Mobilsida förbättringar.

Medlem
Mobilsida förbättringar.

Hej, när jag går in på FZ från mobilen blir jag 50% av gångerna rätt störd av den banner som laddas in efter det att hela sidan laddats upp. För ofta vill jag klicka på menyn precis när jag kommit in på er sida, men eftersom scriptet laddas in sist på hemsidan så trycker den ner menyn och jag trycker då ofrivilligt på reklamen och hamnar på en annan sida.

Jag kan komma att tänka på tre saker som kan fixa det här.

1. Ta bort topbannern helt (vilket jag inte tror att ni vill).
2. Fixa så navbaren är över bannern.
3. Och till favoritlösningen. Fixa hela navbaren i fixed position så att den alltid hänger med när man navigerar runt på sidan och scrolla upp och ned.

Sen när det gäller kommentarsfältet och forumet så skulle det vara skönt att kunna klicka på en knapp som tar en till senaste posten. Gör mobilupplevelsen mycket bättre!

Tack för mig!


signatur

IDKFA

Skägg.
10 Chambers

Mobilsajten kommer att få en rejäl uppdatering under året - tack för din feedback!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mobilsajten kommer att få en rejäl uppdatering under året - tack för din feedback!

Grymt ser fram emot det!


signatur

IDKFA

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mobilsajten kommer att få en rejäl uppdatering under året - tack för din feedback!

Tummen upp för Calle

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mobilsajten kommer att få en rejäl uppdatering under året - tack för din feedback!

Ni kan inte bara göra en app :O?

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mobilsajten kommer att få en rejäl uppdatering under året - tack för din feedback!

Ni kan inte bara göra en app :O?

Finns ingen anledning att göra en mobilapp om den nya mobilsidan görs efter konstens alla regler när det kommer till modern webbutveckling.


signatur

IDKFA

Medlem

För att inte tala om möjligheten att gilla eller editera kommentarer utan att behöva gå omvägen om forum -> artikelkommentarer.

1
Skriv svar