Inför Wild Hunt

Testpilot
Inför Wild Hunt

Tusan också!

Inget annat funkar , varken Pillars of eternity , Broken Age Act2 eller de andra dussinet spel jag har liggande på backburner duger.

Nope! det enda som duger är min 3e genomspelning av Witcher 2

Lär hinna det innan den 19 , är ju långhelg till veckan så man får många lediga timmar

Det underbara är att även denna 3e genomspelning så finns de saker man inte gjort och quests som utspelas annorlunda för man spelar annorlunda!

KIRI out!

#blogg

Medlem
Inför Wild Hunt

Lirade igenom Witcher 2 för tredje gången förra veckan för att plocka mina sista achievements via Iorveth path, men håller med dig upp till 110% - Inget duger just nu, frågar man sig själv "vad ska man lira idag?" så får man bara upp Witcher 3 i huvudet!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag påbörjade min andra genomspelning av Pillars of Eternity men bestämde mig för att pausa den. Inte för att spelet är dåligt, utan tvärtom. Jag vill ta det lugnt och inte stressa, så det blir nog en omgång PoE under semestern. Idag började jag spela Shadow of Mordor i väntan på Witcher 3, men jag har inte fastnat alls för det spelet. Så nu sitter jag och rullar tummarna i väntan på Geralts återkomst om 10 dagar.

Testpilot

Bennii: Dags att spela Witcher 1 eller 2 då

Medlem

Spela ett par rundor golf i GTA V ?

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Bennii: Dags att spela Witcher 1 eller 2 då

Jag har en ganska färsk sparfil från Witcher 1+2 som ska importeras när trean släpps.

Medlem

Jag har suttit i samma sits det senaste halvåret. Spelade igenom W2 för tredje gången i höstas och sen har jag inte haft något sug för något annat spel under hela den här tiden...

Medlem

Jag har precis påbörjat min andra genomspelning av Witcher 2, tror inte att jag hinner klart innan Wild hunt men men, man vill ju ha så mycket som möjligt fräscht i minnet


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

bop
Medlem

Funderar på spela klart wolf among us då jag bara episod 4 och 5 kvar. Känns som man borde kunna hinna det utan att stressa. hoppas jag allafall

Testpilot
Skrivet av Devolution:

Jag har precis påbörjat min andra genomspelning av Witcher 2, tror inte att jag hinner klart innan Wild hunt men men, man vill ju ha så mycket som möjligt fräscht i minnet

Skrivet av bop:

Funderar på spela klart wolf among us då jag bara episod 4 och 5 kvar. Känns som man borde kunna hinna det utan att stressa. hoppas jag allafall

Kommer ju långhelg nu med 4 dagar av ledighet! Det skall jag utnyttja till att köra klart det sista av Witcher 2

Tips då man spelar igenom är att ta hem moddar:

Jag kör med "Zero Weight mod" som gör att man slipper rodda med vikten på saker. (Valfritt , jag har kört 2 genomspelningar utan men ville slippa feppla med vikten denna gång)

Kör också med "No heartbeat for cat potion" då jag blir knäpp på ljudet.

Finns hur mycket annat som helst men detta är skoj bonus att greja med om man orkar.

Medlem
Skrivet av Devolution:

Jag har precis påbörjat min andra genomspelning av Witcher 2, tror inte att jag hinner klart innan Wild hunt men men, man vill ju ha så mycket som möjligt fräscht i minnet

Samma här!
Kör en genomgång för att fräscha upp minnet lite.

Är inne på Iorveth´s path, då jag fann den lite roligare än Roches, och försöker hålla så många karaktärer som möjligt vid liv i hopp att få stöta på dem i 3an. Som det brukade ske i Mass Effect serien.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Kommer ju långhelg nu med 4 dagar av ledighet! Det skall jag utnyttja till att köra klart det sista av Witcher 2

Tips då man spelar igenom är att ta hem moddar:

Jag kör med "Zero Weight mod" som gör att man slipper rodda med vikten på saker. (Valfritt , jag har kört 2 genomspelningar utan men ville slippa feppla med vikten denna gång)

Kör också med "No heartbeat for cat potion" då jag blir knäpp på ljudet.

Finns hur mycket annat som helst men detta är skoj bonus att greja med om man orkar.

Ja man kanske ska testa ta hem någon mod
Tyvärr så har inte jag möjlighet att spela hela helgen. Ska iväg till Gävle så sambon får sin födelsedagspresent, att köra stridsflygssimulator.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

bop
Medlem

jo man kanske borde testa witcher 2 men orkar inte spela igenom det får bli att kolla igenom storysammanfattning på youtube istället

Testpilot
Skrivet av Devolution:
Skrivet av Harakiri:

Kommer ju långhelg nu med 4 dagar av ledighet! Det skall jag utnyttja till att köra klart det sista av Witcher 2

Tips då man spelar igenom är att ta hem moddar:

Jag kör med "Zero Weight mod" som gör att man slipper rodda med vikten på saker. (Valfritt , jag har kört 2 genomspelningar utan men ville slippa feppla med vikten denna gång)

Kör också med "No heartbeat for cat potion" då jag blir knäpp på ljudet.

Finns hur mycket annat som helst men detta är skoj bonus att greja med om man orkar.

Ja man kanske ska testa ta hem någon mod
Tyvärr så har inte jag möjlighet att spela hela helgen. Ska iväg till Gävle så sambon får sin födelsedagspresent, att köra stridsflygssimulator.

Skrivet av bop:

jo man kanske borde testa witcher 2 men orkar inte spela igenom det får bli att kolla igenom storysammanfattning på youtube istället

Den snabba sammanfattningen i textform:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/35fz2u/the_witcher_a_co...

bop
Medlem

tack! hört att man inte behöver veta nåt om storyn för witcher 3 men att det gör det lite enklare och roligare

1
Skriv svar