Indiefest bland Playstation Plus-spelen för maj

Medlem
Indiefest bland Playstation Plus-spelen för maj

Som vanligt så är gratisspelen ett skämt till playstation.

Medlem

Fast Ether One ser intressant ut

Medlem

Gratisspel är missvisande. Snarare hyrspel.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

De lyckas verkligen övertyga om att PS+ är en bra och prisvärd tjänst! "Betala en gång till för online (trots att vi inte har någon online-scen) så får du bottenskrapet från PS Store på köpet!"

Medlem

Ursäkta, men blir trött på folk som klagar på utbudet på ps+ till ps4. Ni kan inte förvänta er AAA titlar (som det är på ps3) konsolen är fortfarande "ung" vi kanske får Knack eller liknande snart. Men tror indie trenden fortsätter ett tag till. Vilket jag tycker är helt ok. Guaccameele är ett kalas spel och vart sugen på Unfinished Swan ett tag. Hoppas att Octodad kommer gratis snart.

Medlem

Onlinescenen finns på PC. Använder min PS4 för NHL, FIFA och fighting. GTA var dock kul, men så mycket bättre på PC.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Riktigt bra grejor i Maj! Unfinished Swan har jag varit nyfiken på att testa länge. Ether One ser också spännande ut. Hohokum ska ju iallafall vara bra även om det inte är min cup of tea riktigt.

Indietrenden är helt suverän

Medlem

inget emot indie, men dem kan ju iallafall släppa några vettiga titlar denna månad var ett skämt..

Medlem

Jag är iallafall nöjd. Ser fram emot att testa alla spelen i PS4-listan. Trots att jag redan äger Guacamele (PS3) och Hohokum så tar jag hellre dem än Knack. Tummen upp!

Medlem

Som tidigare. Älskar man indie spel så är ps4 den perfekta konsolen att skaffa om man vill ha flera indie spel för en relativt billig peng.

Men ja tycket det är lite sorligt att det inte är iallafall en tittel som inte är indie. Indie i all ära men det skulle vara roligt men iallafall något annat.

Det var ju ca 1.5 år sedan konsolen släpptes. Har svårt att tänka mig att dom fortfarande har bra säljar siffror på tex Knack som ligger på 370kr i deras butik.

Medlem

Unfinished Swan har jag varit nära att köpa flera gånger.

Ether One ser intressant ut.

Guacamelee är ett höjdarspel.

Resterande vet jag inte så mycket om men Hohokum ser lite lagom flummigt ut.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Ursäkta, men blir trött på folk som klagar på utbudet på ps+ till ps4. Ni kan inte förvänta er AAA titlar (som det är på ps3) konsolen är fortfarande "ung" vi kanske får Knack eller liknande snart. Men tror indie trenden fortsätter ett tag till. Vilket jag tycker är helt ok. Guaccameele är ett kalas spel och vart sugen på Unfinished Swan ett tag. Hoppas att Octodad kommer gratis snart.

Octodad är värd varenda slant om man istället köper det.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Locktail:

Ursäkta, men blir trött på folk som klagar på utbudet på ps+ till ps4. Ni kan inte förvänta er AAA titlar (som det är på ps3) konsolen är fortfarande "ung" vi kanske får Knack eller liknande snart. Men tror indie trenden fortsätter ett tag till. Vilket jag tycker är helt ok. Guaccameele är ett kalas spel och vart sugen på Unfinished Swan ett tag. Hoppas att Octodad kommer gratis snart.

Octodad är värd varenda slant om man istället köper det.

Länge vägt över ett köp, men lever lite på hoppet om gratis. Får nog bli ett köp, efter Helldivers som verkar sjukt fett.

Medlem
Skrivet av Locktail:
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Locktail:

Ursäkta, men blir trött på folk som klagar på utbudet på ps+ till ps4. Ni kan inte förvänta er AAA titlar (som det är på ps3) konsolen är fortfarande "ung" vi kanske får Knack eller liknande snart. Men tror indie trenden fortsätter ett tag till. Vilket jag tycker är helt ok. Guaccameele är ett kalas spel och vart sugen på Unfinished Swan ett tag. Hoppas att Octodad kommer gratis snart.

Octodad är värd varenda slant om man istället köper det.

Länge vägt över ett köp, men lever lite på hoppet om gratis. Får nog bli ett köp, efter Helldivers som verkar sjukt fett.

Jag gjorde det värsta möjliga, spontanhandlade i brist på annat löningsdagen i åra...
Men så jåvla nöjd med köpet,

Medlem

Fy fan vilka skitspel. Inte ett enda spel som jag vill spela. Jag har inget mot indiespel men det här var bara skit.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Locktail:
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Locktail:

Ursäkta, men blir trött på folk som klagar på utbudet på ps+ till ps4. Ni kan inte förvänta er AAA titlar (som det är på ps3) konsolen är fortfarande "ung" vi kanske får Knack eller liknande snart. Men tror indie trenden fortsätter ett tag till. Vilket jag tycker är helt ok. Guaccameele är ett kalas spel och vart sugen på Unfinished Swan ett tag. Hoppas att Octodad kommer gratis snart.

Octodad är värd varenda slant om man istället köper det.

Länge vägt över ett köp, men lever lite på hoppet om gratis. Får nog bli ett köp, efter Helldivers som verkar sjukt fett.

Helldivers är fantastiskt, men man bör ha någon att lira det med, annars kan det bli lite tort. Det är ju alltid roligare att skrika åt vänner än randoms


signatur

// Bacon <3

Moderator | Testpilot
Skrivet av DeFeCT:

Som vanligt så är gratisspelen ett skämt till playstation.

Playstation + har väl alltid haft intressanta titlar man fått när de kommit nya. Iaf till PS3.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar