Vi slipper Bam Margera i Tony Hawk-rebooten

Robot
Vi slipper Bam Margera i Tony Hawk-rebooten

Tony Hawk Pro Skater 5 ska återvända till seriens rötter.

#tony-hawk-pro-skater-5


Moderator | Testpilot
Vi slipper Bam Margera i Tony Hawk-rebooten

Tror det var 3an jag spelade och det var faktiskt riktigt roligt. Intressant att saker jag egentligen inte är intresserade kan vara kul i ett spel sammanhang tycker jag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tror det var 3an jag spelade och det var faktiskt riktigt roligt. Intressant att saker jag egentligen inte är intresserade kan vara kul i ett spel sammanhang tycker jag.

Trean är min favorit, även om ingenting slår ettans OST.

Medlem

Bam dyker säkert upp som dlc. Förövrigt så var jag ett stort fan av spelen, då menar jag främst 3-4.


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lirade ettan och tvåan flitigt som grabb. Tror inte jag lirat ett skatespel ö.h.t sen dess. Tappat intresset helt.

Medlem

Lirade faktiskt 2:an på mitt N64 för bara nån vecka sen. Riktigt roligt spel, har höga förhoppningar om det här!

Medlem

Första Tony Hawk-spelet jag körde var Underground 1, tror det är ett av spelen jag har kört mest
Ser faktiskt fram emot detta, roligt med lite nostalgi

Medlem

Jag åker själv bräda och att Bam varit proffs i x antal år.

Han älskar det precis som alla vi andra och vad han gör på fritiden "dummar sig" tycker jag inte ska spela roll.

Han för bra ifrån sig i bowlen och på Street. Så varför inte?

Medlem

Skulle hellre vilja ha ett nytt Skate än det här tramset.

Medlem

Inte så intresserad av detta. Skate 4 till current-gen jatack.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Inte så intresserad av detta. Skate 4 till current-gen jatack.

Hells Yes!

Medlem

Ja att Bam dök upp i de första spelen var ju inget konstigt.
Han och Tony är (var) bra vänner och han är (var) ju trots allt ett skateproffs

Många som spelade 1an hade ingen aning vem Bob Burnquist är, men däremt kände man till Bam.

Medlem

tycker det är intressant att vi har en plattform där bara fantasin sätter stopp för vad som är möjligt. Men vi använder den ofta till att simulera verkligheten. Striker till SNES är det bästa fotbollsspelet med sjuka skruvar på innomhusarenan. Tony hawk är det bästa skatespelet, med sjuka tricks.

Inaktiv
Skrivet av caelestis:

tycker det är intressant att vi har en plattform där bara fantasin sätter stopp för vad som är möjligt. Men vi använder den ofta till att simulera verkligheten. Striker till SNES är det bästa fotbollsspelet med sjuka skruvar på innomhusarenan. Tony hawk är det bästa skatespelet, med sjuka tricks.

Jag håller med. Det är trist att försöka få spelen "så verkliga som möjligt". Bättre med något som triggar fantasin.

1
Skriv svar