Gratis (!) Dragon Age: Inquisition-dlc, ute nu

Robot
Gratis (!) Dragon Age: Inquisition-dlc, ute nu

Single- och multi-innehåll samt patch. Here ya go.


Medlem
Gratis (!) Dragon Age: Inquisition-dlc, ute nu

Konstiga tider vi lever i nu.
Valve försökte ta betalt för modds, EA ger ut gratis DLC bara sådär.

O.o

Medlem

It is the end of the world as we know it xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ja verkligen, allt börjar nästan kastas om o.o


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Men... jag ser inga flygande grisar?!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Konstiga tider vi lever i nu.
Valve försökte ta betalt för modds, EA ger ut gratis DLC bara sådär.

O.o

Half-Life 3 Confirmed!

k3m
Medlem

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Medlem

har inte ens kollat om dom fixat buggarna än... när jag köpte kunde jag spela till en filmsekvens sen crashade jag.. om och om igen så det lades på otroligt jävla kall is


signatur

spriten räddade mig från sporten

FM-guru
F.d. Sisyr

Soft. Fortfarande inte lirat, blir att ta itu med i sommar.

Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Va? Hade du spelat halvvägs genom spelet när du kom fram till att det var mediokert?

Medlem

Bara att vänta på att mod managern blir fixad (skulle tydligen komma en bra fix imorgon som inte kräver workarounds) så man kan fortsätta använda sina mods

Medlem

Inget är gratis! Istället för att ta betalt så tar de en bit av din själ istället.

Medlem

Så otroligt intressant att FZ-experterna i kommentatorsfälten enbart (i stort sett) klarar av att gnälla när det kommer goda nyheter.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Soft. Fortfarande inte lirat, blir att ta itu med i sommar.

Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Va? Hade du spelat halvvägs genom spelet när du kom fram till att det var mediokert?

Det är imponerande med tanke på att spelet är 60-100 timmar långt beroende på spelaren.

Medlem
Skrivet av shaitan:

har inte ens kollat om dom fixat buggarna än... när jag köpte kunde jag spela till en filmsekvens sen crashade jag.. om och om igen så det lades på otroligt jävla kall is

Jag har inte haft några problem alls med spelförstörande buggar eller krascher. Mindre buggar är allt jag sett efter cirka 100 speltimmar.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av shaitan:

har inte ens kollat om dom fixat buggarna än... när jag köpte kunde jag spela till en filmsekvens sen crashade jag.. om och om igen så det lades på otroligt jävla kall is

Jag har inte haft några problem alls med spelförstörande buggar eller krascher. Mindre buggar är allt jag sett efter cirka 100 speltimmar.

Inga problem här heller, men så köpte jag inte DA:I förrän i början av april. 75 timmar än så länge, har inte rört mp och bara nafsat lite på Jaws of Hakkon.

Medlem
Skrivet av shaitan:

har inte ens kollat om dom fixat buggarna än... när jag köpte kunde jag spela till en filmsekvens sen crashade jag.. om och om igen så det lades på otroligt jävla kall is

Patcha spelet. Kan du inte patcha det så börja med att köpa spelet istället för att piratkopiera. För detta spelet har inte haft gamebreaking buggar på det sättet sedan det släpptes i *november*.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av shaitan:

har inte ens kollat om dom fixat buggarna än... när jag köpte kunde jag spela till en filmsekvens sen crashade jag.. om och om igen så det lades på otroligt jävla kall is

Jag har inte haft några problem alls med spelförstörande buggar eller krascher. Mindre buggar är allt jag sett efter cirka 100 speltimmar.

Mina första 30 timmar var proppfulla av alla sorters buggar, men jag köpte spelet när det släpptes. Jag tog en längre paus från spelet däromkring eftersom min dator började trilla sönder, så jag väntade tills jag hade köpt min nya dator i Januari tills jag fortsatte. Efter det har jag säkert lagt ner 150 timmar in-game, självklart inte på samma sparfil. Har stött på buggar efter det så klart, men den jobbigaste har varit musikbuggen. Ingenting gamebreaking. Eller tja, i the keep (vart annars) kunde där hända skumma saker, men en snabb quicksave + quickload löste allting. Förrutom musikbuggen.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sisyr:

Soft. Fortfarande inte lirat, blir att ta itu med i sommar.

Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Va? Hade du spelat halvvägs genom spelet när du kom fram till att det var mediokert?

Det är imponerande med tanke på att spelet är 60-100 timmar långt beroende på spelaren.

Jag har spelat hela och kan intyga att det är mediokert. Det är inte heller 60-100 timmar. Visst gör du en massa sidequests så tar det längre tid. Men det är nästan inget värde i att göra dem.

För min del tror jag problemet är att jag gillade Origins väldigt mycket och tvåan och inqusition är så väldigt annorlunda. Sen kändes det väldigt gammalt också...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Avstängd
Skrivet av burkmopp:

Konstiga tider vi lever i nu.
Valve försökte ta betalt för modds, EA ger ut gratis DLC bara sådär.

O.o

Och Apple går emot Spotify.

Medlem

Jag håller med om att spelet är högst mediokert. Blev klar med det igår, kommer inte bli en andra genomspelning. Storyn var ok, men inte bra. Spelmekaniken var hemsk, alldeles för arkadig och P12.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Att du orkar...

Inaktiv

Någon mellanchef kommer få betala med sitt jobb för det där sen. "Det blev ju inte alls bättre goodwill för EA din idiot".

Medlem

Vill jag spela MMO spelar jag hellre WoW än detta.

Medlem

Bra gjort av dom. Gratis är gott. Spelar på ps4 och tycker om spelet.Har blivit många timmar. Men The Witcher 3 har hela min uppmärksamhet från och med den 19 maj! Utan tvekan!

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sisyr:

Soft. Fortfarande inte lirat, blir att ta itu med i sommar.

Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Va? Hade du spelat halvvägs genom spelet när du kom fram till att det var mediokert?

Det är imponerande med tanke på att spelet är 60-100 timmar långt beroende på spelaren.

Jag har spelat hela och kan intyga att det är mediokert. Det är inte heller 60-100 timmar. Visst gör du en massa sidequests så tar det längre tid. Men det är nästan inget värde i att göra dem.

För min del tror jag problemet är att jag gillade Origins väldigt mycket och tvåan och inqusition är så väldigt annorlunda. Sen kändes det väldigt gammalt också...

Jag har också spelat hela och kan intyga om att det visst då är 60-100 timmar långt för den genomsnittliga spelaren första gången. Du tycker obviously inte om öppna rollspel vilket väl är trisst för dig, men spelet blir inte mediokert bara för att det är annorlunda från Origins.

k3m
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Soft. Fortfarande inte lirat, blir att ta itu med i sommar.

Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Va? Hade du spelat halvvägs genom spelet när du kom fram till att det var mediokert?

Hahaha! Nå, första timmarna (5) hade jag wow känsla, sedan trappades det stadigt ner till skit spel. Alltså, ett mediokert spel. Då är jag lite schysst också med min bedömning. Till hänsyn för de som gillar spelet. Jag älskar dock Dragon Age Origins, alltså ettan. Men men, smaken är som baken. Ps. Jag misstänkte detta, därför betalade jag inte många kronor för spelet.

k3m
Medlem
Skrivet av jimmah:
Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Att du orkar...

Jag tycker folkets betyg/åsikt är viktig. Jag provar inte ens de flesta spelen som kanske skulle varit intressanta, om folket skriker blääh! Enligt mig var DAI bortkastad tid. Tyvärr, det är sanningen.

k3m
Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Så otroligt intressant att FZ-experterna i kommentatorsfälten enbart (i stort sett) klarar av att gnälla när det kommer goda nyheter.

Utan gnäll tror jag vi skulle vara kvar på stenåldern.

Medlem

Kan inte finna Black emporium på PS store eller i speelt

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Vill jag spela MMO spelar jag hellre WoW än detta.

Hur menar du nu?


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

12
Skriv svar