Gängslagsmål och droskor i Assassin's Creed: Syndicate!

Robot
Gängslagsmål och droskor i Assassin's Creed: Syndicate!
Medlem
Gängslagsmål och droskor i Assassin's Creed: Syndicate!

Gjorde man inte det i nåt uppdrag i Assassins Creed 2? (eller något av uppföljarna till det, Brotherhood och Revelations dvs.)

VHN
Medlem

"Gäsp"


signatur

VHN

Medlem

Gillar AC-serien, särskilt Black Flag och Unity.

Men det här såg bara riktigt tråkigt ut tyvärr, och den manliga huvudkaraktären kändes bara som en douche.

Får väl se vad dom presenterar men känns som att man måste leverera lite mer än en grappling hook och häst&vagn för att göra det roligt att befinna sig i den världen!

Edit: Känns som det blir lite AC3 över det hela, välgjort osv men helt enkelt ointressant story/karaktärer och bara sjukt tråkigt att spela!

Medlem

"Pre-alpha footage". 1000kr på att de aldrig kommer lämna detta stadie.

Hoppas det ser stelt ut i slagsmålen för att det är pre-alpha.

Handgemäng i AssCreed 2 var ju bättre :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Ftmch:

Gjorde man inte det i nåt uppdrag i Assassins Creed 2? (eller något av uppföljarna till det, Brotherhood och Revelations dvs.)

Det var i AssCreed2, och det var riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Typiskt problem med att ha någon slags kompanjon som följer en.

"Lets try to take him out with stealth"

För att sedan ha en allierad dra fram sin pistol och skjuta hejvilt.

Medlem

Förhandsboka inte spelet denna gång. Vänta på recensioner

Medlem

Hade varit lite uppfriskande om kvinnan vid bordet hade varit huvudkaraktären istället för Jacob. Nåväl får väl vänta på prestanda tester och recensioner innan jag skaffar Syndicate.

Medlem

Hmm känns som om jag har spelat det här redan? Märkligt. Mycket märkligt.

Medlem
Skrivet av simpa975:

Hade varit lite uppfriskande om kvinnan vid bordet hade varit huvudkaraktären istället för Jacob. Nåväl får väl vänta på prestanda tester och recensioner innan jag skaffar Syndicate.

Absolut, bröst gör alltid en karaktär mer intressant och bättre.

Medlem
Skrivet av simpa975:

Hade varit lite uppfriskande om kvinnan vid bordet hade varit huvudkaraktären istället för Jacob. Nåväl får väl vänta på prestanda tester och recensioner innan jag skaffar Syndicate.

Är det inte sagt att båda karaktärerna ska vara spelbara protagonister i Assassin's Creed: Syndicate?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Man kommer kunna byta mellan tvillingarna och de kommer ha specifika uppdrag. Det tycker jag är nice och en bra utveckling av AC serien. (Lite samma spår som GTA 5 då gissar jag på)

Medlem
Skrivet av simpa975:

Hade varit lite uppfriskande om kvinnan vid bordet hade varit huvudkaraktären istället för Jacob. Nåväl får väl vänta på prestanda tester och recensioner innan jag skaffar Syndicate.

De är båda huvudkaraktärer, du kommer kunna spela båda två.

Medlem

Det är bara att köra igång hypekanonen!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det var inte nämnvärt intressant. Dock verkar dom ha hämtat inspiration från Gangs of New York, på slutet i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Cinematiska 30 fps!

Medlem
Skrivet av Sidewinders:
Skrivet av simpa975:

Hade varit lite uppfriskande om kvinnan vid bordet hade varit huvudkaraktären istället för Jacob. Nåväl får väl vänta på prestanda tester och recensioner innan jag skaffar Syndicate.

Absolut, bröst gör alltid en karaktär mer intressant och bättre.

Huhhh, precis för den kvinnliga karaktärens bröst är så framhävande, jag är uppenbarligen förblindad av hennes skönhet och därför måste hon vara huvudkaraktären i Syndicate.....

Medlem
Skrivet av Moriquende:
Skrivet av simpa975:

Hade varit lite uppfriskande om kvinnan vid bordet hade varit huvudkaraktären istället för Jacob. Nåväl får väl vänta på prestanda tester och recensioner innan jag skaffar Syndicate.

De är båda huvudkaraktärer, du kommer kunna spela båda två.

Tack för infon

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Det är bara att köra igång hypekanonen!

