Fråga angående armorskill

Medlem
Fråga angående armorskill

Finns det någon skill som är likadan som Tactical shield manipulation, fast för armor?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Nope finns ingen sån.. Du har ju dock mechanic och hull upgrades som ger dig hull HP bonus och Armor HP bonus.. Men annars finns det ingen likadan skill.

Medlem

när det kommer till armor så läcker inte den till hull vid 25% så man kan säga att du redan har armor varianten tränad till lvl5

när det kommer till tactical shield man så är det mycket diskussion om den skillen på forumet. det är ett splittrat läger mellan folk som säger att skillen inte fungerar och att den fungerar. själv så är jag in "inte fungerar" lägret eftersom jag har spelat spelet sen det kom ut och på den tiden så fungerande inte skillen.

Medlem

vettigt att träna annars är iaf skills som kompenserar olika skador så kommer du kunna tanka ganska bra och inte behöva oroa dig för att din hull ska ta skada


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

ok, tackar för tipsen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Damage Control II ger btw 60% resistance till din hull när den är igång, helt klart värt i svåra lägen


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Själv sitter man på Tactical Shield Manipulation lvl5.. Men då bara för min Capital Shield Booster

Medlem

Nej finns inte.. och som det sagts tidigare, inte verkar den fungera heller

1
Skriv svar