Ny i EVE, 200M ISK på trial?

Medlem
Ny i EVE, 200M ISK på trial?

Detta är inte en begging-tråd, men om någon vill donera något till mig så har jag inga invändningar.

Nu till frågan. Är det möjligt att inskaffa 200M ISK under trial tiden för en ny spelare? Funderar på att betala med tidskort man köper för ISK av andra spelare, men vill veta om det är möjligt eller om jag ska betala min första månad med riktiga pengar.

Vad tror ni?

Medlem

Tja du kan ju alltid scamma någon

Vet inte om det går att få ihop 200m.. Tror du måste mina dygnet runt och även då tvivlar jag på det.. Då du inte kommer kunna få så stora mängder per timme.

Du kan ju alltid köpa gametimecode från shatteredcrystal.com
Om du ska köpa. Att köpa via ccp kostar lite mer än shatteredcrystal. Skulle kunna slänga ut min länk till shatteredcrystal, men orkar inte bry mig om några cent per såld GTC

Medlem

Går ju alltid att testa "lyckan" genom att dra ihop ett par stycken nya spelare, fitta scramblers, webbers etc och försöka sig på ett par ransoms.

Medlem
Inaktiv
Medlem

kan man också göra.. Just klar med min buyorder på 50st Eutectic I Capacitor Arrays. Dom säljer för runt 3.6m i jita.. köpte för 1.7

Medlem

Kan man ens ha 200M på ett trialkonto? Trodde det var en 50M limit på dem..

Medlem

vet inte faktiskt.. kanske det är.. Hade aldrig ett trial konto.

Medlem

Om dom inte har un-nerfat det så är det en 50mil limit. Har iallafall varit det förut.

Medlem

Går alldeles utmärkt att ha 200m ISk på trial under trial-perrioden. Det var genom det att det gick, som jag kunde köpa ett GTC för ISK och få tillgång till skill böcker och annat som var låst under trial. Har nu på samma konto fått ihop till 2 GTC, 1 för den alt som är under träning medans trial rullar och ett till för att förlänga min mains konto:).

Medlem

Jag älskade The power of two erbjudandet som CCP hade.
Man betalade för kontot och typ 2 månader.. och fick 6 månader

Inaktiv

vad är GTC? ...har aldrig testat spelet

Medlem

GTC= Game Time Card.

Läste på eve's forum btw om någon som skulle gå från 5000 till 1 miljard isk på 1 månad.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

En polare gick från 4miljarder till 10miljarder på en månad.. genom trade..

Han börjar sakta men säkert göra sig ett namn bland traders
Utförliga månadsbokslut lämnar han också ;P

Medlem

Tja, den jag syftade på var en som skulle starta ett nytt konto och börja med startskillsen och försöka nå 1 miljard på en månad.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

mm kanske går.. Men tror man behöver mer kapital än 5000isk
1miljon -> 1miljard på en månad är ett lite mer överkomligt mål.. Men 5000 räcker ju knappt till några moduler.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

En polare gick från 4miljarder till 10miljarder på en månad.. genom trade..

Han börjar sakta men säkert göra sig ett namn bland traders
Utförliga månadsbokslut lämnar han också ;P

Vem?

Medlem

Ambo. Han är inte så aktiv som han va när han gjorde sin lilla vinst. Men han tjänar fortfarande en massa pengar på trade

Inaktiv

Ambo är ganska så aktiv online nu med sin "Emma" tool.

Som jag anser vara en av de bättre

Medlem

Mjo han är rätt så aktiv.. Men inte i den form som jag anser vara aktiv
Han kör sin trade grej

1
Skriv svar