Spelare klarar Mega Man X1 & X2 samtidigt - med samma kontroll

Robot
Spelare klarar Mega Man X1 & X2 samtidigt - med samma kontroll

Det märkliga är egentligen inte att det funkar utan hur bra det funkar.

#megaman-x1, #megaman-x2


Medlem
Spelare klarar Mega Man X1 & X2 samtidigt - med samma kontroll

Shit vad dom här är tråkiga egentligen. Dessutom, om jag inte ser spelaren spela så kommer jag alltid tvivla, det är för lätt att köra TAS och emulatorer nu.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Luftman:

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Oversharing!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Luftman:

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Oversharing!

Innerst inne så gillar du när jag öppnar upp mig för allmänheten

Medlem
Skrivet av Luftman:

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Vet inte om jag borde fråga, men vad sjutton är en våldserektion?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dom här är tråkiga egentligen. Dessutom, om jag inte ser spelaren spela så kommer jag alltid tvivla, det är för lätt att köra TAS och emulatorer nu.

Jag orkar inte titta igenom hela, men det är ju sjukt imponerande!

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Luftman:

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Vet inte om jag borde fråga, men vad sjutton är en våldserektion?

Nu är väl FZ en sajt för alla åldrar så jag vet inte hur detaljerad jag vågar vara, men föreställ dig en vanlig erektion fast väldigt intensiv och nästan smärtsam.

Medlem

Kan även tillägga att det är bedrövligt att Mega Man kollektionerna aldrig släpptes i Europa, tur man kör regionsfri PS2:a.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Luftman:

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Vet inte om jag borde fråga, men vad sjutton är en våldserektion?

Erektion mot sin vilja?

Som Hipshot nämnde så kan han ju inte bevisa ett skit så länge han inte filmar sig själv när han spelar. Om han nu har gjort det helt ärligt så är det en jävligt stor bedrift.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Luftman:

Mmm musiken i dessa spel ger mig våldserektion

Oversharing!

Innerst inne så gillar du när jag öppnar upp mig för allmänheten

"Erektion", "öppna upp". Easy now cowboy!


signatur
Inaktiv

"Vissa spel har man lirat så mycket att en vanlig genomspelning inte längre ger något. Man måste hitta nya utmaningar, som att aldrig bli skadad eller köra på den allra högsta svårighetsnivån. Eller så kan man lira igenom två spel samtidigt"

Eller så spelar man ett nytt spel istället?!

Jag är ledsen, jag blir inte imponerad över sådana här saker som helt saknar talang utan det är bara någon som har lagt ner otroligt mycket tid på att lära sig något meningslöst. Alla vi här på forumet kan göra det där om vi lägger ner tillräckligt mycket tid på det.

"

Medlem
Skrivet av eatem:

"Vissa spel har man lirat så mycket att en vanlig genomspelning inte längre ger något. Man måste hitta nya utmaningar, som att aldrig bli skadad eller köra på den allra högsta svårighetsnivån. Eller så kan man lira igenom två spel samtidigt"

Eller så spelar man ett nytt spel istället?!

Jag är ledsen, jag blir inte imponerad över sådana här saker som helt saknar talang utan det är bara någon som har lagt ner otroligt mycket tid på att lära sig något meningslöst. Alla vi här på forumet kan göra det där om vi lägger ner tillräckligt mycket tid på det.

"

Är inte det vad talang egentligen är?
Tid+Hängivelse+Kaffe=Talang.

Jag hade kunna vara en professionell fotbollsspelare om jag lagt all min tid på att sparka boll. Eller en framstående fysiker om jag lagt min tid på att plugga istället för att dricka öl.

Medlem

Jahapp, då börjar en ny era för speedruns då - speedruns med x antal spel igång samtidigt.

Tycker inte det hela är direkt imponerande, utan snarare fascinerande att de fungerade såpass bra som det gör. Har dock aldrig riktigt förstått charmen med att lira speed runs eller sitta och lära sig ett spel helt utantill. Är lite intresserad över vilka spel som går att spela samtidigt nu haha, även om jag aldrig någonsin skulle orkar testa.

Kul grej!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dom här är tråkiga egentligen. Dessutom, om jag inte ser spelaren spela så kommer jag alltid tvivla, det är för lätt att köra TAS och emulatorer nu.

Allt går ju att manipulera på internet, du kan anta att allt du ser och läser är en lögn. Det jag kan tycka är att det blir väldigt tråkigt att se allt ur den synvinkeln, sen ska man såklart vara kritisk till en viss gräns.

Skrivet av eatem:

Jag är ledsen, jag blir inte imponerad över sådana här saker som helt saknar talang utan det är bara någon som har lagt ner otroligt mycket tid på att lära sig något meningslöst. Alla vi här på forumet kan göra det där om vi lägger ner tillräckligt mycket tid på det.

Låter också som en tråkig inställning i grund och botten. Så talang är endast när det är medfött och man kan det utan att ha tränat något? Kan lova att du hade klagat då också "det är fusk, det är ju medfött, han behövde inte göra något för att bli så bra".

Klart de flesta kan göra det mesta om de bara lägger ner tid på det, saken är den att folk sällan gör det, krävs en viss personlighet för det.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Kan även tillägga att det är bedrövligt att Mega Man kollektionerna aldrig släpptes i Europa, tur man kör regionsfri PS2:a.

Köpte collectionet och innehar en Swap Magic lösning, men det är flera extra steg så jag funderar på att göra den regionsfri med chip.

Flera retro-vänner vill argumentera att collectionet inte är lika, jag vet inte vad man ska kalla det men dem ville argumentera NES och SNES framför PS2-släppet. Lite udda med tanke på att det är officiellt släpp från Capcom oavsett.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det finns ju massor med videos som denna För några år sedan jag jag någon spela genom X1, X2 och X3 med samma kontroller på samma vis

Medlem

Kollade bara igenom lite snabbt och blev inte ett dugg imponerad. Såg mest ut som om han spelade 1 spel i taget. Letade upp ett säkert ställe i en vägg på ena spelet när det blev boss i andra osv. Då är TAS runnen av DeHacked sjukt mycket mer imponerande då den är planerad på detaljnivå.


signatur
Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Luftman:

Kan även tillägga att det är bedrövligt att Mega Man kollektionerna aldrig släpptes i Europa, tur man kör regionsfri PS2:a.

Köpte collectionet och innehar en Swap Magic lösning, men det är flera extra steg så jag funderar på att göra den regionsfri med chip.

Flera retro-vänner vill argumentera att collectionet inte är lika, jag vet inte vad man ska kalla det men dem ville argumentera NES och SNES framför PS2-släppet. Lite udda med tanke på att det är officiellt släpp från Capcom oavsett.

Just "Classic" Mega Man collectionen är det tydligen delay problem i några spel, men X collectionen tycker jag fungerar finfint.

Medlem
Skrivet av guran33:
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dom här är tråkiga egentligen. Dessutom, om jag inte ser spelaren spela så kommer jag alltid tvivla, det är för lätt att köra TAS och emulatorer nu.

Allt går ju att manipulera på internet, du kan anta att allt du ser och läser är en lögn. Det jag kan tycka är att det blir väldigt tråkigt att se allt ur den synvinkeln, sen ska man såklart vara kritisk till en viss gräns.

Det är inte samma sak, du sätter det i ett större sammanhang än vad det behöver vara. Jag vill faktiskt se någon göra detta, hålla i kontrollerna och spela.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar