Leeroy Jenkins fyller 15 år

Robot
Leeroy Jenkins fyller 15 år

World of Warcarft-ikonen får köra moppe - hur gammal känner du dig?

#leeroy-jenkins, #world-of-warcraft


Medlem
Leeroy Jenkins fyller 10 år

Såvitt jag vet är det bekräftat/bevisat att det var planerat. Har för mig att någon på forumet klurade ut det för flera år sedan.

Medlem

Vem bryr sig om det är planerat eller ej? Den har ju uppnått kultstatus och både inspirerat till skratt likväl som tårar (för personer som råkat göra "en Leeroy"). Större WoW-ikon får man leta efter.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Arrangerat eller ej. Det är ju fortfarande rätt roligt.

NuZ
Testpilot

Det bästa är ju att det fått ett eget legendary kort i HS


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

Det bästa är ju att det fått ett eget legendary kort i HS

Tycker inte man ska tycka det är det bästa. Hans citat har ju till och med används i TV, inte mindre än How I met Your Mother skämtade om det.

NuZ
Testpilot
Skrivet av zobino:
Skrivet av D01tY:

Det bästa är ju att det fått ett eget legendary kort i HS

Tycker inte man ska tycka det är det bästa. Hans citat har ju till och med används i TV, inte mindre än How I met Your Mother skämtade om det.

Haha ja det är ju sant


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Självklart är det arrangerat. Folk står aldrig i en prydlig ring så där annars och "pratar" när man ändå snackar över Ventrilo/TS. Men ett klassiskt klipp hur som helst.

Inaktiv

"Kolla aldrig en bra story för det kan visa sig att den inte är sann."

Medlem
Skrivet av Jambalai:

Såvitt jag vet är det bekräftat/bevisat att det var planerat. Har för mig att någon på forumet klurade ut det för flera år sedan.

Hur klurar man ut nått på ett forum?!?! kommer alltid spekuleras om det var planerat eller inte..


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av Jambalai:

Såvitt jag vet är det bekräftat/bevisat att det var planerat. Har för mig att någon på forumet klurade ut det för flera år sedan.

Det är Inte så mycket att klura ut. Det är ganska uppenbart när de börjar med sin number crunching.

Klassiskt klipp hur som helst.

Medlem

Man ser ju verkligen hur uppgjort det är fast de va skoj på sin tid.
Dels för som nån skrev att dom står prydligt i en ring och snackar?
Vem gör det liksom i en raid?
Sen så bör dom väl agerat på ett annat sätt om de verkligen var blodigt allvar?
Vet man ju av sin egna historia i SWG och WoW om nån cpa sig när de va dags för raid.

Medlem
Skrivet av delli:

Man ser ju verkligen hur uppgjort det är fast de va skoj på sin tid.
Dels för som nån skrev att dom står prydligt i en ring och snackar?
Vem gör det liksom i en raid?
Sen så bör dom väl agerat på ett annat sätt om de verkligen var blodigt allvar?
Vet man ju av sin egna historia i SWG och WoW om nån cpa sig när de va dags för raid.

Exakt. "It's a wipe, Leeroy ninja pulled" är ju hur man hade reagerat på riktigt.

Klassiker hursomhelst och ganska ointressant om det faktiskt är fejk.

Medlem

Alla som har spelat WoW, eller ja raidat vet att den är fake. Men den är fortfarande väldigt, väldigt rolig!

Inaktiv

Jag tror inte heller att det är ett genuint raid men hårt att kalla den fake. Ser det mer som en rolig sketch. Ingen sitter väl och säger "Monty Phyton är fake!" Jag ser det som en rolig video.

Medlem

Han har sagt det tidigare att själva klippet var fake, eller har jag fel?
Oh well, var roligt, han lyckades och fick vara med i spelet, for life.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

HC RAidare står inte i en ring och snackar men väldigt vanligt i HCRPG guilds.

Jag tror att det har hänt på riktigt men att de sen gjorde om det med mening och filmade.

Medlem

Det är såvitt jag vet bekräftat sen länge att det var arrangerat.

Medlem

Jag tror inte det vart fejk, jag vet att det vart fejk längesedan så inte lönt att göra en poll om det

Medlem

"Spelade en roll" ? Han fick väl nog av allt "välplanerade" skitsnack och körde sitt eget race?

Medlem

Jag fattar inte ett skit som händer här?

Medlem

Planerad? Menar ni att folk inte vanligtvis beräknar sannolikheten för överlevnad vid trashpulls med minst två decimalers nogrannhet?

Seriöst, finns det folk där ute som tror att detta inte var uppgjort? Oavsett, helt underbart klipp.

Medlem

Videon är en fejk, men det ska ha varit en video av något mer eller mindre likadant som hänt innan.

Medlem

När jag såg denna första gången gapskrattade jag! LOL!

Vet inte om det är "planerad" "Fejk" Och så vidare men jag bryr mig inte en riktigt komisk klipp jag kommer minnas!

Medlem
Skrivet av Error_Show:

När jag såg denna första gången gapskrattade jag! LOL!

Samma här, höll på att trilla av stolen.

Den är helt underbar, nördhumor på hög nivå.
Låg helt rätt i tiden och definitivt kultstatus på den nu, refereras till i ett antal filmer, tv-serier, böcker och spel.
Fejk eller inte är fullständigt oviktigt, det är humor.

Inaktiv

Den bästa wow videon ever, god tvåa är "More dots".

DBM modden har röster från båda filmerna, tror jag, om man gör Onyxia nuförtiden.

Inaktiv

https://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkins

Läser man lite, står det att dom trodde alla skulle fatta att det var satir......

Medlem

Om ni undrar vad det hela handlar om är det här en bra video.

Medlem
Skrivet av Jambalai:

Såvitt jag vet är det bekräftat/bevisat att det var planerat. Har för mig att någon på forumet klurade ut det för flera år sedan.

De var ju avslöjat iprincip direkt efter.

Medlem
Skrivet av erson:

De var ju avslöjat iprincip direkt efter.

Samt att intervjuer med den påstådde Leeroy har blivit kritiserade eftersom att folk som känner originalet säger att det inte är han utan bara någon poser som låtsades vara honom.

12
Skriv svar