Redo för avfyrning!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Underbart, var troligen en av de få som älskade ACU och har spelat igenom det ett flertal gånger. Inga buggar what so ever hos mig...


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Deli:

Gillar AC-serien, särskilt Black Flag och Unity.

Men det här såg bara riktigt tråkigt ut tyvärr, och den manliga huvudkaraktären kändes bara som en douche.

Får väl se vad dom presenterar men känns som att man måste leverera lite mer än en grappling hook och häst&vagn för att göra det roligt att befinna sig i den världen!

Edit: Känns som det blir lite AC3 över det hela, välgjort osv men helt enkelt ointressant story/karaktärer och bara sjukt tråkigt att spela!

Håller med. Jag är stort fan av serien och gillat i princip alla spel och tycker att Unity var kanon, jag slås fortfarande hur jädra snyggt det är. Jag skaffade Rogue häromdagen för 49 kr och det är verkligen skillnad på hur de är att spela. Men det här... ingenting lockar mig.

Miljöerna ser tråkiga och innehållslösa ut. När han skjuter tunnorna och de rasar ner i huvudet på busen. Att hela högen med tunnor helt plötsligt skulle explodera i ett moln med 100 träflisor känns inte särskilt next-gen. Och "air assassination"-animationen har varit exakt samma i bra många spel nu. För första gången är jag inte laddad för ett nytt AC

Edit: och att en av huvudmekanismerna i ett stealth-baserat spel är öppet gruppslagsmål på gatan? WTF?

Medlem

Har aldrig köpt ett AC spel. Men detta kan bli första om det är bra. ÄLSKAR den tidsperioden spelet utspelar sig i

Medlem

Har älskat varje AC hittils.. fast.. AC3 älskade jag rejält mycket mindre än de andra Så, jag är lätt taggad på detta.. trots buggfesten som Unity var så var det fortfarande ett grymt bra spel.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hoppas det ser stelt ut i slagsmålen för att det är pre-alpha.

Handgemäng i AssCreed 2 var ju bättre :/

Tyckte att slagsmålen såg riktigt nice och brutala ut! Väldigt råa

Medlem

Det som är lite tråkigt gällande unity i detta fall, är att det lanserades trasigt, patchades i en månad, sen dog fortsatt support för spelet ut helt...

Hoppas på en självklar förbättring denna gång.

Skrivet av Blackwolfe:

Har älskat varje AC hittils.. fast.. AC3 älskade jag rejält mycket mindre än de andra Så, jag är lätt taggad på detta.. trots buggfesten som Unity var så var det fortfarande ett grymt bra spel.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hoppas det ser stelt ut i slagsmålen för att det är pre-alpha.

Handgemäng i AssCreed 2 var ju bättre :/

Tyckte att slagsmålen såg riktigt nice och brutala ut! Väldigt råa

men det såg väl fruktansvärt ryckigt ut?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Såg 3 minuter och upptäckte sedan att jag satt och pluggade matte igen, så kul var det.

Medlem
Skrivet av Vezbim:
Skrivet av Deli:

Gillar AC-serien, särskilt Black Flag och Unity.

Men det här såg bara riktigt tråkigt ut tyvärr, och den manliga huvudkaraktären kändes bara som en douche.

Får väl se vad dom presenterar men känns som att man måste leverera lite mer än en grappling hook och häst&vagn för att göra det roligt att befinna sig i den världen!

Edit: Känns som det blir lite AC3 över det hela, välgjort osv men helt enkelt ointressant story/karaktärer och bara sjukt tråkigt att spela!

Håller med. Jag är stort fan av serien och gillat i princip alla spel och tycker att Unity var kanon, jag slås fortfarande hur jädra snyggt det är. Jag skaffade Rogue häromdagen för 49 kr och det är verkligen skillnad på hur de är att spela. Men det här... ingenting lockar mig.

Miljöerna ser tråkiga och innehållslösa ut. När han skjuter tunnorna och de rasar ner i huvudet på busen. Att hela högen med tunnor helt plötsligt skulle explodera i ett moln med 100 träflisor känns inte särskilt next-gen. Och "air assassination"-animationen har varit exakt samma i bra många spel nu. För första gången är jag inte laddad för ett nytt AC

Edit: och att en av huvudmekanismerna i ett stealth-baserat spel är öppet gruppslagsmål på gatan? WTF?

Angående animationerna så får man ju hålla sig till tåls tycker jag. Är ju trots allt (som de själva påstår i alla fall) Pre-Alpha phootage.

12
Skriv svar