Bildspecial – hur gamla är spelkaraktärerna?

Medlem
Bildspecial – hur gamla är spelkaraktärerna?

Känns som om detta kommer få rätt rejält med kritik när nymoralisterna kommer på att kvinnor och män kan använda detta för att ge sig själva åldersångest dagarna i ända...

Medlem

Har alltid undrat hur stort åldersspannet är mellan Gordon Freeman och Alyx Vance 15år, låter det rimligt?


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Skribent

Förvånansvärt träffsäker tjänst ändå.

(Det här är verkligen värt att få sparken för.)


signatur

I am the black wizards.

Releasehästryttare

Inte ni också, detta har blåst upp som en plåga över hela internet de senaste 24 timmarna.

Medlem

Många var ju träffsäkra - särskilt bilden med Lee och Clementine! Lee var 37 i första spelet och Clem var 8.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Måste ändå säga att jag är imponerad över hur väl det ändå funkade.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Antar att tjänster ger någon som grimaserar några extra år.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Bevisar ju även att det finns grafiker som vet vad dom gör och lyckas framställa personer rätt, vilket jag tycker är ganska så imponerande!

Är däremot lite nyfiken hur den skulle tolka diverse spelkaraktärer från japanska spel, typ doa brudarna.

Medlem

Tog en bild på mig när jag var runt 12 år gammal, den visade 27år.

Tog även en bild på min mamma när hon var i 30-35 årsåldern, den visade 84 år. Inte imponerad


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Testade 4 olika foton på mig själv.
33 - 19 - 32 - 22
Är 20 år gammal, så 2 utav analyserna var ju hyggligt nära.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

http://i.imgur.com/bAwS3H7.png

Förvånansvärt träffsäker tjänst ändå.

(Det här är verkligen värt att få sparken för.)

Ja visst var den?

Medlem

What a Plot Twist!

Skribent
Skrivet av Rwaat:

Testade 4 olika foton på mig själv.
33 - 19 - 32 - 22
Är 20 år gammal, så 2 utav analyserna var ju hyggligt nära.

30 är det nya 20, har jag hört.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Lite kul, var ju tvungen att testa själv. Åldern fick den in exakt, 21, problemet är att jag tydligen är kvinna. Dags att odla skägg.

Medlem

Enligt sidan är jag 27 år. Det är bara 3 för mycket.

Inaktiv

Lee och Clementine var väl hyfsat nära om jag minns rätt?

Medlem

Testade mig själv, blev först 32 år man, 29 år man x2, 37 år man. Sen tog jag den bilden där jag såg yngst ut enligt mig, då blev jag 48 år kvinna. Och jag är 21 år och man...


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Hahaha Löfven är ju fan klockren

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Tapiwen:

Testade mig själv, blev först 32 år man, 29 år man x2, 37 år man. Sen tog jag den bilden där jag såg yngst ut enligt mig, då blev jag 48 år kvinna. Och jag är 21 år och man...

Inte lätt när det man tror är en barnslig bild på sig själv i själva verket signalerar klimakteriet.

Medlem

Känns ju ganska random. Var 22 på en bild och 31 på en annan. Är 27. Testade med lite bilder av Michael J Fox från Back to the future filmerna. Tydligen så var han runt 40 års åldern när dom gjordes enligt tjänsten

Medlem

Testade profilbilden och den tyckte jag var 33. Det är så jag känner mig men är bara 26..

Medlem

Ganska bra resultat ändå kan jag tycka från de flesta bilder som lagts upp, förutom Löfvén då...


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

1
Skriv svar