Heaton om Let's Dance-kampanjen: "Det vore kul att bjuda på sig själv"

Robot
Heaton om Let's Dance-kampanjen: "Det vore kul att bjuda på sig själv"

Det blev inget Mästarnas Mästare men nu kan e-sportsprofilen bjudas in till dansprogrammet istället.


Medlem
Heaton om Let's Dance-kampanjen: "Det vore kul att bjuda på sig själv"

Vem är det var min första tanke...

Quake-konnässsör

*suck* Ska Heaton försöka vara med i Farmen nästa gång om han inte får vara med i Let's Dance?

Medlem
Skrivet av almblad:

*suck* Ska Heaton försöka vara med i Farmen nästa gång om han inte får vara med i Let's Dance?

Du har nog missuppfattat det hela... det är inte HeatoN som skapat Lets Dance-kampanjen utan den är skapad av ett fan, precis som med Mästarnas Mästare-kampanjen.

Medlem

Det är väl bara en tidsfråga innan en gaming relaterad person kommer med i någon av de skräp programmen.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Vem är det var min första tanke...

Bara en av tidernas kanske fem största e-sportare. Han var världsbäst på CS i ett antal år.

Medlem

TV4 drar säkert igång "Bonde Söker E-sportare" snart.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Morlizer:

Vem är det var min första tanke...

Bara en av tidernas kanske fem största e-sportare. Han var världsbäst på CS i ett antal år.

Jo nu vet jag, har aldrig brytt mig om CS eller E-sport. Skriver man det i artikeln kan jag hoppa över den nästa gång

Medlem

Undrar om det finns speciella danser från CS..

Tråkig TV känns det men welp undrar hur det kommer sluta.

Medlem
Skrivet av Margy:

TV4 drar säkert igång "Bonde Söker E-sportare" snart.

Det hade jag absolut sett. Alternativet är ju att Kanal 5 snappar upp det och sänder "Arga Gamern"!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Margy:

TV4 drar säkert igång "Bonde Söker E-sportare" snart.

Det hade jag absolut sett. Alternativet är ju att Kanal 5 snappar upp det och sänder "Arga Gamern"!

Heaton åker runt till lokala turneringar och skäller?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Margy:

TV4 drar säkert igång "Bonde Söker E-sportare" snart.

Det hade jag absolut sett. Alternativet är ju att Kanal 5 snappar upp det och sänder "Arga Gamern"!

Heaton åker runt till lokala turneringar och skäller?

Nej nej, det är "Musen mot strupen" du tänker på.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Margy:

TV4 drar säkert igång "Bonde Söker E-sportare" snart.

Hahaha

"Forsen hur tycker du att en tjej skall vara?"
"Pleb"
"Vad menar du? Med dina 18k dollar i donationer på 11 dagar måste du vara en attraktiv Karl"
"Pleb"

Jag skulle följa detta lätt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Vem är det var min första tanke...

1. Världens snyggaste kille
2. En av pionjärerna inom e-sport, tänk dig vad fatal1ty var för Quake, det var HeatoN för Counter-Strike
3. Sveriges största e-sportprofil

Quake-konnässsör
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Morlizer:

Vem är det var min första tanke...

Bara en av tidernas kanske fem största e-sportare. Han var världsbäst på CS i ett antal år.

Jo nu vet jag, har aldrig brytt mig om CS eller E-sport. Skriver man det i artikeln kan jag hoppa över den nästa gång

Kom ihåg också att det ska vara ett stor N i HeatoN annars vet inte folk vem man pratar om

Medlem

Det funkar ju inte, ingen vet vem han är. Han är ju ingen som har jobbat med TV eller synts mycket på TV, han har ingen medial image inom TV, om han skulle stå där och prata efter sina danser eller presentera sig så skulle folk ändå inte fatta eller bry sig, och han skulle nog vara den första som åker ut, det skulle vara som att ta någon från gatan ingen vet något om. Namn som Pewdipie eller Notch är nog namn som lockar lets dance bättre.

Medlem
Skrivet av nils45:

Det funkar ju inte, ingen vet vem han är. Han är ju ingen som har jobbat med TV eller synts mycket på TV, han har ingen medial image inom TV, om han skulle stå där och prata efter sina danser eller presentera sig så skulle folk ändå inte fatta eller bry sig, och han skulle nog vara den första som åker ut, det skulle vara som att ta någon från gatan ingen vet något om. Namn som Pewdipie eller Notch är nog namn som lockar lets dance bättre.

Han skulle powerslida och bunny-hoppa sig till segern


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Det är ju bra att e-sport börjar bli lite mer accepterat, och det är väl det hela den här grejen handlar om.

Dock är det ju synd att man ska måsta blanda sig in i dessa värdelösa skitprogram för att anses som accepterad.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av nils45:

Det funkar ju inte, ingen vet vem han är. Han är ju ingen som har jobbat med TV eller synts mycket på TV, han har ingen medial image inom TV, om han skulle stå där och prata efter sina danser eller presentera sig så skulle folk ändå inte fatta eller bry sig, och han skulle nog vara den första som åker ut, det skulle vara som att ta någon från gatan ingen vet något om. Namn som Pewdipie eller Notch är nog namn som lockar lets dance bättre.

Jag tror ganska många som ser såna där sega program vet vem Rebecca Stella var och trots att hon är ung och snygg så åkte hon ut först.

Lets Dance är ett underhållningsprogram med danstema, inte ett dansprogram med underhållning. Gör man intryck kan man gå långt men vinner gör du bara om du är känd nog.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Morlizer:

Vem är det var min första tanke...

Bara en av tidernas kanske fem största e-sportare. Han var världsbäst på CS i ett antal år.

Jo nu vet jag, har aldrig brytt mig om CS eller E-sport. Skriver man det i artikeln kan jag hoppa över den nästa gång

Förståeligt då,och jag hade hållt med om det var aftonbladet det stod på men jag tror att inom de flesta gaming-kretsar behöver han ingen introduktion. Dock så var det rätt länge sen han var superpoppis

Medlem

Mycket negativt i kommentars tråden tycker jag, enligt mig skulle det verkligen inte göra något om gaming personer kom ut lite mer tv världen. Så majoriteten inser att bara för man gillar spel innebär inte det att man måste vara någon helt utan socialt liv som bara sitter i en källare och spelare hela dagarna, Skulle vara rätt skönt att få bort den stämpeln .

Medlem

Det är klart att Heaton ska få ställa upp om han vill det. Han är känd bland unga människor och skulle säkert göra en bra insats. Alex från rackartygarna var ju med så varför inte Emil Christensen?


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av The Gamer:

Det är klart att Heaton ska få ställa upp om han vill det. Han är känd bland unga människor och skulle säkert göra en bra insats. Alex från rackartygarna var ju med så varför inte Emil Christensen?

HeatoN är inte känd bland unga människor. HeatoN var känd bland unga människor för åtta-tolv år sedan.

Medlem

Alla som har koll på cs scenen eller e-sport eller varit intresserad av spel nu och ca 15 år bakåt vet vem HeatoN är eller har hört talad om honom.
Nog för att FZ inte är en e-sport sida men det är lite väl mycket gnäll och avundsjuka från folk som endå påstår sig vara spelintresserade.
Klanka inte ner på att vissa väljer att ta spelandet till en proffesionell tävlingsnivå


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar