Äntligen – pedestrian riot-modden kommer till GTA V

Robot
Äntligen – pedestrian riot-modden kommer till GTA V

Tänk dig en värld där alla fotgängare har ett random vapen, och en vilja att använda det.


Medlem
Äntligen – pedestrian riot-modden kommer till GTA V

Nu blir det partaj som i Los Angeles 1992!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Vågar man modda något efter nyheten att Rockstar bannar användare som har moddade filer till höger och vänster?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Vågar man modda något efter nyheten att Rockstar bannar användare som har moddade filer till höger och vänster?

Jag kommer INTE ladda ner några moddar innan Rockstar blir tydliga med vad som gäller.

Inaktiv

Alla minns väl RIOT-mission i san andreas? <3


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

San Andreas-nostalgi!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Najs. Kommer ihåg när jag lirade GTA3 och använde olika fuskkoder för att göra så att fotgängare fick vapen och började attackera allt och alla. Det var askul att försöka hålla sig vid liv.

Det enda tråkiga, av vad jag minns, var att polisen bara kom efter dig som spelare och ingen av de andra galningarna.

Detta ska definitivt testas om jag köper GTAV.

Avstängd

FZ wash your brains!

Medlem

Nej tack, vill undvika att bli bannad.

Medlem

Let the modding begin. Det bästa vore om de släppte in Steam Workshop så att det står klart vilka som är accepterade och inte. Att de kan stoppa moddningen är ju bevisat omöjligt.

Men, nej, inga moddar förrän de har satt klara regler.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Ser kul ut men som sagt, väntar med moddar eftersom det är oklart om man riskerar att bli bannad.

Medlem

Har kört med moddar sedan "dag 1" när scripthook släpptes... Har väl tur eller något att jag inte är bannad än då?

Eller, dom som nu har blivit bannade kanske ha råkat ladda ner den Native trainern som funkade online? Då kan jag förstå att dom bannar skiten ur dem

(den trainern fanns ett bra tag på gtaforums, folk sade att den funka online osv)

Medlem

Fan vad kul det skulle vara och härja online med polarna. När de får moddat online igång så blir det byebye GTA Online.

Medlem

Var är polisen?
Hade ju varit kul om polisen kom och fick slåss mot hela staden.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Let the modding begin. Det bästa vore om de släppte in Steam Workshop så att det står klart vilka som är accepterade och inte. Att de kan stoppa moddningen är ju bevisat omöjligt.

Men, nej, inga moddar förrän de har satt klara regler.

Workshop kommer aldrig ske, troligen inte i GTA6 eller 7 heller. Det är helt enkelt inga steamspel dessa.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

eh mods är ju inte tillåtna? tänker fan inte kör några mods när man läser att folk blivit bannade online så fuck rockstar.. jävla idioter

Tycker inte ni ska skriva om detta FZ då rockstar har sagt att allt som modifierar spelet är inte tillåtet så bäst att inte skriva om mods då jag antar rockstar alltid kommer köra en nej policy till det..

detta säger väl ändå allt, massa röda betyg att folk blivit bannade inte klokt ju..

Medlem

GTA: The Purge ?

Medlem

jag vill så gärna modda men jag tänker inte riskera mitt online konto. Rockstar måste klara upp det här

Medlem

Jäklar vad alla tjatar om att bli bannade men ingen av de som klagar har blivit bannade... Bara massa lösa rykten som alla köper, enda beviset är några steam "reviews".

Har spelat med mods i 20 timmar utan att bli bannad, se bara till att stänga av dem innan ni går online.
Skulle bara vara korkat av Rockstar och banna folk i gta online för att man körde med mods i SP.

Medlem

Vem behöver multiplayer när det finns såna här roliga moddar?

Avstängd
Skrivet av Bojkott:

Vem behöver multiplayer när det finns såna här roliga moddar?

Ja det var ju så jag älskade GTA IV på PC. Att spela tillsammans med vännerna som också hade samma moods. Trainer med vänner på en egen server. Drömmer om det än på 5'an till PC.

Medlem
Skrivet av Kindra:

Jäklar vad alla tjatar om att bli bannade men ingen av de som klagar har blivit bannade... Bara massa lösa rykten som alla köper, enda beviset är några steam "reviews".

Har spelat med mods i 20 timmar utan att bli bannad, se bara till att stänga av dem innan ni går online.
Skulle bara vara korkat av Rockstar och banna folk i gta online för att man körde med mods i SP.

Oavsett vad som gäller så är det detta ryktet som går.

Rockstar måste gå ut och berätta vad som gäller. Det är säkert som du skriver, men tills de själva säger det så kommer folk vara osäkra.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Varför kan dem inte bara stödja moddar??

1
Skriv svar