Rykte: Guillermo del Toros studio gör Fallout 4-trailer

Robot
Rykte: Guillermo del Toros studio gör Fallout 4-trailer

Kommer vi att få se ett nytt spel i serien på E3, trots allt?


Medlem
Rykte: Guillermo del Toros studio gör Fallout 4-trailer

Jag vill hellre se mer info om doom!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Är inte det där en S.T.A.L.K.E.R?

Hoppas på att detta är sant iaf, vore ju grymt!

Medlem

Nyhetsbilden avbildar S.T.A.L.K.E.R. och har tyvärr kommit att bli en slags "generic nuclear holocaust"-bild. Dåligt, FZ.

Medlem

Japp, bilden ovan är från STALKER... Jag har den som logo på min Youtube, där jag mest spelat "Misery" (STALKER: CoP). https://www.youtube.com/channel/UCKSQCq68Zr6Yf4tWBYRQOIA

Men.. Fallout 4 plz <3


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Testpilot

Fallout 4 .... . Dreggel ....

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Japp, bilden ovan är från STALKER... Jag har den som logo på min Youtube, där jag mest spelat "Misery" (STALKER: CoP). https://www.youtube.com/channel/UCKSQCq68Zr6Yf4tWBYRQOIA

Men.. Fallout 4 plz <3

Tyckte väl att världen såg lite för grön ut för att vara fallout.

Hoppas det ligger något i den här nyheten. ser fram emot nytt Fallout

Medlem

Mer fallout och elderscrolls åt folket!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

MEG
Medlem

tror att det är ett troll som varit i farten


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr

Känner mig rätt ensam om att ogilla Fallout 3 och NV. Oh well, kul för alla andra!

Medlem

hoppas hoppas hoppas

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Känner mig rätt ensam om att ogilla Fallout 3 och NV. Oh well, kul för alla andra!

Inte alls! Besvikelsen var stor med F3. NV tyckte jag var rätt ok men är fortfarande inget "riktigt" Fallout om man frågar mig.

Medlem
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av Sisyr:

Känner mig rätt ensam om att ogilla Fallout 3 och NV. Oh well, kul för alla andra!

Inte alls! Besvikelsen var stor med F3. NV tyckte jag var rätt ok men är fortfarande inget "riktigt" Fallout om man frågar mig.

Man får spela de spelen genom att vara beredd på att de följer Elder Scrolls-filosofin kring design. Ingen nyhet att det är kickstarter snarare än AAA-företagen man måste kolla på ifall man vill ha rollspel i den gamla skolan - å andra sidan börjar vi få ett rätt läckert utbud av spel just genom kickstarter.

ELF
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Känner mig rätt ensam om att ogilla Fallout 3 och NV. Oh well, kul för alla andra!

Du är inte från denna värld.

PS.
Ingen idé att du säger emot. Du är fortfarande inte från denna värld. Här älskar alla Fallout 3 och NV.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Låter cool. Men eh..Snälla varför en STALKER bild?

Har kört både F3 och New Vegas. Man tröttnar ett tag och jag hoppas på att Fallout4 blir verkligen något annorlunda...Den med Boston som man trodde skulle vara häftigt om man gjorde en Nuclear Winter!

Fast..Ingen mer öken. Ingen mer messed up City Ruins som kändes väldigt lite. ("Las Vegas" I New Vegas..Jag tror staden är mycket mer större än det såg ut but nope)

Släng in lite skogar och en mer större stad!

Medlem

Kan ju bli ett nytt Dishonored, också. Agånende E3 alltså.

Medlem

Läste bara till "Hen"....... För fan FZ..

Medlem
Skrivet av eCore:

Läste bara till "Hen"....... För fan FZ..

Borde du inte ligga och sova såhär sent, det är väl skola imorgon?

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av eCore:

Läste bara till "Hen"....... För fan FZ..

Borde du inte ligga och sova såhär sent, det är väl skola imorgon?

Nä Robert, det var ett tag sen man gick i skolan, men om du försvarar hela FI "HEN" rörelsen så är det nog du som går i skolan..

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av eCore:

Läste bara till "Hen"....... För fan FZ..

Borde du inte ligga och sova såhär sent, det är väl skola imorgon?

Nä Robert, det var ett tag sen man gick i skolan, men om du försvarar hela FI "HEN" rörelsen så är det nog du som går i skolan..

Det där var en gullig come-back. Det låter dock inte orimligt att det var längesedan du gick i skolan i och med du uppvisar dig besitta en väldigt förlegad och tjurskallig mentalitet som blir så kränkt över att ett nytt ord tillförts till det Svenska språket så att du måste hitta på flummiga konspirationsteorier.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av eCore:

Läste bara till "Hen"....... För fan FZ..

Borde du inte ligga och sova såhär sent, det är väl skola imorgon?

Nä Robert, det var ett tag sen man gick i skolan, men om du försvarar hela FI "HEN" rörelsen så är det nog du som går i skolan..

Det där var en gullig come-back. Det låter dock inte orimligt att det var längesedan du gick i skolan i och med du uppvisar dig besitta en väldigt förlegad och tjurskallig mentalitet som blir så kränkt över att ett nytt ord tillförts till det Svenska språket så att du måste hitta på flummiga konspirationsteorier.

Kanske bara är där jag bor, men 9 av 10 tycker hela skiten med "hen" är oerhört tramsigt och använder sig inte av det.. Ofta är det vänstermedia som flummar runt med det.. Totalt onödigt ord IMO..

1
Skriv svar