Sniffa senapsgas och överlev skyttegravskrig i Verdun

Robot
Sniffa senapsgas och överlev skyttegravskrig i Verdun
Medlem
Sniffa senapsgas och överlev skyttegravskrig i Verdun

Hupp...tydligen hade jag redan detta spelet...det är nackdelen med nästan 1000 steamspel lol! (jaja..jag vet att ett par av er har betydligt fler )

Edit: Jag menar nackdelen är att man har fan ingen koll på vad man har


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

det här ser ju värre ut än en HL2-mod...

Medlem
Skrivet av swinkolo:

det här ser ju värre ut än en HL2-mod...

Tja...det är väl ingen nackdel att jämföras med HL2-mods?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Verdun är ett hyfsat spel men det är väldigt få spelare!

Medlem
Skrivet av Raid25:

Verdun är ett hyfsat spel men det är väldigt få spelare!

Kanske blir ändring på det nu när den har gått "live"?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt skoj spel!
Har lirat från och till sedan Februari, man märker att utvecklarna verkligen vill att det ska bli bra efter alla uppdateringar

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av swinkolo:

det här ser ju värre ut än en HL2-mod...

Tja...det är väl ingen nackdel att jämföras med HL2-mods?

Nej verkligen inte, jag har själv kört riktigt välgjorda mods. Och med det sagt så ser detta bara alldeles för stelt ut för att vara ett nytt spel 2015.

Medlem
Skrivet av swinkolo:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av swinkolo:

det här ser ju värre ut än en HL2-mod...

Tja...det är väl ingen nackdel att jämföras med HL2-mods?

Nej verkligen inte, jag har själv kört riktigt välgjorda mods. Och med det sagt så detta bara alldeles för stelt ut för att vara ett nytt spel 2015.

Ahh du menar på DET viset ja då förstår jag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nä, jag föredrar att spela i andra världskriget.
Men kul grepp, fast kändes lite Medal of Honor.
Menade alltså inte att Medal of Honor var dåligt, men... gammalt.


signatur

autograph

Medlem

Ser mer ut som en mod till RO, t.o.m bilden med titeln och 3 gubbar i bakgrunden!
För övrigt är ju första världskriget så jävla tråkigt! Skyttevärnsstrid, "modern" krigsmateriel i gammaldags krigföring, bah..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser rätt kul ut faktiskt, men också oerhört stelt, eller? Kändes verkligen inte som om någon gubba var "levande", och känslan för vapnena var också rätt stela.

Men det ser ut som om det skulle kunna vara något bra, och visst påminde det om tidiga Medal of Honor som jag fullkomligt älskade! Kanske får bli en titt på det här...hmm...*tittar på mina 100 ospelade spel på steam*

Medlem

Jag tycker titeln på artikeln är lite missvisande. Jag är övertygad om att sniffandet och överlevandet är i stark motsats till varandra Intressant med ett spel om första världskriget dock.

Medlem

Tycker det är ett kul spel, även om det var ett tag sedan jag spelade. Tar tillbaka tankarna till The Trenches modden till HL2 som jag hade grymt kul med.

Medlem

Verkar som spelet har gjort en jävla resa https://www.youtube.com/watch?v=vlEkPF26eYA

Bra stämning och atmosfär i spelet och möjligt klastrofobiskt efter all tid man spenderar i skyttegraven men ganska roligt.

Medlem

Hur är detta jämfört med Heroes & Generals?


signatur
MEG
Medlem

Intressant tidsperiod, kanske det finns få spel om detta pga att det finns ingen tydlig "skurk" eller att det kallades för the great war men visades vara en besvikelse för de som var med...


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar