Ryska Navy Seals

Medlem
Ryska Navy Seals

Antar att de flesta känner till Navy SEALS.

Här är den ryska svaret på det:

Bara i Ryssland.

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Ryska Navy Seals

Det jobbiga är ju att jag inte vet om det är på riktigt eller om det är ett skämt...

Medlem

Haha, höll på att trilla av stolen efter 23 sekunder. Ambitiöst!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det jobbiga är ju att jag inte vet om det är på riktigt eller om det är ett skämt...

Spetsnaz, som är mer ett samlingsnamn, är ena hårda jävlar som jag definitivt inte skulle vilja springa på i buskarna. Långt ifrån uppfödda på 3 1/2 Men och McDonalds. Navy SEAL är hypade genom Hollywood och de vinner sällan när det ställs till med tävlingar mellan specialförbanden. Mycket snack och lite redig hockey i verkligheten.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Jozo:

Det jobbiga är ju att jag inte vet om det är på riktigt eller om det är ett skämt...

Spetsnaz, som är mer ett samlingsnamn, är ena hårda jävlar som jag definitivt inte skulle vilja springa på i buskarna. Långt ifrån uppfödda på 3 1/2 Men och McDonalds. Navy SEAL är hypade genom Hollywood och de vinner sällan när det ställs till med tävlingar mellan specialförbanden. Mycket snack och lite redig hockey i verkligheten.

Men nu hade inte det där någonting att göra med det jag skrev...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Men nu hade inte det där någonting att göra med det jag skrev...

Jag tolkar det du skrev som att Spetsnaz är ett skämt. Jag påstår att jag iallafall inte skulle kalla en av dem det rätt upp i ansiktet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Inget nytt, även sverige har haft liknande forskning som har blivit nerlagd.
Ska finnas en p3 dokumentär om detta.

Annars har ni denna. http://feber.se/vetenskap/art/302049/svenska_frsvaret_anvnde_...

Medlem

Jag antar att ryska armen kommer gå med "Navy Seals" Då sparar vi människor! (Ärligt talat så tror jag att det verkade en liten tokig ide)

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Jozo:

Men nu hade inte det där någonting att göra med det jag skrev...

Jag tolkar det du skrev som att Spetsnaz är ett skämt. Jag påstår att jag iallafall inte skulle kalla en av dem det rätt upp i ansiktet.

Jag menade självklart att jag inte vet om sälarna är ett skämt eller ej

1
Skriv svar