Rykte – Turok: Dinosaur Hunter får remake

Medlem
Rykte – Turok: Dinosaur Hunter får remake

Bara den blir bättre än 2008 års version Detta hoppas jag på.

Medlem

Hoppas det är versionen från 97 de ska basera sin remake på. I sådana fall är jag på!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Nice! Spelade mycket Turok på N64.

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Bara den blir bättre än 2008 års version Detta hoppas jag på.

Det är redan 7 år sedan man spelade det spelet... va gammal man börjar känna sig helt ok det spelet faktiskt

Medlem

Konstigt nog så var min favorit ändå Turok Evolution.

Medlem

Låter bekant... Var det spelet där man slängde en rund sågklinga som studsade runt?


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hjärnborr!

I AM TUROK!

Medlem

Det var inte igår Nördade både ettan och tvåan ett bra tag när dom kom.

Medlem

Sköt av lemmar innan det blev coolt i Dead Space.

Tycker ärligt tvåan är väldigt bra också, men få saker överträffar känslan i första. Var nog det första FPS-liret jag spelade.

Var inte en boss T-rex med ett stort jävla lasergevär istället för arm liksom? Can't argue with that


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Ettan och tvåan var sjukt bra.
Senaste var generisk shooter med två dinos...

Medlem

Första Turok är kung


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad jag minns var Turok min första titel att testa med 3Dfx. Sablar vad imponerad man var hehe. Spel nr 2 blev en andra genomspelning av Tomb Raider med EXE-patchen som gav Glidestöd! ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Gnällkuk

Ahh, minns att jag fick med det här spelet samt Interstate '76 till mitt grafikkort när det var nytt, oh the memories


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

17 år senare och draw-distance på konsol är fortfarande lika dålig.

Medlem

Ett av de första spelen som inte körde grafiken i Software. Är ju ett kultspel helt klart.

1
Skriv svar