Snart kan du spela som Jason Voorhees i Mortal Kombat X

Robot
Snart kan du spela som Jason Voorhees i Mortal Kombat X
Medlem
Snart kan du spela som Jason Voorhees i Mortal Kombat X

Shhh shhh ha ha!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Coolt med Jason och Predator men jag blir bara så trött på att de har sådan dålig nätkod online på PC. Annars hade jag köpt spelet. Kollade igenom 2 timmars story mode på youtube istället.

Verkar som de inte kommer förbättra nätkoden heller som Killer Instinct gjort.

Tråkigt. Verkar vara ett bra spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Och jag som hoppades på ett lir där man spelar just Jason Voorhees och ska ta ihjäl knarkande hippies som har sex innan giftemål unt so weiter..

Medlem

om jason kan hoppa kommer jag garva ihjäl mig

argh, nu blev det ett hål i plånboken

Medlem
Skrivet av Electrix:

Och jag som hoppades på ett lir där man spelar just Jason Voorhees och ska ta ihjäl knarkande hippies som har sex innan giftemål unt so weiter..

Det kommer ju ett spel i sommar som heter Slasher Vol 1: Summer Camp med Kane Hodder som spelade Jason Voorhees i 7:an, 8:an, Jason Goes to Hell och Jason X

Medlem
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Electrix:

Och jag som hoppades på ett lir där man spelar just Jason Voorhees och ska ta ihjäl knarkande hippies som har sex innan giftemål unt so weiter..

Det kommer ju ett spel i sommar som heter Slasher Vol 1: Summer Camp med Kane Hodder som spelade Jason Voorhees i 7:an, 8:an, Jason Goes to Hell och Jason X

Tack för tipset. Kan bli kul!


signatur

autograph

Medlem

Tror jag sett en film om den här karaktären, var någon halvkass youtube serie där någon beskrev hur den typiska "privilege white male gamer" förväntas bete sig... ;D

Quake-konnässsör

Det roligaste är att man tänker inte direkt, "OJ vad häftigt det här var" utan mera i linjer med "Jaha, vad måste jag betala för det här då?"

Jaha du vill ha fatalities till Jason också, men då kostar det 20$ till, oj du vill ha macheten som han har i trailern, det kostar tyvärr 20$ till. Oj sa vi att du enbart kan köra story mode med honom, för att köra multiplayer så behöver vi 20$ till.

Inte konstigt att vissa folk piratkopierar vissa spel.

Medlem
Skrivet av Remus:

Coolt med Jason och Predator men jag blir bara så trött på att de har sådan dålig nätkod online på PC. Annars hade jag köpt spelet. Kollade igenom 2 timmars story mode på youtube istället.

Verkar som de inte kommer förbättra nätkoden heller som Killer Instinct gjort.

Tråkigt. Verkar vara ett bra spel.

nästan alla mina online matcher är laggfria

Medlem
Skrivet av Electrix:

Och jag som hoppades på ett lir där man spelar just Jason Voorhees och ska ta ihjäl knarkande hippies som har sex innan giftemål unt so weiter..

Har du sett last year?
https://www.kickstarter.com/projects/lastyear/last-year-5-vs-...

1
Skriv svar