Lost Planet 3-utvecklaren har gått i graven

Robot
Lost Planet 3-utvecklaren har gått i graven
Medlem
Lost Planet 3-utvecklaren har gått i graven

Trist för de anställda

Medlem

Ingen stor förlust.

Medlem

Första spelet var bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det släpptes för 1 och ett halvt år sen, inte tre. För övrigt ett helt ok spel, ingen klassiker men roligt att spela igenom var det

Medlem

Fick "Lost Planet: 2" (PC Edition) som bonus när jag köpte ett annat spel.
Jag har inte ens öppnat det, ännu. Aldrig hört talas om tidigare.
Såg helt ointressant och tråkigt ut!
Det var väl därför som de gav bort det!?


signatur

autograph

Medlem

Lost Planet 2 var rätt häftigt om man körde med polare.

Medlem

Ettan va riktigt bra, tvåan va mest bara kul om man körde Co-op. Trean va inte något super spel, men jag tyckte det va ett helt okej spel o spela en gång. Jag har en tendens på att aldrig spela färdigt spel men det gjorde jag det på :P.

Medlem
Skrivet av autograph:

Fick "Lost Planet: 2" (PC Edition) som bonus när jag köpte ett annat spel.
Jag har inte ens öppnat det, ännu. Aldrig hört talas om tidigare.
Såg helt ointressant och tråkigt ut!
Det var väl därför som de gav bort det!?

Kolla spelen som ges bort av Humble Bundle. Många spel är riktigt bra så, nej, ett spel är per automatik ointressant för att man ger bort det. Det har med affärsmodeller och strategier att göra. Ibland är de bra ibland är det väldigt tröttsamma som Activision som vägrar rabattera något av sina Call of Duty, hur gamla de än är, mer än typ 50% på ett omarknadsmässigt utpris. Jag tror inte på att folk köper gamla CoD som galna fortfarande som skulle förklara den lägre rabatten. Det har enbart med hög svansföring att göra och att någon, likt EA Origin som aldrig skulle köra reor (yeah right), på hög nivå kommit fram till att man inte ska "urvattna värdet" på spelen och spelserien genom extra bra priser. Whatever säger jag. Jag förstår att de inte behöver mer pengar men ingen är lurad att tro att gamla CoD spel skulle vara värda mer än övriga marknadens nyare spel. Stort skämt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar