Ett svenskt EVE-Online community

Medlem
Ett svenskt EVE-Online community

Hej piloter.

Nu finns det ett ställe på nätet för alla svenska jymdpiloter att samlas på.

Om man inte vill hänga här på FZ:as sköna forum, kan man komma över till http://www.eve-online.se/ som har 100% fokus på EVE Online och dess spelare.

Söker du efter ett Corp? Då ska du kolla in EVEOSE. Vi har en speciell forumsdel för detta, och den sköts snyggt, lätt att hitta och lätt att läsa!

Vi är även på gång att starta en helsvensk Killboard! Riktigt skoj att ha koll på vad sina grannar gör i rymden!

Vi har stora planer för sidan, en helt ny layout och en informationsrik databas och nyheter på svenska.

Framför allt vill vi fokusera på forumet, där alla kan ta del av andras uppfattningar och åsikter. För att inte tala om all hjälp man kan få av varandra.

Ta en titt förbi, och självklart är allt gratis.

http://www.eve-online.se/


signatur

Niet.

Medlem

Känns så inaktivt dock
Aktivaste tråden är min på 17 sidor som nu är låst

Ananrs mycket trevligt med fler svenskar man kan snacka med

Medlem

Det var ett tag sedan du var där sist va?


signatur

Niet.

Inaktiv

Vem/vilka driver sidan nu?

Medlem
Skrivet av blesserad:

Vem/vilka driver sidan nu?

Om jag inte har helt fel så tror jag att det är Theade och dom som hade den senast ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Senast jag var där var när Evil Goofy och Juno II drev sidan och vi hade allians med s-44.

Medlem

Va där för nån vecka sedan
Men orkar inte följa ännu ett forum
Droppar förbi lite då och då

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av blesserad:

Vem/vilka driver sidan nu?

Om jag inte har helt fel så tror jag att det är Theade och dom som hade den senast ?

Mycket riktigt. Vi är ett gäng som försöker avsätta tid på sidan. Vi söker fortfarande folk!

Mods, Admins, och teknisktkunnande personer också!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Fanster:
Skrivet av blesserad:

Vem/vilka driver sidan nu?

Om jag inte har helt fel så tror jag att det är Theade och dom som hade den senast ?

Mycket riktigt. Vi är ett gäng som försöker avsätta lite tid på sidan. Vi söker fortfarande folk!

Mods, Admins, och teknisktkunnande personer också!

Vad ska man göra för att bli mod/admin ??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Sexuella tjänster brukar funka.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Sexuella tjänster brukar funka.

ja, det är så jag kommit dit jag är nu i eve..

Så Nemas Problemas


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Fanster, det är bara att du registrerar dig, och tar kontakt med mig på http://www.eve-online.se/ så kan vi prata om det då.

För övriga så gäller samma sak. Bara att ta kontakt med mig på forumet, så får det bli som en liten intervjuv av något slag.
Jag kollar ålder, och vad du har för intresse för sidan, och hur ofta du sitter vid dator och så. Vi har två stycken Mods nu, mycket duktiga, men vi behöver expandera.

Vi blir större och större för varje dag. På "oldsite" var det över 1000 users, och med den nya sidan, och alla idéer och planer så kommer vi säkert uppnå det dubbla.

Vi försöker satsa och bli sveriges ända och största EVE Community, och vi går närmre målet varje dag.


signatur

Niet.

Medlem

Det är riktigt segt där dock =/


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

1
Skriv svar