Så snyggt är nya Dirt Rally på bästa grafikinställningarna

Robot
Så snyggt är nya Dirt Rally på bästa grafikinställningarna

Codemasters smygsläppta racingspel sprätter snyggt grus i den grekiska natten.

#dirty-rally


Medlem
Så snyggt är nya Dirt Rally på bästa grafikinställningarna

vilket klipp

Medlem

Ultra Settings 1080p60

PC Ultra Settings 2560x1440 / 2 GTX980 SLI

Benchmark 4k ultra

Medlem

Inte ens i närheten av Driveclub.

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Inte ens i närheten av Driveclub.

Menar du att Drive Club är bättre än detta spelet? Isf har du väldigt fel. Drive Club är så otroligt för mkt "arkadigt" Medans Dirt Rally är "Simulator". Drive Club är bra. Men Dirt Rally är så otroligt mkt bättre och roligare, dessutom mkt snyggare då det ser verkligare ut.

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Playcrafter:

Inte ens i närheten av Driveclub.

Menar du att Drive Club är bättre än detta spelet? Isf har du väldigt fel. Drive Club är så otroligt för mkt "arkadigt" Medans Dirt Rally är "Simulator". Drive Club är bra. Men Dirt Rally är så otroligt mkt bättre och roligare, dessutom mkt snyggare då det ser verkligare ut.

Var endast grafiken jag syftade på, och jag tycker fortfarande att Driveclub ser bättre ut:
https://www.youtube.com/watch?v=krg3E3orgxM

Medlem
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Playcrafter:

Inte ens i närheten av Driveclub.

Menar du att Drive Club är bättre än detta spelet? Isf har du väldigt fel. Drive Club är så otroligt för mkt "arkadigt" Medans Dirt Rally är "Simulator". Drive Club är bra. Men Dirt Rally är så otroligt mkt bättre och roligare, dessutom mkt snyggare då det ser verkligare ut.

Var endast grafiken jag syftade på, och jag tycker fortfarande att Driveclub ser bättre ut:
https://www.youtube.com/watch?v=krg3E3orgxM

Absolut att Driveclub ser väldigt bra ut. Det negativa är att det är alldeles för Arkadigt. Sedan får man se på det som så att Dirt Rally enbart bara är i Early Access. Driveclubs effekter som det ser ut nu med tex. vädereffekterna kom inte förrens i senare patch.

Medlem

Faktiskt sugen på detta men hade hellre köpt det på ps4

Medlem

Jag köpte Dirt Rally och har testat en del.
Men än så länge är jag tyvärr inte imponerad.
Gillar fortfarande de tidigare Dirt och Grid bättre.


signatur

autograph

Medlem

Grafikbiten ser ju ut som Dirt 2.. Inte hänt någonting på den fronten. Det enda jag gillar av det jag sett är ljudet - resten verkar vara halvdassigt. Blir nog inget köp om det inte får superbetyg

Medlem
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Playcrafter:

Inte ens i närheten av Driveclub.

Menar du att Drive Club är bättre än detta spelet? Isf har du väldigt fel. Drive Club är så otroligt för mkt "arkadigt" Medans Dirt Rally är "Simulator". Drive Club är bra. Men Dirt Rally är så otroligt mkt bättre och roligare, dessutom mkt snyggare då det ser verkligare ut.

Var endast grafiken jag syftade på, och jag tycker fortfarande att Driveclub ser bättre ut:
https://www.youtube.com/watch?v=krg3E3orgxM

Oj, Driveclub såg verkligen snyggt ut, och vilket flyt!
Kommer det till pc?
Är även nyfiken på Project Cars.


signatur

autograph

Medlem

Lirar på högsta, å det är sjukt nice! Lätt bästa bilspelet från Codemaster.

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Lirar på högsta, å det är sjukt nice! Lätt bästa bilspelet från Codemaster.

+1 Instämmer totalt. Riktigt jälva förvånad men jag är skitglad! Inget köp man ångrar och de är jävligt polerat för att vara early access.

Medlem
Skrivet av clappen:

Grafikbiten ser ju ut som Dirt 2.. Inte hänt någonting på den fronten. Det enda jag gillar av det jag sett är ljudet - resten verkar vara halvdassigt. Blir nog inget köp om det inte får superbetyg

Ljusår bättre än något annat dirt spel om man är intresserad av rally-biten och någorlunda realism, oavsett om grafiken är som den är. Det ser dock rätt bra ut men det är fortfarande lite ojämn kvalite, banorna är nice men tex publik är ganska ful m.m

Megadelux

Cars mot dirt är som Mario mot Probotwctor. Helt olika spel.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av OddGreen:

Lirar på högsta, å det är sjukt nice! Lätt bästa bilspelet från Codemaster.

+1 Instämmer totalt. Riktigt jälva förvånad men jag är skitglad! Inget köp man ångrar och de är jävligt polerat för att vara early access.

Precis! sjukt bra, riktigt nöjd.

Medlem
Skrivet av clappen:

Grafikbiten ser ju ut som Dirt 2.. Inte hänt någonting på den fronten. Det enda jag gillar av det jag sett är ljudet - resten verkar vara halvdassigt. Blir nog inget köp om det inte får superbetyg

Vad snackar du om egentligen? Grafiken är ju så mycket bättre än dirt 2. Allt är ju riktigt bra, och genomtänkt. ljudet ja, är sjukt nice.

Medlem

Alltså dessa fortsatt lågupplösta stötiga vägar (krön /¨¨\ ).. O_o. Förlegade ****** skit :evil:.. suck. (ursäkta språket).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Slutade spela Driveclub för längesedan. Blev så besviken på det . 30fps hackar fram. skitsnygg grafik men ingen spelkänsla alls. ett av dom sämsta bilspel jag kört dom sista 10 åren. Hoppas på att Project Cars och Dirt Rally ska fylal tomrummet av ett riktigt bra bilspel till iaf PS4 ..

Medlem

Älskar att det är mer simulator än arkad denna gången. Kör med ratt och det är en kamp att hålla åbäket på vägen än förr då man kunde hålla plattan mot mattan ända till mål. Och sen så gnäller några på att Ken Block och Gymkhana inte är med. GOOD RIDDANCE, I SAY. Ska vara rally, inte showboating och Monster energy drink.

Medlem

Mja...
Så länge det inte är multiplayer får det vara.
Lägger hellre pengarna på Project Cars denna månaden.

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Inte ens i närheten av Driveclub.

Vad jag vet finns det inget rally läge i Drivclub, så jag förstår inte ens hur du kan jämföra spelen?

Men på den aspekten kan jag ioförsig hålla med att det inte är i närheten av en banracer, det är rally i högsta grad.

Medlem

Jag köpte spelet nu, ska bli intressant att testa. Jag har inte gillat riktningen dirt-serien tog, hoppas dom nu brinner för att skapa det bästa rallyspelet.

Inaktiv
Skrivet av ZaMMe:

Jag köpte spelet nu, ska bli intressant att testa. Jag har inte gillat riktningen dirt-serien tog, hoppas dom nu brinner för att skapa det bästa rallyspelet.

Du kommer inte att bli missnöjd!

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Inte ens i närheten av Driveclub.

Medlem

Väntar med spänning.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Har allt på Ultra nu. Fick 82 avg fps i Benchmark test. med GTX 780, i7a, 16gb ram. Flyter på som skirat smör

Medlem

Jag blev åksjuk, på riktigt!


signatur

autograph

1
Skriv svar