Steam får sitt första Adult's Only-spel

Robot
Steam får sitt första Adult's Only-spel

Kontroversiella Hatred snart tillgängligt på världens största spelhandelplats.

#nyhetstips


Medlem
Steam får sitt första Adult's Only-spel

Då ska vi bli spammade av debattartiklar och grejer från the holy land of America! Och snart bedömer Ebba Busch Thor spelet läskigare än hennes leende.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser verkligen fram emot det här spelet

Medlem

Haha, tyckte först att detta inte var något speciellt eller kontroversiellt, men det blev lite råare efter dryga minuten in i trailern. Ser sjukt kul ut måste jag säga!

Medlem

Så ett GTA till fots fast med bättre förstörelse helt enkelt.

Inaktiv
Medlem

Fy fan vad osmakligt


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Heh ja vad ska man säga.
Att spelet endast är ute för att provocera är ju ganska tydligt, vet inte om det behövdes inom just detta område dock :/

Nåväl, det kommer bli festligt att läsa nyheterna som lär följa efter detta spel. Gandalf sa det bäst


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ser ut som ett Hotline Miami någon faktiskt lagt ned tid på. Blir dag 1-köp.

Medlem

Har spelat väldigt mycket Postal 2, men det här känns som att det är på en annan nivå. Bryr mig inte om folk vill spela/spelar det eller om det finns på steam, men det känns som att jag personligen har växt ifrån våld för vålds skull.

Medlem

aja, det blir ju något för psykopaterna att spela i alla fall.

Medlem

Är inte det där den norska black metal killen som kallas Greven?


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

ja för fan. detta har jag sett fram i mot.
här ska spelas occh skjuta pensionärer och feminister
mwhahahahahaha.

Medlem

Förstår inte varför folk är intresserade av det här spelet bortom dess kontroversiella värde. Tycker inte det är beklagligt att det skapas, däremot tycker jag det är jävligt trisst att folk faktiskt kommer köpa det.

Medlem

fram tills knivarna i slutet såg det ju riktigt bra ut

MEG
Medlem

Den stora frågan är om det kommer en recension av spelet här på FZ?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Tycker inte det ser så jävla mycket brutalar ut än mortal kombat, hotline miami, killing floor....förstår inte vad som är så illa med det.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Är inte det där den norska black metal killen som kallas Greven?

Det finns bara en Greven.

MEG
Medlem
Skrivet av Drama:

Tycker inte det ser så jävla mycket brutalar ut än mortal kombat, hotline miami, killing floor....förstår inte vad som är så illa med det.

Troligtvis för att det är mer verklighetstroget än de spel du nämner (av trailern att döma)


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Postal flashbacks. Kan säkert bli kul en timme eller fler

MEG
Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Är inte det där den norska black metal killen som kallas Greven?

Jo det ser ut som det


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Fan vad jag blev sugen på att se Sagan om Ringen igen, för typ 1000:e gången. Världens bästa filmer. Hands down.

Väntar bara på Battle of the Five Armies EE:n så blir det 6 filmsmarathon!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sålänge det inte har något jätteläskigt sex eller naket (det som man alltid får aids av och om du är under 18år dör du på direkten) så är det lungt. Men blod och slafs är OK!
- 'murica

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Drama:

Tycker inte det ser så jävla mycket brutalar ut än mortal kombat, hotline miami, killing floor....förstår inte vad som är så illa med det.

Troligtvis för att det är mer verklighetstroget än de spel du nämner (av trailern att döma)

Ser inte mer verklighetstroget ut än några av de spelen jag sa.....är samma nivå.....mortal kombat skulle jag sägar är faan bra mycket värre....kolla på fatalities från 10:an....

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av LordOfTerror:

Är inte det där den norska black metal killen som kallas Greven?

Det finns bara en Greven.

Hmm, är jag verkligen så där fet? Vänta nu! Det där är inte jag! Bedragare!

http://cdn.stureplan.se/imagereportage/50103/standard/Peder%2...

Medlem
Skrivet av Pannkakssylt:

Sålänge det inte har något jätteläskigt sex eller naket (det som man alltid får aids av och om du är under 18år dör du på direkten) så är det lungt. Men blod och slafs är OK!
- 'murica

Va? Vad babblar du om? Finns flera spel på Steam där karaktärerna är nakna eller har sex. Eller menar du att ingen bryr sig om våldet i detta spel? För om du inte hört något har du antagligen bott under en sten de senaste månaderna.
Eller vill du se spel där karaktärer under 18 år har sex?
Ganska så idiotisk kommentar.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Xepheros:

Förstår inte varför folk är intresserade av det här spelet bortom dess kontroversiella värde. Tycker inte det är beklagligt att det skapas, däremot tycker jag det är jävligt trisst att folk faktiskt kommer köpa det.

Därför det är ett spel som för en gångs går rakt på sak, vi gillar att döda folk, so here you go!. Du dödar massvis med människor i alla spel, fast det klart där finns det "motiv"...

Medlem

Våld utan rim och reson? Nej tack, blev tillräckligt äcklad av Postal 2.

Inaktiv

Är det fel på mig om jag gillade trailern? Aningen kontroversiellt, men...det ser intressant ut.

Medlem

Jag trodde att 18+ (vilket väldigt många spel på Steam har) betydde att spelet endast var för vuxna? Om ni syftar till den amerikanska ESRB-märkningen där de flesta spel får "Mature", så är det ju lite intressant kuriosa kanske. För oss i Europa gör det ju ingen skillnad eftersom vi som sagt redan har en massa spel med märkningen 18+.

P.S. Vad gör apostrofen i titeln?

Skriv svar