EVE nu efter grafikpatchen

Testpilot
EVE nu efter grafikpatchen

Tänkte bara kolla lite med er vad som hänt i EVE på sistone , jag har ett gammalt konto och lirade lite runt julen 2006/2007 sist.

Hur ser det ut på mission fronten , fler lvl4 missions?
Har det hänt nåt med de race specifika zonerna där man körde missions och även letade efter areor som spawnade med probes?
Finns det mera content för casual players som inte pallar härja ute i allians 0.0 rymd utan mera dra lite missions ibland , kanske lite probing efter saker i high/medium sec space o sånt.

Hur ser de ut på skepp-fronten , har de förbättrat mitt favvoskepp Guardian nåt ?
Några nya skills att tänka på , rigs , salvaging & probes var färska då jag lirade sist.

Jag har bra skills och kan köra de flesta skepp upp till o med Carriers.

Medlem

Har inte stenkoll på missions, men de har introducerat lvl 5 missions. Casual-spela har man väl alltid kunnat göra i EVE och härja i en allians ute i 0.0 behöver man ju absolut inte pyssla med om man inte vill. Köra lite missions, proba lite, kanske PvPa lite?! Har säkert kommit ett helt gäng skills sedan du spelade sist, men stenkoll på dem har jag inte... Den största nyheten borde väl vara Overheating på moduler.

Köp dig en månad vetja.

Medlem

Om du spelade när dom införde exploration så har det nog inte hänt så mycket nytt sen dess. Det är en drös småfixar och ett dussin nya uppdrag men i stort är det sig likt.

Testpilot

Inte bra , hade hoppats de byggt lite på exploration systemet och factions sen jag lirade sist , kom en ganska bra bit in i Amarr storyn där då jag lirade o det var ganska kul att leta saker med Probes.

Medlem

faction wars nämns i devblog

Medlem

Ja faction wars verkar intressant.. de kanske kan ha släppt det lagom till början på hösten när sommaren går mot sitt slut och alla kommer tillbaka

Inaktiv
Testpilot

Inget slår känslan av 0.0 war då man laddar in det nya stjärnsystemet för att 20 minuter (utan att se nåt bara stå o ladda) efter man startade laddningen vakna upp i stationen där ens klon är , dödad och ytterligare 30 minuter senare få killmailet

haha.

Medlem

mmm 0.0 strider är underbara
Bästa är 3 minuter module activation

Medlem

Flett fights är inte min grej :P. 20vs20 är najs dock :). Lite lagg men man vet vad som händer haha


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar