Råkade Star Wars: Battlefront-trailern avslöja en viktig detalj från den nya filmen?

A just det !!! Kan ju tipsa om den här om ni inte redan sätt den : )

RIKTIGT kick ass imo, dom borde fan göra en ANIME version av Starwars.. å innan ni säger att det redan finns så kolla in denna så fattar ni efter : )

HOLLYWOOD MAKE IT HAPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:

A just det !!! Kan ju tipsa om den här om ni inte redan sätt den : )

RIKTIGT kick ass imo, dom borde fan göra en ANIME version av Starwars.. å innan ni säger att det redan finns så kolla in denna så fattar ni efter : )

HOLLYWOOD MAKE IT HAPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.youtube.com/embed/PN_CP4SuoTU

80talets Robotech (Macross:SDF) Blandat med Star Wars ser det där ut som. Kamera vinklar och sådant är väldigt likt.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Bekräftar FZ att Darth Vader lever?

Skrivet av Ctrl:
Skrivet av Yang_Unchained:

A just det !!! Kan ju tipsa om den här om ni inte redan sätt den : )

RIKTIGT kick ass imo, dom borde fan göra en ANIME version av Starwars.. å innan ni säger att det redan finns så kolla in denna så fattar ni efter : )

HOLLYWOOD MAKE IT HAPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.youtube.com/embed/PN_CP4SuoTU

80talets Robotech (Macross:SDF) Blandat med Star Wars ser det där ut som. Kamera vinklar och sådant är väldigt likt.

Eller hur !! : ) MY MIND = BLOWN AWAY

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theo B:

Bekräftar FZ att Darth Vader lever?

Nej, Yoda.


signatur
Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Törstig:

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Haha, jojo, men i miljöer där han faktiskt levde.

Ehm, Carl jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta men... Starwars är bara på låtsas. Darth Vader levde aldrig på riktigt, allt är bara fantasi.

Förstår att allt det här måste komma som en chock för dig men jag tror det var dags att du fick veta detta nu, i en skyddad miljö.

HÄDARE!!! Såna som du eldades upp på bål när det begav sig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av lyrael:
Skrivet av Yang_Unchained:
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Har fått uppfattningen att det där inte är Boba Fett utan en mer "Elit" variant av storm troopers.
Typ som Navy seals elr andra special enheter... ialf vad ja hört

Det där tros vara "Captain Phasma” som nog spelas av långa Game of Thrones bruden Gwendoline Christie. Man ser även henne i tie fightern som jagar mellenium falcon senare i trailern.

Men disney har som jag förstått det gått ut officiellt med att Boba Fett lever så det kan mycket väl vara så att han är med i filmen, eller åtminstone i någon av de fristående filmerna som planeras

Disney har inte gått ut med det, Lucas gjorde det. Sluta sprid falsk information.


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem

Boba Fett har ju rustning. Vilken cosplayer som helst kan ha tagit hans roll.

Medlem

Kul att folk utgår från att dom lagt ned någon tanke alls på någonting annat än "CASH, CASH, CASH" gällande detta spel.

Medlem

Med tanke på vad tråden handlar om, så borde väl din formulering vara:

"BLOWN AWAY, MY MIND WAS" (insert skrattande Yoda här)

Medlem
Skrivet av Ostkakan:
Skrivet av lyrael:
Skrivet av Yang_Unchained:
Skrivet av Menige_Erik:

I andra trailern för Force Awakens skådar men ju också detta.
Han verkar ju vara tillbaka, med lite uppiffad rustning :>

http://i.imgur.com/xCRbkyJ.png

Har fått uppfattningen att det där inte är Boba Fett utan en mer "Elit" variant av storm troopers.
Typ som Navy seals elr andra special enheter... ialf vad ja hört

Det där tros vara "Captain Phasma” som nog spelas av långa Game of Thrones bruden Gwendoline Christie. Man ser även henne i tie fightern som jagar mellenium falcon senare i trailern.

Men disney har som jag förstått det gått ut officiellt med att Boba Fett lever så det kan mycket väl vara så att han är med i filmen, eller åtminstone i någon av de fristående filmerna som planeras

Disney har inte gått ut med det, Lucas gjorde det. Sluta sprid falsk information.

Har bara läst en nyhet om det men som du säger är det väl bara rykten. Men som denna artikeln förklarar så är det ju absolut möjligt att han lever.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Törstig:

Darth Vader ska också vara spelbar, och han är stendöd. Detta spelet har inget med kommande filmen att göra, och det finns ingen story.

Haha, jojo, men i miljöer där han faktiskt levde.

Ehm, Carl jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta men... Starwars är bara på låtsas. Darth Vader levde aldrig på riktigt, allt är bara fantasi.

Förstår att allt det här måste komma som en chock för dig men jag tror det var dags att du fick veta detta nu, i en skyddad miljö.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooOOOooooooooOOOOOO!

http://www.nooooooooooooooo.com/

Medlem

Bobba Fett var ju en Mandalorian, en krigare från mandalore. Lär ju finnas hyffsat många personer som överlevde mandalorian wars och deras rustningar lär ju vara en trofé som många vill ha.

Så det måste ju inte vara just Bobba Fett, bara nån snubbe som ser ut som han, går som han, talar som han...

12
Skriv svar