Fem bästa moddarna till GTA V

Robot
Fem bästa moddarna till GTA V

Modscenen till Grand Theft Auto V blomstrar - här är fem bra tips.

#grand-theft-auto-v


Fem bästa moddarna till GTA V

Finns det inga realism moddar eller under utveckling? Har inte köpt spelet än men det kommer.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Kommer nog vänta att modda spelet tills man hunnit köra igenom det. Risken är ju annars att man tröttnar på vanilla för snabbt om man varit över på andra sidan redan.

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:

Finns det inga realism moddar eller under utveckling? Har inte köpt spelet än men det kommer.

Transmission mod, aka man växlar manuellt,

Trodde det skulle vara mycket fräckare att växla manuellt än vad modden visade det som :/

Det jag önskar är en mod med mer GTA IV handling, så man kan iallafall drifta mer än några meter

Medlem

Det här dom 5 bästa moddarna? Dom var ju totalt idiotvärdelösa.. :/

Medlem

Trevligt med en artikel som verkligen är mer än bara en länk till en annan sida. Det känns seriöst och bra. Bra jobbat FZ. Mer sådant.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ravenknight:

Trevligt med en artikel som verkligen är mer än bara en länk till en annan sida. Det känns seriöst och bra. Bra jobbat FZ. Mer sådant.

Det är en nyhet. Med tips om moddar.


signatur
Medlem
Skrivet av Sapiens:

Kommer nog vänta att modda spelet tills man hunnit köra igenom det. Risken är ju annars att man tröttnar på vanilla för snabbt om man varit över på andra sidan redan.

Håller med, kommer göra samma sak (när jag väl får tiden att lira!).

Skrivet av Loxus:

Det här dom 5 bästa moddarna? Dom var ju totalt idiotvärdelösa.. :/

Tyckte de verkade störtsköna!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Loxus:

Det här dom 5 bästa moddarna? Dom var ju totalt idiotvärdelösa.. :/

Tyckte de såg sköna ut!

Har du bättre exempel?

Inaktiv

Jag vill modda mitt spel men det är så lätt att hoppa över singleplayer till mp via "Alt switcha karaktär till mp / sp" och har man någon trainer eller ful-lösning så går det väl illa..


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankapaplanka:

Jag vill modda mitt spel men det är så lätt att hoppa över singleplayer till mp via "Alt switcha karaktär till mp / sp" och har man någon trainer eller ful-lösning så går det väl illa..

Inaktivera nätverket när du lirar?


signatur
Medlem

Skaffar det när det kommer en Total conversion som gör världen och allt annat till något nytt Marvel? Lotr?

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ankapaplanka:

Jag vill modda mitt spel men det är så lätt att hoppa över singleplayer till mp via "Alt switcha karaktär till mp / sp" och har man någon trainer eller ful-lösning så går det väl illa..

Inaktivera nätverket när du lirar?

Så skulle man kunna gå tillväga men då brister kontakten via Mumble (voIP)!
Däremot om man lirade spel med pci passthrough (intel vt-d), skicka pci-e gfx till virtuella maskinen, då skulle man kunna ha flera maskiner där ena har ett moddat sp och inaktiverat nätverk! Tyvärr köpte jag processor utan vt-d


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem

Spelet släpptes ju nyss. Klart det inte finns få bra moddar. Jag kommer vänta några månader och sen hoppas jag på att det finns coola bilar, HD vapen etc etc att ladda ner. Kanske tar 1 år innan riktigt fina moddar kommer. Det gäller att vänta.

Medlem
Skrivet av Ankapaplanka:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ankapaplanka:

Jag vill modda mitt spel men det är så lätt att hoppa över singleplayer till mp via "Alt switcha karaktär till mp / sp" och har man någon trainer eller ful-lösning så går det väl illa..

Inaktivera nätverket när du lirar?

Så skulle man kunna gå tillväga men då brister kontakten via Mumble (voIP)!
Däremot om man lirade spel med pci passthrough (intel vt-d), skicka pci-e gfx till virtuella maskinen, då skulle man kunna ha flera maskiner där ena har ett moddat sp och inaktiverat nätverk! Tyvärr köpte jag processor utan vt-d

https://www.youtube.com/embed/37D2bRsthfI

Gillar Windows så fortsätter med dualboot eftersom jag ändå har både en Windows 7 licens och en till Windows 8. Och så finns det faktiskt gamla spel som inte fungerar med W8.


signatur

Det var detta...

Medlem

herregud ska mina bilder aldrig bli lämnade ifred den thumbnail bilden för videon är min bild som jag tog och alla verkar ÄLSKA den för att ha som thumbnail

1
Skriv svar