Det regnar nazister i ny trailer för Wolfenstein: The Old Blood

Robot
Det regnar nazister i ny trailer för Wolfenstein: The Old Blood
Medlem
Det regnar nazister i ny trailer för Wolfenstein: The Old Blood

Ser mysigt ut

Medlem

Närmare oldschool fps kan man inte komma i modern tid
Underbart spel! <3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Det ser mycket mysigt ut, men är inte låten lite väl för lik Star Wars imperielåt? Jag trodde de skulle köra den vid 1:25

Medlem
Medlem

ZzzzZzz... Jag är trött på döda nazzar! Låt mig döda massor av kommunister och islamister istället! Börjar bli uttjatat

SoL
Medlem

Slakta nazzar kommer aldrig bli uttjatat:)

Medlem
Skrivet av eCore:

ZzzzZzz... Jag är trött på döda nazzar! Låt mig döda massor av kommunister och islamister istället! Börjar bli uttjatat

Call of Duty and battlefield style


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag är inne på sista kapitlet nu. Det är ju mer en tillbakagång till Return to Castle Wolfenstein så det är ju bra. Men musiken...låter som en tondöv mentalpatient med parkinsons spelar violin! Vissa delar är musiken helt okej, men andra gånger...så illa och störande att det drar ned spelkänslan rejält. Gissar på att de tyckte att gnisslande stråkar skulle sätta en skrämmande ljudmatta...men aj satan vad fel det blev. Men i övrigt...lysande spel!

Medlem
Skrivet av eCore:

ZzzzZzz... Jag är trött på döda nazzar! Låt mig döda massor av kommunister och islamister istället! Börjar bli uttjatat

Islamister dödar man väl i varje spel som finns som utspelar sig i modern tid?

Medlem
Skrivet av Gurant:
Skrivet av eCore:

ZzzzZzz... Jag är trött på döda nazzar! Låt mig döda massor av kommunister och islamister istället! Börjar bli uttjatat

Islamister dödar man väl i varje spel som finns som utspelar sig i modern tid?

Du missar poängen, den stackars extremhögern är så utsatt och förföljd i media.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

recension på g?


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av Gurant:
Skrivet av eCore:

ZzzzZzz... Jag är trött på döda nazzar! Låt mig döda massor av kommunister och islamister istället! Börjar bli uttjatat

Islamister dödar man väl i varje spel som finns som utspelar sig i modern tid?

Du missar poängen, den stackars extremhögern är så utsatt och förföljd i media.

Extremhögern? Huh? Vad har extremhögern med detta att göra?

1
Skriv svar