Eve Online fyller 12 år!

Robot
Medlem
Eve Online fyller 12 år!

Har aldrig orkat köra klart intro delen, tar för lång tid att gå igenom grunderna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Har aldrig orkat köra klart intro delen, tar för lång tid att gå igenom grunderna.

intro delen
Du menar umh, hela spelet?

Samt, Grattis CCP, kanske dags att ta en titt på EvE igen.
Haft en lång "paus" efter ~6 års kontinuerligt spelande

Medlem

Jag spelade Eve konstant i nästan 7 år, slutade för ungefär 2 år sen. Har ofta varit sugen på att återvända men har inte riktigt tid.

Medlem

Önskar att jag hade tid hoppa in igen - får bli när ungarna är utflugna, EVE lär nog finns kvar då med

Inaktiv

Gå i pension, skapa något nytt.

ett tecken på att eve kommer dö snart är noll aktivitet i RvB. Sällan mer än 10 online samtidigt, och alltid samma ansikten, trots 8000+ medlemmar.
Andra kända corp jag varit med i är också stendöda trots stort antal medlemmar.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

ett tecken på att eve kommer dö snart är noll aktivitet i RvB. Sällan mer än 10 online samtidigt, och alltid samma ansikten, trots 8000+ medlemmar.
Andra kända corp jag varit med i är också stendöda trots stort antal medlemmar.

Hur många brukar va pnline samtidigt? När jag la av var det ca 45k. Upp eller ner?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

tror det mera 30 k nu

Skrivet av Ellakk:
Skrivet av humancentipede:

ett tecken på att eve kommer dö snart är noll aktivitet i RvB. Sällan mer än 10 online samtidigt, och alltid samma ansikten, trots 8000+ medlemmar.
Andra kända corp jag varit med i är också stendöda trots stort antal medlemmar.

Hur många brukar va pnline samtidigt? När jag la av var det ca 45k. Upp eller ner?

just nu står det 17250.. ökar troligtvis till 25000 lite senare.

Medlem

http://eve-offline.net/?server=tranquility <-- average 24 000

För övrigt rätt skönt när man loggar in och ser att födelsedagspresenterna var uppskattade till värdet 3,14 miljarder isk o_o Det var ju dock vad priset låg på innan alla fick två var gratis. Dock fortfarande rätt värdefulla.

1
Skriv svar