Rockstar har börjar banna fuskare i GTA Online

Skrivet av secuda:

Idioti, en annan får ju ont i huvudet direkt eller efter 20 min spelande om dom inte har stöd för FOV.

Kör i 3:e person dårå

Hur många kör förresten i första persons perspektiv?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av secuda:

Idioti, en annan får ju ont i huvudet direkt eller efter 20 min spelande om dom inte har stöd för FOV.

Kör i 3:e person dårå

Hur många kör förresten i första persons perspektiv?

Jag & jag klagar inte


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Konstig inställning från Rockstar då de själva bidragit med det kanske största fusket i hela spelet, den där jävla bepansrade Kuruman som varenda griefer kör omkring med. Dessutom gör den så gott som varenda uppdrag fullständigt trivialt när alla bara kan sitta och vara odödliga och meja ner alla fiender.
Vad är det för mening med att göra 250 sorters bilar till ett spel när bara en används?

Medlem

Med tanke på att det är så gott som ospelbart utan att höja FOV med 40-50 (via Flawless Widescreen) så hoppas jag verkligen de inser sina misstag och inte börjar banna för detta, då kommer de få en uppror på sina händer...

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

jag har inte startat upp gta online än, håller fortfarande på med storyn. Någon somn vet ungefär hur långt man kommit om man är precis då den där svarta idioten som alltid fuckar upp allt han gör blir addad till crewet då dom ska stjäla bilar.(inget ont mot svarta, visste bara inte hur jag skulle beskriva honom på ett värdigt sätt.)

Och exakt vad har detta med moddning att göra?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Att bli bannad, är det en synonym till att bli permanent bannad?
Näthat != Nättroll, tycker jag!


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hur många kör förresten i första persons perspektiv?

Here!


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag hitta inte äns var man ändrade foven, tyckte det var grymt lågt iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Jag hitta inte äns var man ändrade foven, tyckte det var grymt lågt iaf.

http://www.flawlesswidescreen.org/#Download

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av 92_slayer:

jag har inte startat upp gta online än, håller fortfarande på med storyn. Någon somn vet ungefär hur långt man kommit om man är precis då den där svarta idioten som alltid fuckar upp allt han gör blir addad till crewet då dom ska stjäla bilar.(inget ont mot svarta, visste bara inte hur jag skulle beskriva honom på ett värdigt sätt.)

Du hade ju kunnat skriva hans namn istället. Bara ett exempel.

Han kanske inte kom på namnet?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av 92_slayer:

jag har inte startat upp gta online än, håller fortfarande på med storyn. Någon somn vet ungefär hur långt man kommit om man är precis då den där svarta idioten som alltid fuckar upp allt han gör blir addad till crewet då dom ska stjäla bilar.(inget ont mot svarta, visste bara inte hur jag skulle beskriva honom på ett värdigt sätt.)

Du hade ju kunnat skriva hans namn istället. Bara ett exempel.

Han kanske inte kom på namnet?

Tar kortare tid att googla namnet på honom än att skriva själva inlägget. Men visst, jag förstår din poäng.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av secuda:

Idioti, en annan får ju ont i huvudet direkt eller efter 20 min spelande om dom inte har stöd för FOV.

Kör i 3:e person dårå

Hur många kör förresten i första persons perspektiv?

Jag &amp; jag klagar inte

Kutar i tredjepersonsläge, förstapersonsläge i fordon.. förutom i flygplan och helikoptrar.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av secuda:

Idioti, en annan får ju ont i huvudet direkt eller efter 20 min spelande om dom inte har stöd för FOV.

Kör i 3:e person dårå

Hur många kör förresten i första persons perspektiv?

Jag &amp;amp; jag klagar inte

Kutar i tredjepersonsläge, förstapersonsläge i fordon.. förutom i flygplan och helikoptrar.

Samma här. Och har hittat lösningen på att det påstås att även modda kampanjen bannar folk, vilket jag inte tror på men inte vill riskera. Två OS: Windows 7 och 8. På Windows 7 ful-laddade jag ner spelet och kan modda hur mycket det behagar.


signatur

Det var detta...

Medlem
Citat:

“I’m having soo much fun with GTAV on the PC but I just have one question about it, how come you are not allowing mods for it?” - @ClarkMatthew63
“Will I get banned from GTA Online for using a FoV Mod or Oculus Rift mod?” - @Mattophobia

We have always appreciated the creative efforts of the PC modding community and we still fondly remember the awesome zombie invasion mod and original GTA map mod for GTAIV PC among many other classics. To be clear, the modding policy in our license has not changed and is the same as for GTAIV. Recent updates to GTAV PC had an unintended effect of making unplayable certain single player modifications. This was not intentional, no one has been banned for using single player modifications, and you should not worry about being banned or being relegated to the cheater pool just for using single player PC mods. Our primary focus is on protecting GTA Online against modifications that could give players an unfair advantage, disrupt gameplay, or cause griefing. It also bears mentioning that because game mods are by definition unauthorized, they may be broken by technical updates, cause instability, or affect your game in other unforeseen ways.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52429/asked-ans...

12
Skriv svar