablo 3-spelare når level 70 – på 1 minut

Power-levling på en helt ny nivå.


Medlem
Diablo 3-spelare når level 70 – på 1 minut

Men mer hysterisk person får man leta efter... Om man blundar och bara lyssnar får man snart andra associationer än spel.

Medlem

Det är cow level

Medlem

Själv har jag aldrig varit särskilt mycket för powerlevling av alla de slag. Föredrar att levla upp själv, i den takt som utvecklaren lagt ut för mig. Lättare att lära sig klassen, få material och pengar som kan användas på maxlevel etc. Detta gäller inte bara D3 utan även ex WoW när jag väl spelade det.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.

Håller med, spolade igenom klippet... av någon anledning är det sådana som blir populära på youtube och twitch. Skrikiga överdrivande människor som pratar/skriker konstant, man är väl för gammal helt enkelt Gillar mer sådana som Jackfrags/Levelcap som beter sig mer som normala människor


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kleptoman:

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.

Håller med, spolade igenom klippet... av någon anledning är det sådana som blir populära på youtube och twitch. Skrikiga överdrivande människor som pratar/skriker konstant, man är väl för gammal helt enkelt Gillar mer sådana som Jackfrags/Levelcap som beter sig mer som normala människor

Att han råkar vara en av de mest erfarna Diablo-spelarna, som skapar bland de mest utförliga guiderna, har ingenting med saken att göra, eller..?

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kleptoman:

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.

Håller med, spolade igenom klippet... av någon anledning är det sådana som blir populära på youtube och twitch. Skrikiga överdrivande människor som pratar/skriker konstant, man är väl för gammal helt enkelt Gillar mer sådana som Jackfrags/Levelcap som beter sig mer som normala människor

Att han råkar vara en av de mest erfarna Diablo-spelarna, som skapar bland de mest utförliga guiderna, har ingenting med saken att göra, eller..?

Det är möjligt att han är, jag generaliserade kanske lite väl mycket, jag har ingen aning om vem snubben är. Jag syftade på youtubers/twitchers i största allmänhet


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Nog för att han som pratade var lite för skrikig för min smak men skön låt lyssnade han på i alla fall

Medlem

vilken tönt...

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Föredrar att levla upp själv, i den takt som utvecklaren lagt ut för mig.

Tvivlar starkt på att detta var hans första gubbe ever.
Han har nog kört igenom otaliga gubbar, och detta var snarare ett sätt att tänja gränserna än mer än att "njuta av levlande och universum".

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vilken tönt...

Jaså?

Medlem
Skrivet av sith:
Skrivet av Kleptomaniac:

Föredrar att levla upp själv, i den takt som utvecklaren lagt ut för mig.

Tvivlar starkt på att detta var hans första gubbe ever.
Han har nog kört igenom otaliga gubbar, och detta var snarare ett sätt att tänja gränserna än mer än att "njuta av levlande och universum".

Tror inte jag heller eftersom många twitchers har flertalet karaktärer och med införandet av seasons har det nog blivit ännu mer levlande. Tycker dock fortfarande att levlandet är den del av upplevelsen. Kul grej att påvisa att det går, men inte min kopp med te.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Det började med att han kom på att han kunde ha 3x+ karaktärer av samma klass för att kunna ha tillgång till "extra" xp med hjälp av pools of reflection.

Så han farmar pools of reflection med alla karaktärer till han har max och sedan kör han med en tills det är slut och sedan flyttar han bara över gearen till en annan karaktär och kör vidare, allt för att minimera downtime på xp farmandet.

Och kan rekommendera han ifall man tycker om diablo 3 riktigt skön och får en känsla av genuinitet när man lyssnar på han och hur han behandlar sina viewers. Visst han är lite så "skrikig" när han är exalterad så han håller inte på så hela tiden.

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kleptoman:

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.

Håller med, spolade igenom klippet... av någon anledning är det sådana som blir populära på youtube och twitch. Skrikiga överdrivande människor som pratar/skriker konstant, man är väl för gammal helt enkelt Gillar mer sådana som Jackfrags/Levelcap som beter sig mer som normala människor

Stavas Amerikan.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kleptoman:

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.

Håller med, spolade igenom klippet... av någon anledning är det sådana som blir populära på youtube och twitch. Skrikiga överdrivande människor som pratar/skriker konstant, man är väl för gammal helt enkelt Gillar mer sådana som Jackfrags/Levelcap som beter sig mer som normala människor

Jackfrags, Levelcap och Matimo är ju faktiskt väldigt tramsiga i många av deras videos.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Själv har jag aldrig varit särskilt mycket för powerlevling av alla de slag. Föredrar att levla upp själv, i den takt som utvecklaren lagt ut för mig. Lättare att lära sig klassen, få material och pengar som kan användas på maxlevel etc. Detta gäller inte bara D3 utan även ex WoW när jag väl spelade det.

Snubben har gjort det i början. Sånt här gör man bara för att se om det går, när man försöker krama ut det sista ut ett spel.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Kleptoman:

Irriterande snubbe. Kunde inte titta klart på klippet.

Håller med, spolade igenom klippet... av någon anledning är det sådana som blir populära på youtube och twitch. Skrikiga överdrivande människor som pratar/skriker konstant, man är väl för gammal helt enkelt Gillar mer sådana som Jackfrags/Levelcap som beter sig mer som normala människor

Stavas Amerikan.

Är det något jag får migrän och cancer i rektum av är amerikanska soffmilitärer. Speciellt i Arma-serien.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Fick cowrift i helgen, jag gick upp paragon typ 301-304 på det där eventet. Så han har antagligen letat rifts till dom fick den bara för att kunna göra det där

Medlem
Medlem

Jösses, det där var bortom min förmåga att se, lyssna på och orka med. Kul bedrift dock.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Men. Han gjorde ju inget?

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Jösses, det där var bortom min förmåga att se, lyssna på och orka med. Kul bedrift dock.

Hur pallar ni inte att se ett klipp på 1 min? Fått en skada av för mycket dator?

k3m
Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av SWEBarb:

vilken tönt...

Jaså?

Uhu!

Medlem

Säger bara: Gem of Eeeeeeaaaaseeee. Det, lvl70 torment 6 och fullt party.

Inte superimponerande direkt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Sjukt att sånt ens ska vara möjligt även om han blir boostad av andra.

Säger ju en del om Diablo 3 som spel.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vilken tönt...

Säger killen som hänger på en sida för dator och konsollspel.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar