Hearthstone större än någonsin – 30 miljoner spelare

Robot
Hearthstone större än någonsin – 30 miljoner spelare
Medlem
Hearthstone större än någonsin – 30 miljoner spelare

Saknar någon form av COOP eller 2 vs 2 läge.


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem

Coop Hade varit kul

Har fortfarande hur kul som helst iallafall

Medlem

tröttnade rätt snabbt för jag är helt värdelös på såna spel sen tycker jag det är för mycket slumpen spelar roll

Medlem

Göchill nu när man kan spela på mobilen. Brukar köra några rundor innan jag lägger mig


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Skribent
Skrivet av CitizenKane:

Saknar någon form av COOP eller 2 vs 2 läge.

Har tänkt på det också och tycker att det kan vara något för dem att överväga nästa gång det vankas adventure. Nu har vi gjort exakt samma sak två gånger i rad – dags att komma på nåt nytt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag minns fortfarande kommentarerna när FZ rapporterade ang. Penny Arcade Expo där spelet utannonserades. Inte direkt någon överväldigande positivitet

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Jag minns fortfarande kommentarerna när FZ rapporterade ang. Penny Arcade Expo där spelet utannonserades. Inte direkt någon överväldigande positivitet

FZ satte väl lite ton för diskussionen med sin kommentar i nyheten:
"Vi tänker inte skriva allt för mycket om detta strategiska kortspel, men det är gratis att spela och kommer till PC, Mac och Ipad."

Inaktiv

Är ju inte så konstigt då det är free 2 play, och från blizzard. Många var nyfikna att testa, därmed siffran.
Aktiva spelare kanske 30000, vem vet.

Medlem

skaffade min ghostpony å sen har jag inte rört HS xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cinort:

Är ju inte så konstigt då det är free 2 play, och från blizzard. Många var nyfikna att testa, därmed siffran.
Aktiva spelare kanske 30000, vem vet.

Du måste vara bitter. Jag kan nästan sätta mitt liv på att HS har över 1 miljon aktiva spelare.

Medlem
Skrivet av cinort:

Är ju inte så konstigt då det är free 2 play, och från blizzard. Många var nyfikna att testa, därmed siffran.
Aktiva spelare kanske 30000, vem vet.

Skulle vara oerhört konstigt med en så låg siffra dock. Speciellt när just i skrivandets stund är det 66 000 som tittar på Hearthstone-streams, och då är NA eventuellt på jobbet atm. Kripp hade nästan 30k viewers när jag tittade i morse.

Nu är det viewers och inte aktiva spelare, men tänker mig att många som tittar gillar även att spela - precis som jag gör. Speciellt när det inte är så krävande som te x SC2 eller något annat.

Medlem

Trevliga nyheter, men det är Inte så konstigt att det är en sån stor framgångssaga. Hearthstone går lika mycket ut på tur som på skicklighet, och just därför är det så jäkligt kul att både spela och titta på. Man vet aldrig hur det kommer att gå.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

"WOW" är mer som att spelare följer en lång TV-serie, "Hem till gården" typ. Här har de säkerligen 30 mill reggade, men då snöar du in helgvis eller ett par dar ibland.

1
Skriv svar