Skaffa en betanyckel till Dirty Bomb!

Robot
Skaffa en betanyckel till Dirty Bomb!

Testa Enemy Territory-skaparnas nya actionspel - paxa en nyckel här.

#dirty-bomb, #wolfenstein-enemy-territory


Medlem
Skaffa en betanyckel till Dirty Bomb!

Tryckte på att skaffa betanyckel utan att kolla på videon först, kommer inte ladda ner det så varsågod någon:
26M9E-0NG7W-CPR3P

Releasehästryttare

Nej tack, såg video på detta lir för ca ett år sen när det ut annonserades och det såg bedrövligt ut.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Tryckte på att skaffa betanyckel utan att kolla på videon först, kommer inte ladda ner det så varsågod någon:
26M9E-0NG7W-CPR3P

Gorde samma sak själv, men väntar med att dela ut nycklen tills alla nuvarande faktiskt är slut.

Medlem

Tycker ni borde testa spelet istället för att bestämma er baserat på en trailer, kan överraska er.

Spelet är betydligt mycket roligare än det verkar!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nej, tack.


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xermalk:
Skrivet av svidishkaboj:

Tryckte på att skaffa betanyckel utan att kolla på videon först, kommer inte ladda ner det så varsågod någon:
26M9E-0NG7W-CPR3P

Gorde samma sak själv, men väntar med att dela ut nycklen tills alla nuvarande faktiskt är slut.

Finns andra videos väldigt trevligt spel om man gillar objectice-lägen.


signatur
Medlem

Låter ltie som brink Vad hände med brink igentligenn?

Medlem
Skrivet av alecla:

Låter ltie som brink Vad hände med brink igentligenn?

De sket fullständigt i Brink efter release. Massvis med buggar, skitservrar och allt detta. De gav ut en free map pack för kompensation för något som de aldrig fixade, även om spelet var hur kul som helst. Spenderade själv massvis med timmar på det med min kompis och de som faktiskt försökte spela det.

Och nah, det är lite som brink, men ändå långt ifrån.

Medlem

Sååå, när man får man svar om nyckeln? Skulle få svar personligt både här och sen i emailen. Blev sugen att testa ju innan sängdags

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jonrei:

Sååå, när man får man svar om nyckeln? Skulle få svar personligt både här och sen i emailen. Blev sugen att testa ju innan sängdags

Huruvida du får ett beror på dina inställningar. Kolla slräpposten, de har börjat skickas ut!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av svidishkaboj:

Tryckte på att skaffa betanyckel utan att kolla på videon först, kommer inte ladda ner det så varsågod någon:
26M9E-0NG7W-CPR3P

Gjorde samma sak själv, men väntar med att dela ut nycklen tills alla nuvarande faktiskt är slut.

Finns andra videos väldigt trevligt spel om man gillar objectice-lägen.

Inte särskilt förtjust i spel där man överlever en halv miljon kulor som i MMOs.com video. Samt att ens hälsa fås tillbaka bara man sitter och fegar i något hörn.

Nåja, om någon är intresserad av en nyckel så har jag en över.

Kommer inte ha särskilt mycket tid över till spel den närmaste tiden, då min ImmersionRC Vortex kommer i början av nästa vecka. Och vem behöver videospel, när man kan tävla i star wars pod racer stil på riktigt

Medlem

Riktigt roligt spel faktiskt.

Releasehästryttare
Skrivet av Soulless:

Tycker ni borde testa spelet istället för att bestämma er baserat på en trailer, kan överraska er.

Spelet är betydligt mycket roligare än det verkar!

First impressions matter.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Soulless:

Tycker ni borde testa spelet istället för att bestämma er baserat på en trailer, kan överraska er.

Spelet är betydligt mycket roligare än det verkar!

First impressions matter.

Så är det men därför tyckte jag att det var värt att skriva en motkommentar så kanske nån teatar och gillar spelet istället för att ignorera det
Eftersom första intrycket av DB inte är representativt för riktiga spelet!

Xermalk
Fan va nice!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jonrei:

Sååå, när man får man svar om nyckeln? Skulle få svar personligt både här och sen i emailen. Blev sugen att testa ju innan sängdags

Huruvida du får ett beror på dina inställningar. Kolla slräpposten, de har börjat skickas ut!

Ajo, jag fick den sen iallafall Fick testa spelet nån runda och det var kul. Jädra teamwork i spelet, iallafall i det gamet jag hamna

Medlem

Personligen tycker jag att låsa upp nya vapen är totalt skit i alla FPS, men här är det ännu sämre då det är fullständigt slumpat vad man får då och då, inklusive modifikationer till spelarstil. Vissa kommer älska det dock, då det är likt hasardspel.

Saknar även omväxling i allmänt, speciellt då det är tänkt att man ska spara ihop en löjlig mängd guld för att låsa upp något annat än startutbudet i karaktärsval.

Det känns lite som ett ungt, mer låst, TF2.

twm
Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Tryckte på att skaffa betanyckel utan att kolla på videon först, kommer inte ladda ner det så varsågod någon:
26M9E-0NG7W-CPR3P

Tyckte wow såg tråkigt ut när man såg en polare spela det 2004. Sen testade man iaf och spelade det i ett par år.

Medlem

DB är ett trevligt spel och slår det mesta SD gjort tidigare, förutom ET, det finns ju en del riktigt störiga grejor dock, men det är ju som sagt bara beta än. Hoppas på en Pro mod som i ET, för random spel på public servrar blir man fan knäpp på... för många som sett American sniper och tycker det är skithäftigt att vara snipers... tror säkert de är jätteduktiga, men tillför inte ett skit...

Alldeles för få som fattar vad spelet egentligen går ut på (dvs sammarbete och klara objektet/en och inte kill/death ratio). Men som clanspel och lagspel lär det bli ett bra spel.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Roligare än vad jag trodde! Tack för keyn

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

DB är ett trevligt spel och slår det mesta SD gjort tidigare, förutom ET, det finns ju en del riktigt störiga grejor dock, men det är ju som sagt bara beta än. Hoppas på en Pro mod som i ET, för random spel på public servrar blir man fan knäpp på... för många som sett American sniper och tycker det är skithäftigt att vara snipers... tror säkert de är jätteduktiga, men tillför inte ett skit...

Alldeles för få som fattar vad spelet egentligen går ut på (dvs sammarbete och klara objektet/en och inte kill/death ratio). Men som clanspel och lagspel lär det bli ett bra spel.

Så sant!

zsm
Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

DB är ett trevligt spel och slår det mesta SD gjort tidigare, förutom ET, det finns ju en del riktigt störiga grejor dock, men det är ju som sagt bara beta än. Hoppas på en Pro mod som i ET, för random spel på public servrar blir man fan knäpp på... för många som sett American sniper och tycker det är skithäftigt att vara snipers... tror säkert de är jätteduktiga, men tillför inte ett skit...

Alldeles för få som fattar vad spelet egentligen går ut på (dvs sammarbete och klara objektet/en och inte kill/death ratio). Men som clanspel och lagspel lär det bli ett bra spel.

Men så det är för det mesta när det kommer till pub-matcher. Nu har jag lagt ner ett antal timmar på det sen igår, och jag är ändå rätt förvånad över hur väl det lagspelas i just pubs. Sen blir det så klart ojämna lag, regelrätta stomps och m.m. Allt sådant som man får räkna med och som är bortom utvecklarnas direkta kontroll.

Mitt första intryck är att jag verkligen hoppas det kan bli något av detta. Det går undan som fan emellanåt, vilket verkligen uppskattas som f.d quakare.

Blir kanske aningen tveksam till att det är Nexon som är publisher dock...

Medlem

Jag är inte särskilt imponerad av det här spelet tyvärr och det hjälper inte att spelet hänger sig hela tiden och ger mig blåskärmar mm.
Overwatch verkar mer lovande även om det verkar vara lite för långsamt i nuläget.

1
Skriv svar