Tåget Thomas bränner byar, halshugger och dansar i Skyrim

Robot
Tåget Thomas bränner byar, halshugger och dansar i Skyrim

Barnens favorit bränner byar, halshugger och dansar!

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Tåget Thomas bränner byar, halshugger och dansar i Skyrim

"For only $99.99".
Va fan tänkte dom?.
(Och Ja, jag vet att vi för en gång lyckades vinna som konsumenter).. Men jag glömmer inte så lätt

Medlem
Skrivet av nilfisk:

"For only $99.99".
Va fan tänkte dom?.
(Och Ja, jag vet att vi för en gång lyckades vinna som konsumenter).. Men jag glömmer inte så lätt

Vinna och vinna. Det är en förlust för alla parter enligt mig. Jag hoppas inte idén är fullkomligt skrotad!

Medlem

Skön låt, vad heter den?

Medlem

Ni har råkat skriva The Elder Scrolls IV: Skyrim under Youtube rutan Oblivion är väl IV?

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av nilfisk:

"For only $99.99".
Va fan tänkte dom?.
(Och Ja, jag vet att vi för en gång lyckades vinna som konsumenter).. Men jag glömmer inte så lätt

Vinna och vinna. Det är en förlust för alla parter enligt mig. Jag hoppas inte idén är fullkomligt skrotad!

Jo, Jag vet att det är ett komplicerat ämne, och jag är inte emot att folk som lägger ner tid på att i det hrä fallet utveckla något (isf VETTIGT OCH VÄLGJORT) ska ha rätten till pengar för sin börda.
Men min ilska går ut till Valve/steam för hur dom åter igen enbart försöker göra det som är bäst för plånboken med minsta jobb möjligt.

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Haha definitionen av tom blick

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Skön låt, vad heter den?

Cee Lo Green's version av You're So Square (Baby I Don't Care)

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av nilfisk:

"For only $99.99".
Va fan tänkte dom?.
(Och Ja, jag vet att vi för en gång lyckades vinna som konsumenter).. Men jag glömmer inte så lätt

Vinna och vinna. Det är en förlust för alla parter enligt mig. Jag hoppas inte idén är fullkomligt skrotad!

Idén är garanterat inte skrotad utan kommer att återkomma i omarbetad form, iaf enligt valve själva (förhoppningsvis på något greenlight-sätt där skaparen betalar en liten summa för att få lägga upp sitt verk (så att mycket av det oseriösa filtreras ut)).

Medlem

Fuck yeah, sparkle-sparkle-sparkle!

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem
Skrivet av SnelHest:
Skrivet av Lord Pingu:

Skön låt, vad heter den?

Cee Lo Green's version av You're So Square (Baby I Don't Care)

Tack!

Medlem

Något av de bästa jag sett tror jag

Medlem
Skrivet av SnelHest:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av nilfisk:

"For only $99.99".
Va fan tänkte dom?.
(Och Ja, jag vet att vi för en gång lyckades vinna som konsumenter).. Men jag glömmer inte så lätt

Vinna och vinna. Det är en förlust för alla parter enligt mig. Jag hoppas inte idén är fullkomligt skrotad!

Idén är garanterat inte skrotad utan kommer att återkomma i omarbetad form, iaf enligt valve själva (förhoppningsvis på något greenlight-sätt där skaparen betalar en liten summa för att få lägga upp sitt verk (så att mycket av det oseriösa filtreras ut)).

Håller med iden var inte dålig, men lanseringen och sättet det fungerade på i sin nuvarande form var bedrövligt

Medlem

Så jävla bra

1
Skriv svar