Banjo-Kazooie-kärleken är stark – tematisk uppföljare finansierad på 40 minuter

Robot
Banjo-Kazooie-kärleken är stark – tematisk uppföljare finansierad på 40 minuter
Medlem
Banjo-Kazooie-kärleken är stark – tematisk uppföljare finansierad på 40 minuter

Gött!! Ge oss ett nytt Crash Bandicoot Nu också! I samma anda som CB 1 fast i Uncharted 4 motorn. *dreglar*

Releasehästryttare

"Throws money at the screen"

Medlem

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

Medlem

Jag undrar ofta över hur det kommer sig att spel som detta, spel som folk kastar 11 miljoner på, inte redan finns på någon utgivares lista? Har utgivare ingen form av kontroll eller sätt att se vad folk vill ha? Tänker på Te.x Dungeon keeper som blev ett mobilspel som ABSOLUT INGEN ville ha. Jag menar att det är ju ingen hemlighet att folk verkligen vill ha ett nytt Riktigt Dungeon keeper, ett nytt banjo kazooie, ett nytt Lylat wars etc. Men de som sitter på på dessa lir gör ju inget och allt går till dessa eldsjälar som tydligen fattar vad folk vill ha?

Dom som nu äger rätten till Banjo Kazzoie lär ju känna sig rätt sunkiga då detta fått så mycket pengar på 1 dag.

Fattar bara inte hur bolagen kan missa vad fölket vill ha bara.

Medlem
Skrivet av Mabec:

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

DKC 4 och 5 finns ju som redan? Returns och tropical freeze?

Medlem

Passerade nyss £950 000


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

DKC 4 och 5 finns ju som redan? Returns och tropical freeze?

Finns nog en anledning till att man inte fick använda "Country"-serien. Se bara på GBA-versionerna, gick inte så bra där

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

DKC 4 och 5 finns ju som redan? Returns och tropical freeze?

Finns nog en anledning till att man inte fick använda "Country"-serien. Se bara på GBA-versionerna, gick inte så bra där

"Country" är även med i titeln på dom nya spelen.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Gött!! Ge oss ett nytt Crash Bandicoot Nu också! I samma anda som CB 1 fast i Uncharted 4 motorn. *dreglar*

JA!!!!! Och ett Spyro också (nostalgasm)


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

DKC 4 och 5 finns ju som redan? Returns och tropical freeze?

Finns nog en anledning till att man inte fick använda "Country"-serien. Se bara på GBA-versionerna, gick inte så bra där

"Country" är även med i titeln på dom nya spelen.

Ah, sorry. Syftade på att man inte fick sätta en ny siffra efter.

Medlem
Medlem

När jag gav pengar igår så hade de uppnått £500000 vilket jag tyckte var mycket redan då, och nu så är det snart uppe i 1 miljon. Det här är ett bevis på att Banjo-Kazooie är väldigt eftertraktat.

Deras nästa spel borde bli en spirituell uppföljare till Conker

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

DKC 4 och 5 finns ju som redan? Returns och tropical freeze?

Finns nog en anledning till att man inte fick använda "Country"-serien. Se bara på GBA-versionerna, gick inte så bra där

"Country" är även med i titeln på dom nya spelen.

Ah, sorry. Syftade på att man inte fick sätta en ny siffra efter.

Nintendo äger rättigheterna till Donkey Kong och Donkey Kong Country, de hade kunnat sätta en siffra bakom om de så ville.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mabec:

12 miljoner kronor day 1 är ju inte dåligt. Ge mig ett DKC4 istället

DKC 4 och 5 finns ju som redan? Returns och tropical freeze?

Finns nog en anledning till att man inte fick använda "Country"-serien. Se bara på GBA-versionerna, gick inte så bra där

"Country" är även med i titeln på dom nya spelen.

Ah, sorry. Syftade på att man inte fick sätta en ny siffra efter.

Nintendo äger rättigheterna till Donkey Kong och Donkey Kong Country, de hade kunnat sätta en siffra bakom om de så ville.

Problemet med det är att om det skulle ha kommit ett DKC4 så skulle man ha så höga förväntingar att det skulle vara större och bättre än allt annat som kom före, kolla bara på Sonic 4.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Problemet med det är att om det skulle ha kommit ett DKC4 så skulle man ha så höga förväntingar att det skulle vara större och bättre än allt annat som kom före, kolla bara på Sonic 4.

Kankske jag gjorde en dålig citering, men meningen med den och mitt svar var att det fanns inget förbud för Nintendo att sätta en 4 eller 5 bakom sina spel om de ville, vilket var hur det lät från vad Macab skrivit.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Nej, Mabec. Du ser hur svårt det kan vara att mena det man skriver

Medlem
Skrivet av Mabec:

Nej, Mabec. Du ser hur svårt det kan vara att mena det man skriver


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Whaaaaaaaaaaaaaaa, David Wise och Grant Kirkhope gör soundtracket WHAAAAAAAA För lite över 4000kr får man spelet på N64... VAD HÄNDER!?

Medlem
Skrivet av Susurrous:

Whaaaaaaaaaaaaaaa, David Wise och Grant Kirkhope gör soundtracket WHAAAAAAAA För lite över 4000kr får man spelet på N64... VAD HÄNDER!?

"exclusive Yooka-Laylee N64 cartridge with built-in 64GB flash drive!"
Inte till Nintendo 64. Det är en N64 kasett med en 64GB flash drive, inte ett spel till N64.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Susurrous:

Whaaaaaaaaaaaaaaa, David Wise och Grant Kirkhope gör soundtracket WHAAAAAAAA För lite över 4000kr får man spelet på N64... VAD HÄNDER!?

"exclusive Yooka-Laylee N64 cartridge with built-in 64GB flash drive!"
Inte till Nintendo 64. Det är en N64 kasett med en 64GB flash drive, inte ett spel till N64.

Hemskt... tyckte att det var för bra för att vara sant. Tack för att du plockade ner mig på jorden igen

1
Skriv svar