Karaktär-statistik för trialkonto?

Medlem
Karaktär-statistik för trialkonto?

Undrar bara ifall det ska gå att komma åt stats på eve-online.com även om trialtiden har gått up på en karaktär? Det BORDE gå tycker jag iaf, men när jag ska logga in för att kolla statsen så står det att jag har angett fel login. Det skumma är att jag kan logga in och se konto-info t.ex antal betalningar jag gjort och sånt.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

du måste nog ha en aktiv subscription, haft samma "fel"

Medlem
Skrivet av IMercy:

du måste nog ha en aktiv subscription, haft samma "fel"

Jupp stämmer man måste ha en aktiv subscription.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Aktiv sub för att se karaktärs info behövs. Jag trodde till exempel nåt hade hänt med mitt konto förut Upptäckte sedan att subscription hade gått ut nåra timmar innan.

Medlem

På FZ får man hjälp... med råge... Har du fått svar på din fråga än Burglar? Annars kan jag som fjärde person berätta vad felet är

Medlem

Ah ok, tackar så mycket killar (tjejer?) det blir att skaffa lite nya gtc då

Var man tvungen att köpa första 'förlängningen' på eve-online?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Hoppa att det inte gör nåt om jag kapar tråden, undrar bara hur gtc funkar, har inte spelat eve på ett tag nu och funderar på att ta upp det igen.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

www.shatteredcrystal.com för att köpa online, sen går du bara in på account options på eve-online.com och subscription details för att lägga till en ny gtc nyckel.

Medlem
Skrivet av Burglar:

Ah ok, tackar så mycket killar (tjejer?) det blir att skaffa lite nya gtc då

Var man tvungen att köpa första 'förlängningen' på eve-online?

Nej, det behövde man inte det räckte med en gtc-kod även för första betalningen.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar