Väldigt många har förbokat The Witcher 3

Robot
Medlem
Väldigt många har förbokat The Witcher 3

Tekniskt sett har jag inte förbokad även om jag får det när det släpps. Köpte bara ettt graffekort som inkl den

Thanx NVIDIA

Medlem

Jag beställde det igår. Ska ha skiten oavsett hur jävla kasst det är.

Medlem

Skulle ha förbokat, men det blev en sån majestätisk krogrunda i lördags att jag nu tvingas vänta tills löningen med att spela W3...

Jag vet. Jag vet.

k3m
Medlem
Skrivet av Tokimba:

Jag beställde det igår. Ska ha skiten oavsett hur jävla kasst det är.

Hahaha Jag älskar att läsa såna här kommentarer, då de får mig att skratta. Till ämnet. Fan vad ni retar oss FZ! Jag vill ha recensionen nu!

Medlem
Skrivet av Tokimba:

Jag beställde det igår. Ska ha skiten oavsett hur jävla kasst det är.

Haha
Samma här, dock tror jag inte att det kommer bli så dåligt.


signatur

Niet.

Medlem

Som ovanstående, jag ska ha det oavsett!

De har skött sig förut, om de nu fuckar upp så skadar de framtida projekt. För detta spel går jag på deras goda historia.

Medlem

What the fu...?

Finns de dem som INTE har förbokat TW3 alltså?

Medlem

Förbeställde det för nästan ett år sedan, ändå har jag ingen intention att spela det innan i höst.

Jag köper det mest för att stödja CDPR.

Medlem

klart man gör det! efter fiaskot med dragon age 3....hoppas jag att detta blir awesome!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Nej jag väntar o ser, för många triple a spel har haft katastrofala släpp så jag tar det säkra före det osäkra och ser hur PC Versionen blir innan jag ens tänker på ett köp.

Medlem

Tjejen gav mig Collector's Edition (by request förbokning i julklapp. Såååå man är taggad!

phi
Medlem

Förhandsbokar inte spel av principskäl. Spelar ingen roll om det är EA eller CD Projekt Red.

Medlem
Medlem

Jag bokade det i höstas, men avbokade det för några dagar sedan.
Det hade dock inget med den förändrade grafiken att göra, utan snarare att jag är tveksam över huruvida jag kommer att gilla själva gameplay-delen.
Jag har även på senare tid varit dålig på att spela spelen jag köper, så risken finns att det bara blir slängt i samma hög.

Medlem

Nix, inte ens i det här fallet. Väntar åtminstone tills någerlunda pålitliga recensioner kommer in, finns ingen anledning till att köpa det idag istället för imorn.

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Skulle ha förbokat, men det blev en sån majestätisk krogrunda i lördags att jag nu tvingas vänta tills löningen med att spela W3...

Jag vet. Jag vet.

http://replygif.net/i/1433.gif

Det måste ha varit en riktig kalasfylla det om du inte kan avvara 400 spänn ens.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av KatOne:

Skulle ha förbokat, men det blev en sån majestätisk krogrunda i lördags att jag nu tvingas vänta tills löningen med att spela W3...

Jag vet. Jag vet.

http://replygif.net/i/1433.gif

Det måste ha varit en riktig kalasfylla det om du inte kan avvara 400 spänn ens.

Fast det är ju dumt att ge 400:- när man kan få det billigare. Fick spelet själv i present i oktober förra året, så har stirrat retsamt på det sedan dess i Steamlistan


signatur

I drank what?

Inaktiv

Jag förbokade i samma minut som det gick. Jag litar blint på CDPR och tvivlar inte för en sekund på att spelet kommer vara awesome. Förbokade faktiskt expansionspaketet också för pengarna jag eg. skulle köpt GTA 5 för då jag insåg att spelets DRM tvingar dig att gå online varannan dag för att "verifiera". Rockstar kan suga en slak penis - mina penningar spenderas på GOG.

Medlem

Fick tw3 när jag köpte ny gpu. Gills det som förhandsbokning?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

har inte förbokat spel på länge tycker det är trams och efter rapporter att spelet inte ens ser lika snyggt som för 2 år sen så kommer jag avvakta om det är sant att spelet ser sämre ut eller inte, gör det så köper jag det inte.. löjligt fan trodde sjunka så lågt som ubisof och watch dogs skulle man aldrig få se igen men... hade fel kanske.

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:

Nix, inte ens i det här fallet. Väntar åtminstone tills någerlunda pålitliga recensioner kommer in, finns ingen anledning till att köpa det idag istället för imorn.

https://www.youtube.com/embed/AV69DyOuzbE

Jag är med dig här, ser ingen mening med att förbeställa. Har ett spel av denna kaliber någonsin varit "slut" på släppdagen liksom?

Testpilot

Förbokade Collectors Edition så fort den fanns att köpa.

Litar på CDPR så det är det värt varje krona.

Blev inte besviken mellan Witcher 1 till 2. Chansen att detta är sämre är minimal med tanke på alla videos jag tittat och sett spelet i action.

Medlem

Förbokar endast för att jag inte pallar springa runt på stan på launchdate och shoppa spelet.. ligger i lådan när man kommer hem

Medlem

Klart att det kommer bli ett bra spel oavsett grafiken. Att det kommer floppa ser jag som i princip omöjligt. Om det kommer att leva upp till all hype är en helt annan sak dock.

Klart man har förbokat! : D

Medlem

Köpte på gog, preloaded, installerat och klart.

Medlem

Förbokar nästan aldrig spel, men som fattig student lockade 15% förköpsrabatt för mycket för att låta bli

Medlem

Jag köpte det ikväll via steam samt ett expansion pass. I'm ready


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

k3m
Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag förbokade i samma minut som det gick. Jag litar blint på CDPR och tvivlar inte för en sekund på att spelet kommer vara awesome. Förbokade faktiskt expansionspaketet också för pengarna jag eg. skulle köpt GTA 5 för då jag insåg att spelets DRM tvingar dig att gå online varannan dag för att "verifiera". Rockstar kan suga en slak penis - mina penningar spenderas på GOG.

Är de seriös, med GTA fems DRM. Att man måste gå ut på nätet med spelet varannan dag? Varför i hela h...e har de gjort så för? Motsatsen torde vara WWH då. Vilket jag också tycker är dumt att inte ha någon form av DRM alls. Jag menar, kan inte utvecklarna ha ett passivt DRM, som de sedan patchar bort efter ett tag!? Win win, tycker jag då. Har GTA ett sånt drakoniskt DRM, ja då får de behålla skiten. Inte för att jag hade tänkt köpa det nu ändå. Mina stålar åker ner i CDPRs ficka ist

Medlem

Att folk fortfarande försvarar förbokingar med t ex "Har du inte råd med 400-600kr eller vad är problemet" och sen är typ enda skillnaden några % off eller ett sketet skin till något.

Lär er folk, att dom säljer så sjukt många spel under den tiden dom gör ALLT för att marknadsföra det som det du MÅSTE HA

Och ni stödjer detta betende.
Kom inte och säg att ni VET vad ni köper och det är VÄRT det.
Gör istället något som förbättrar långsiktigt, för alla!. Det enda ni råkat ut för är att ni köper grisen i säcken för att ni tyckte ni va smarta när vi sparade 30 kr och fick ett DLC som inte är något att ha. Kom ihåg att förläggare(mest) försöker få oss att tro att vi måste äga det här ASAP (nyklar tar inte slut).
Dom vill bara tjäna pengar, och det leder inte bättre spel.
Det kan jag lova er.
Det går inte lita på någon, inte ens Cd projekt,
Finns fortfarande en förlägggare som älskar att ni är så lätta att lura.

123
Skriv svar